بهترین موبایل ها در ایران | پرطرفدارترین گوشی ها

توسط

داشتن یک موبایل قدرتمند و در عین حال با کیفیت بسیار مهم است. به همین دلیل بسیاری از ما به دنبال بهترین موبایل در ایران هستیم تا بتوانیم با توجه معیار های خود بهترین انتخاب را کنیم. از همین سو ما در اینجا شما را پرطرفدارترین و بهترین موبایل ها در ایران آشنا خواهیم کرد تا پروسه خرید موبایل شما در کوتاه ترین زمان و بهترین نحو ممکن انجام شود.

چرا برند موبایل مهم است؟

برند یک موبایل به معنای ضمانت آن است. به همین دلیل انتخاب یک موبایل که برند آن به خوبی شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفته باشد بسیار مهم است. از طرفی دیگر هر چه برند یک موبایل فعالیت بیشتری در طی سالیان بلند مدت داشته باشد بیشتر مورد اعتماد خواهد بود.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال خرید یک موبایل خوب هستید حتما باید به برند و کمپانی سازنده آن توجه کنید.

سامسونگ پرطرفدارترین و بهترین برند موبایل ها در ایران

در حال حاضر پرطرفدار ترین برند موبایل در ایران سامسونگ است. سامسونگ یک برند کره ای در حوضه موبایل و لوازم الکترونیکی است. مهم ترین دلیل محبوبیت این برند تجربه چندین دهه فعالیت مداوم در عرصه تولید موبایل است.

پرطرفدار ترین مدل های سامسونگ شامل موارد زیر میشود:

۱. سامسونگ گلکسی A14 در بازه قیمتی ۷ تا ۸ میلیون

گلکسی A14 بهترین موبایل ها در ایران
سامسونگ گلکسی A14 پرطرفدار ترین موبایل سامسونگ ایران

ابعاد نمایشگر: 6.6 اینچ

حافظه داخلی: 64 گیگابایت، 128 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت، 6 گیگابایت

سیستم عامل پیش فرض: اندروید ۱۳

گلکسی A14 یکی از محبوب ترین مدل های برند سامسونگ است که محبوبیت نسبتا بیشتری در ایران پیدا کرده است. به صورت کلی سری A تولید شده توسط سامسونگ به صرفه تر از دیگر سری ها به بازار عرضه شده است. حداقل قیمت گلکسی A14 حدود ۷ میلیون است اما مانند دیگر موبایل ها بر اساس و مشخصات تغییراتی در قیمت مشاهده خواهید کرد.

۲. گلکسی A04s سامسونگ بازه قیمتی ۶ تا ۷ میلیون

سامسونگ گلکسی A04s بهترین موبایل ها در ایران
گلکسی A04s سامسونگ بهترین موبایل ها در ایران

ابعاد نمایشگر: 6.5 اینچ

حافظه داخلی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت

رم: 3 گیگابایت، 4 گیگابایت

سیستم عامل پیش فرض: اندروید ۱۲

دومین موبایلی که در این لیست قرار داده ایم دوباره از galaxy مربوط به برند سامسونگ است. این موبایل با داشتن ظاهری کلاسیک و به صورت پیش فرض با اندروید ۱۲ به بازار عرضه شده است.

بر اساس تجربه کاربران این موبایل همان سامسونگ Galaxy a13 اما به دلیل داشتن قیمتی مناسب تر تعدادی از قابلیت های آن کاهش یافته و مشخصات تغییراتی کرده است.

۳. سامسونگ گلکسی A53 بازه قیمتی ۱۶ تا ۱۷ میلیون

گلکسی A53 بهترین موبایل برای شما
سامسونگ گلکسی A53 بازه-قیمتی ۱۶ تا ۱۷ میلیون

ابعاد نمایشگر: 6.5 اینچ

حافظه داخلی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت

رم: 6.8 گیگابایت

سیستم عامل پیش فرض: اندروید ۱۲

یکی دیگر از بهترین مدل های سامسونگ، گلکسی A53 است. این موبایل دارای رتبه اول در فروش سامسونگ نیست. اما بر اساس گزارشات شرکت کانترپوینت این موبایل توانسته جایگاه درخشانی در میان دیگر مدل های سامسونگ به دست بیاورد.

این موبایل در ۱۷ مارچ ۲۰۲۲ عرضه شده است و قیمت بالاتری نسبت به موبایل هایی که پیش تر با آن ها آشنا شدید دارد. اما مسلما دارای قابلیت های بیشتر، قدرت و طراحی بهتر است.

۴. گوشی شیائومی ردمی نوت پرو 10 (بهترین موبایل ها در ایران)

ردمی نوت ۱۰ بهترین موبایل شیائومی
شیائومی ردمی نوت ۱۰ بهترین موبایل شیائومی

ابعاد نمایشگر: 6.67

حافظه داخلی: 64 گیگابایت، 128 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت و 6 گیگابایت

سیستم عامل پیش فرض: اندروید ۱۱

شیائومی یک برند تازه کار و در عین حال قدرتمند است. خرید شیائومی در ایران به شکل شگفت انگیزی رشد کرد و مهم ترین دلیل آن قیمت مناسب است. اگر بخواهیم شیائومی را در مقابل سامسونگ قرار دهیم به خوبی متوجه خواهید شد که شما میتوانید با همان مبلغی که قصد خرید سامسونگ را دارید یکی از بهترین سری های شیائومی را خریداری کنید.

درواقع دلیل قیمت زیاد سامسونگ دربرابر شیائومی برند آن است. سامسونگ به دلیل اینکه چندین دهه حوضه لوازم الکترونیکی فعالیت میکند به همین دلیل وجود این برند بر روی یک موبایل باعث افزایش قیمت آن میشود.

شیائومی ردمی نوت 10 یکی از پر سروصدا ترین، شیک ترین و قدرتمند ترین سری های شیائومی است. شما میتوانید با همان مبلغی که قصد خرید این موبایل را دارید یکی از موبایل های برند سامسونگ را خریداری کنید اما نمیتوانید توقع قدرت، طراحی و سرعت شیائومی ردمی نوت 10 را از موبایل سامسونگ با همین قیمت داشته باشید.

اگر برای شما کارایی و قیمت موبایل اهمیت بسیاری دارد خرید شیائومی بسیار به صرفه تر است. طراحی UI و UX این موبایل شباهت بسیاری با سامسونگ دارد و اما جذابیت آن بیشتر است.

شیائومی از سیستم عامل اندروید پیروی میکند بنابراین شما هیچ گونه محدودیتی در این موبایل احساس نخواهید کرد.

۵. شیائومی ردمی نوت 11SE پرو (بهترین موبایل ها در ایران)

نوت 11SE شیائومی پرطرفدار ترین شیائومی
ردمی نوت 11SE پرو شیائومی پرطرفدار ترین گوشی شیائومی

ابعاد نمایشگر: 6.5

حافظه داخلی: 128 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت و 8 گیگابایت

سیستم عامل پیش فرض: اندروید ۱۱

بازه قیمتی موبایل ردمی نوت 11SE حدود ۸ تا ۱۰ میلیون تومن است و نسبت به شیائومی ردمی نوت پرو 10 قیمت مناسب تری دارد اما در عین حال مشخصات آنها متفاوت است.

این موبایل مناسب افرادی است که به دنبال موبایلی قدرتمند با قیمتی معمولی هستند. ظرفیت باتری این موبایل 5000 میلی آمپر، ۸ هسته ای، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۴۸ مگاپیکسلی است.

۶. موبایل شیائومی 12T (بهترین موبایل ها در ایران)

برترین گوشی های شیائومی در ایران
شیائومی 12T بهترین گوشی شیائومی در ایران

ابعاد نمایشگر: 6.5

حافظه داخلی: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت و 8 گیگابایت

سیستم عامل پیش فرض: اندروید ۱۱

شیائومی 12T در مقابل دیگر موبایل هایی که پیش تر به آنها اشاره کردیم قیمت بیشتری دارد. یکی از بهترین ویژگی های موبایل های شیائومی آپدیت های مداوم و اهمیت این کمپانی به رفع مشکلات سیستمی است.

از آنجایی که شیائومی نسبت به سامسونگ و اپل تازه کار است و در چند سال اخیر وارد بازار موبایل شده است، بنابراین به صورت مداوم سعی در کاهش مشکلات سیستمی دارد.

شیائومی 12T نیز جز محصولاتی است که در زمان عرضه مورد توجه بسیاری قرار گرفت. بازه قیمتی این موبایل حدود ۲۱ تا ۲۳ میلیون است. البته تمامی مبالغ ذکر شده مطمئنا با توجه به رشد سعودی و نزولی بازار تغییراتی میکنند.

نتیجه

با فراگیری موبایل های هوشمند، خرید یک موبایل مناسب بسیار پر اهمیت شده است. به همین دلیل نیز ما در اینجا شما را چند مورد از بهترین، به صرفه ترین و در عین حال پرطرفدار ترین موبایل ها در ایران آشنا کردیم.


برنامه ردیابی آزاد سیمکارت همسر

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان، بهترین روش کنترل اینستاگرام
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

یکی از بهترین اپلیکیشن های ردیابی و کنترل سیمکارت موبایل همسر xd spy است. xd spy بهترین خدمات ردیابی و نظارتی را در خدمت شما والدین عزیز قرار میدهد تا بتوانید به آسانی موبایل همسر و فرزند خود را کنترل کنید.

با وجود xd spy دیگر نیازی به هیچ ردیابی نخواهید داشت زیرا کنترل سیمکارت فقط بخش کوچکی از ده ها قابلیت این نرم افزار است.

xd spy به صورت کاملا مخفی و نامحسوس در موبایل همسرتان فعالیت میکند و به شما کمک میکند به صورت کامل به موبایل همسرتان دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن بر روی تمام نسخه های اندروید قابل اجرا است و شما میتوانید با خیالی آسوده از این برنامه استفاده کنید و به هیچ عنوان نگران نحوه راه اندازی آن نباشید.


سوالات متداول

شیائومی بهتر است یا سامسونگ؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم شیائومی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سامسونگ دارد. درواقع با همان مبلغی که قصد خرید یکی از سری های متوسط سامسونگ را دارید میتوانید یکی از بهترین مدل های شیائومی را با قدرت و کیفیتی بهتر خریداری کنید.

چرا سامسونگ گران تر از شیائومی است؟

شیائومی یک برند نسبتا تازه کار است. اما سامسونگ یکی از با تجربه ترین ها در این زمینه است. درواقع بخش قابل توجهی از قیمت سامسونگ به دلیل برند آن است.

کدام یک از موبایل ها در ایران برتر هستند؟

تمامی موبایل هایی که پیش تر با آنها آشنا شدید از چندین رنج قیمتی معرفی شده اند. شما میتوانید بر اساس الویت ها و بودجه مورد نظر خود هر یک آن ها را انتخاب و خریداری کنید.


بیشتر بخوانید:

آیفون بهتر است یا شیائومی؟: بهترین موبایل ها در ایران | پرطرفدارترین گوشی ها معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری: بهترین موبایل ها در ایران | پرطرفدارترین گوشی ها سامسونگ بهتره یا شیائومی؟ : بهترین موبایل ها در ایران | پرطرفدارترین گوشی ها
خانه اپل بهترین موبایل ها در ایران | پرطرفدارترین گوشی ها

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید