دانلود برترین نرم افزار های ویرایش و ساخت استوری اینستاگرام

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری

توسط

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و موفق ترین پروژه های تاریخ است که روز به روز در حال جذب کاربران بیشتر است. محبوبیت این اپلیکیشن در حال افزایش است و هم اکنون همه افراد از اینستاگرام استفاده میکنند. اینستاگرام در افزایش و بهبود کسب و کار شما نقش موثری دارد.

استوری یکی از محبوب ترین بخش های این نرم افزار که تاثیرات بزرگی در افزایش فالوور های اینستاگرام شما دارد. در واقع استوری گذاشتن مداوم به صورت مداوم به اینستاگرام ثابت میکند که شما برای فالوور های خود ارزش قائلید و برای ساخت محتوای باکیفیت و جذاب تلاش میکنید.

از همین سو ما در اینجا قصد داریم شما را با برترین نرم افزار های ویرایش و ساخت استوری آشنا کنیم تا بهترین بهره را از پیج خود ببرید اما پیش از هر چیز بهتر است درباره انواع استوری بیشتر بخوانید تا بر اساس هدف خود نرم افزار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری های کار و بیزینس

اگر شما جز افرادی هستید که پیج خود را به منظور کسب و کار ساخته اید و به همین منظور در آن فعالیت میکنید، مطمئنا قرار دادن استوری های مختلف به صورت مداوم میتواند تاثیرات بسیاری در بهبود کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد. اما مسئله مهمی که حتما باید توجه کنید، اهمیت با کیفیت بودن استوری هاست. هرچه استوری های اینستاگرام شما با کیفیت تر باشد فالوور بیشتری جذب خواهید کرد. از همین سو استفاده از برنامه های ویرایش عکس و فیلم های کوتاه میتواند قدم بزرگی در راستای افزایش درآمد شما داشته

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری های شخصی

بخش بسیاری از فضای اینستاگرام شامل اشتراک گذاری لایف استایل های مختلف از افراد مختلف است که برای بهبود و رشد پیج خود تلاش میکنند. در این زمینه نیز آپلود استوری ها به صورت مداوم و با برنامه تاثیرات بزرگی در افزایش لایک اینستاگرام شما خواهد داشت. بنابراین استفاده از نرم افزار هایی که در ساخت و ویرایش استوری ها به شما یاری میرسانند راه حلی مناسب خواهد بود.

1. Story Art ( لیست بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری )

ویرایشگر عکس برای استوری اینستاگرام
اپلیکیشن Story Art ویرایشگر عکس برای استوری اینستاگرام

سازنده: ryzenrise
دانلودها : ۱۰ میلیون
رتبه: ۴.۵
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

اولین نرم افزار ساخت استوری که در این لیست قرار داده ایم Story Art است. شرکت سازنده این اپلیکیشن تجربه فراوانی در حوضه ساخت نرم افزار های ادیت عکس دارد. بنابراین به میتوانید به توانایی های شگفت انگیز Story Art اطمینان کنید. زیرا میداند دقیقا به دنبال چه چیزی هستید و به شما در داشتن یک پیج حرفه ای و زیبا کمک فراوانی میکند.

این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده است اما با خرید نسخه پیشرفته آن میتوانید دسترسی خود را به ویژگی های آن افزایش دهید. این نرم افزار با قرار دادن با کیفیت ترین افکت ها به عکس های شما روح میبخشد و به جذابیت هر چه بیشترش کمک میکند. Story Art از صد ها قالب استوری بهره مند است که در طراحی یک استوری حرفه ای به شما کمک میکند.

نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام

میخواهید با مهم ترین روش های افزایش ویو در اینستاگرام آشنا شوید؟

2. Canva ( لیست بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری )

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری
Canva حرفه ای ترین نرم افزار ساخت استوری

سازنده: Canva
دانلودها : ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۷
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ادیت و ساخت استوری که در این لیست قرار داده ایم چیزی نیست جز Canva. احتمالا شما نیز برای یک بار هم که شده نام این نرم افزار را شنیده اید. Canva بهترین ادیتور عکس است که میتوانید به صورت حرفه ای از آن استفاده کنید.

این اپلیکیشن بیش از ۶۰ هزار قالب آماده و بیش از ۱ میلیون تصویر پس زمینه دارد. این نرم افزار دارای صد ها فونت رایگان و زیبا، هزاران استیکر و میلیون ها تصویر بدون کپی رایت است. اگر در هر زمینه در فضای مجازی فعالیت میکنید Canva از جمله نرم افزار های حرفه ای است که باید در موبایل خود داشته باشید.

با وجود اینکه ابن برنامه در سطحی حرفه ای از ویرایش عکس، متن و دیزاین قرار دارد اما رابط کاربری جذاب و ساده ای دارد که شما را ساعت ها به خودش جذب میکند. بهتر است بدانید که برای دسترسی به Canva لزومی بر دانلود و نصب نرم افزار آن نیست. زیرا شما میتوانید با ورود به سایت Canva از تمامی ویژگی های بی نظیر آن استفاده کنید.

اما لازم به ذکر است که نصب نرم افزار آن بعث افزایش سرعت شما میشود و راحت تر ویرایش خواهید کرد اما از طرفی میتوانید هر زمان که خواستید با مراجعه به سایت از همان ویژگی هایی که در اپلیکیشن موجود است در آنجا هم لذت ببرید.

جالب است بدانید که Canva برای کامپیوتر شما نیز موجود است. تنها کافی است آن را از سایت های مختلف دانلود کنید یا وارد microsoft store خود شوید و در Canva را سرچ کرده و آن را دانلود کنید.

به صورت کلی Canva دنیایی رنگارنگ و جذاب از طرح های گرافیکی است که توسط بهترین طراحان ساخته و به صورت رایگان در دسترسی شما قرار گرفته است.

3. Polish ( لیست بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری )

ساخت استوری با برنامه Polish برای اینستاگرام
Polish برنامه ساخت و ویرایش عکس برای استوری

سازنده: InShot Inc
دانلودها : ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

Polish از آن دسته برنامه هایی است که به شما کمک میکند به ساده ترین شکل ممکن استوری ها و عکس های خود را ویرایش کنید. این نرم افزار با قرار دادن قابلیت های مختلف مانند کارتونی کردن عکس های شما، افکت های جذاب و استیکر های متعدد به شما در ساخت بهترین استوری ها یاری میرساند. اگر به دنبال یک نرم افزار ادیتور هستید که کمترین فشار را بر روی موبایل شما بیاورد و بدون هیچ مشکلی به ساخت استوری بپردازید بهترین انتخاب Polish است.

این برنامه قابلیت ایجاد کلاج های مختلف از عکس های شما را دارد و قابلیت های کاربردی مانند حذف کردن زمینه عکس، بلور کردن (تارکردن بخش های از عکس) و تنظیم رنگ دارد. شرکت سازنده این نرم افزار (InShot Inc) تجربه فراوانی در زمینه ادیت و ساخت عکس و ویدیو دارد که موجب ایجاد حس اعتماد در میان کاربران شده است اگر استوری های خود را برای پیج شخصی تان آپلود میکنید و برای فروش یا بیزینس کاری نیست بهترین گزینه Polish است.

4. Picsart

اپلیکیشن حرفه ای ویرایشگر عکس
Picsart حرفه ای ترین ویرایشگر عکس

سازنده: InShot Inc
دانلودها : ۱ میلیارد
رتبه: ۴.۰
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

آیا نیاز به یک ادیتور کاملا حرفه ای برای ویرایش عکس هایتان دارید؟ Picsart با سال ها تجربه در زمینه فوتوگرافی بهترین امکانات را برای ساخت با کیفیت ترین عکس ها در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار با آماده سازی فضایی کاربردی مهم ترین ویژگی های فوتوشاپ را جمع آوری کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

استفاده از این نرم افزار نیز آسان است. نکته مهم درباره این اپلیکیشن این است که حتی در صورت نداشتن نسخه پریمیوم آن میتوانید از بیشتر ویژگی هایش به صورت نامحدود استفاده کنید. این برنامه به خوبی میداند که برای داشتن جذاب ترین عکس ها به چه امکاناتی احتیاج دارید. حذف کردن پس زمینه عکس ها، صد ها افکت حرفه ای، قالب های فراوان، استیکر های باکیفیت و حرفه ای که عکس های شما را کاملا تغییر میدهد تنها بخش بسیار بسیار کوچک از قابلیت های بی نظیر این اپلیکیشن است.

اگر برای عکس های خود ارزش قائلید و در عین حال برای ساخت آنها وقت کافی صرف میکنید بهترین انتخاب صد در صد Picsart است. مطمئن باشید که از نصب این برنامه هیچ وقت پشیمان نخواهید شد.

یکی از نکات طلایی درباره این نرم افزار این است که شما میتوانید از آن هم برای ساخت استوری در پیج شخصی تان استفاده کنید و هم برای پیج کاری تان زیرا این نرم افزار طیف گسترده ای از ابزار های کاربردی را پشتیبانی میکند که در هر زمینه کارایی دارند.

روش های افزایش لایک در اینستاگرام

میخواهید با قطعی ترین روش های افزایش لایک در اینستاگرام آشنا شوید؟

5. Story Maker

اپلیکیشن مخصوص ساخت و ویرایش استوری Story Maker
Story Maker نرم افزار مخصوص ساخت و ویرایش استوری

سازنده: InShot Inc
دانلودها : ۵ میلیون
رتبه: ۴.۶
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

این نرم افزار بیشتر تمرکز خود را بر روی ساخت فضایی مناسب ساخت استوری قرار داده است. Story Maker دارای صد ها قالب مناسب استوری گذاشتن در اینستاگرام است. اگر قصد شما ساخت استوری است و نیازی به قابلیت هایی مانند حذف پس زمینه، ویرایشگر چهره و.. ندارید بهتر است به سراغ نرم افزار های حرفه ای مانند Picsart نروید. زیرا این نرم افزار ها علاوه بر اینکه بسیاری از قابلیت هایشان مناسب نیاز های شما نیست ممکن است روند ساخت استوری شمارا کند تر کنند.

از همین سو به شما پیشنهاد میکنیم که در صورتی که نیازی به قابلیت های پیشرفته تر ندارید بهتر است که به اپلیکیشن های حرفه ای مراجعه نکنید. Story Maker با داشتن قابلیت های مختلفی که در ساخت استوری به شما کمک میکند باعث شده که ویژگی های اضافی حذف و تنها مواردی که در ساخت استوری کار آمد هستند را در اختیار شما قرار داده است. همین نیز باعث افزایش سرعت ویرایش های شما میشود. زیرا تمام چیز هایی که احتیاج دارید به ساده ترین شکل ممکن در اختیارتان قرار میگیرد.

6. InShot

اپلیکیشن ساخت و ویرایش عکس و ویدیو برای استوری اینستاگرام
InShot بهترین نرم افزار ویرایشگر عکس و فیلم برای استوری

سازنده: InShot Inc
دانلودها : ۵۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

اگر تا به حال به دنبال یک نرم افزار ادیت و ساخت ویدیو بوده اید حتما نام InShot به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن یکی از حرفه ای ترین برنامه های ادیت ویدیو در جهان است که با ۵۰۰ میلیون نصب توانسته محبوبیت خود را درمیان کاربران افزایش دهد. نکته مهم درباره این برنامه کارایی ساده و در عین حال حرفه ای آن است. این اپلیکیشن روز به روز در حال به روز رسانی و رشد است و قابلیت های فراوانی را در خود جای داده است.

این برنامه دارای بخش ویرایش گر عکس است که قابلیت های فروانی مانند: افکت ها، استیکر ها، متن های جذاب و … را در اختیارتان میگذارد. بنابراین اگر در کنار ویرایش عکس های استوری تان به یک نرم افزار حرفه ای برای ادیت ویدیو احتیاج دارید بهترین گزینه InShot است. این برنامه هر دو قابلیت ویرایش عکس و فیلم را به صورت مستقل در خود جای داده است و مطمئنا هیچ وقت از نصب آن پشیمان نخواهید شد.

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

میخواهید با مهم ترین راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شوید؟

7. Lumii

Lumii بهترین اپلیکیشن افکت برای استوری اینستاگرام
برنامه Lumii برای افکت رو تصویر

سازنده: InShot Inc
دانلودها : ۵۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

Lumii یکی از ویژه ترین پیشنهادات ما برای شماست. این برنامه بیشترین قابلیت های خود را در بخش افکت ها ارائه میدهد. اما این به آن معنی نیست که به ویژگی هایی مانند استیکر ها و متن ها دسترسی نداشته باشید. اما به صورت کلی قابلیت و آپشن های بخش افکت بسیار وسیع هستند. همین نیز باعث جذب بسیاری از کاربران شده است.

اگر شما نیز جز افرادی هستید که مهم ترین هدفتان از نصب یک برنامه ویرایش گر استوری افزودن افکت های جذاب است پیشنهاد ما به شما Lumii است. این نرم افزار جدید ترین و بهترین افکت ها را برای کاربران طراحی کرده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است و میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید و به جذابیت عکس های خود بیفذایید.

از آنجایی که بسیاری از قابلیت های بی اهمیت از این برنامه حذف شده اند بنابراین کار با آن به سادگی آب خوردن است. زیرا تمام چیز هایی که برای داشتن یک عکس با کیفیت تر احتیاج دارید در اختیارتان است.

نتیجه

انتخاب یک نرم افزار کار آمد برای ویرایش استوری های اینستاگرام آسان نیست. به همین دلیل ما در اینجا بهترین ما در اینجا شما را با بهترین و پر طرفدارترین نرم افزار های ویرایشگر عکس استوری آشنا کردیم تا به راحتی بر اساس اولویت هایتان آنها را دانلود و استفاده کنید. شما میتوانید با کلیک کردن روی دکمه دانلود هر کدام از اپلیکیشن های مورد نظر را به سادگی دانلود کنید.

سوالات متداول

برای استوری های شخصی چه برنامه ویرایشگری دانلود کنم؟

بهترین نرم افزار برای ویرایش استوری های شخصی Lumii، Story Maker، Polish و Story Art و InShot است که در همین مقاله لینک دانلود آنها را قرار داده ایم.

برای استوری های کاری چه برنامه ویرایشگری دانلود کنم؟

بهترین نرم افزار برای ویرایش استوری های کاری Canvaو Picsart است که در همین مقاله لینک دانلود آنها را قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید:

روش های افزایش لایک در اینستاگرام: معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام: معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری روش های افزایش فالوور اینستاگرام: معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید