نظارت بر گوشی فرزند بدون متوجه شدن فرزند

توسط

بچه های مدرن هرگز زمانی را نمی شناسنند که نتوانند از طریق اینترنت به تمام دنیا متصل شوند. در حقیقت ، آنها بیشتر از هر کس دیگری وقت خود را در اینترنت می گذرانند . و مطمئناً بیشتر از والدینشان آنلاین هستند. اگر پدر یا مادر هستید ، باید بدانید که این مسئله مشکلاتی برای فرزندتان ایجاد می کند . زیرا وب سایت ها و برنامه هایی که دارای محتوای غیر اخلاقی هستند و افراد مزاحمی همچون هکرها نیز در سطح اینترنت به وفور وجود دارند . اگر نمی خواهید فرزندتان در سطح اینترنت با چنین مسائلی رو به رو شود. می توانید از نرم افزار نظارت بر گوشی فرزند استفاده نمایید.


کنترل گوشی فرزندان

این روز ها بحث کنترل گوشی فرزندان اجازه افراد تبدیل به یک بحث فراگیر شده که احتمالا هرروز درباره آن مطالبی را می شنوید. احتمالا اکنون سوالاتی مانند این که آیا کنترل گوشی فرزندان امکان پذیر است؟ بسیاری سوالاتی دیگر و از این قبیل برایتان ایجاد شده است.

مطمئن باشید تنها شما نیستید که این سوالات را در ذهن دارید و این روزها افراد زیادی به دنبال پاسخ این سوالات و روشی برای کنترل گوشی بدون متوجه شدن فرزند هستند. همه این سوال را دارند که کنترل گوشی از راه دور چگونه انجام میشود تا بتوانند اعضای خانواده و عزیزان خود را کنترل کنند.


نظارت بر گوشی فرزند

XD SPY برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

متاسفانه کنترل موبایل فرزند نیاز به مهارت بسیاری دارد اما اپلیکیشن XD SPY برای شما والدین یک فرصت بسیار بزرگ است تا از فرزندانتان مراقبت کنید.

شما با نصب (XD SPY) میتوانید به راحتی زمان آنلاین شدن فرزندتان را کنترل کنید زیرا (XD SPY) فقط با یک کلیک به شما آنلاین بودن یا نبودن فرزندتان را اطلاع میدهد.

شما با (XD SPY)  میتوانید کنترل واتساپ ، کنترل تلگرام و کنترل اینستاگرام فرزندتان را داشته باشید.همچنین شما میتوانید کنترل موقعیت مکانی فرزند را در دست داشته باشید

(XD SPY) فرصت بسیار خوبی برای شما والدین فراهم کرده تا بتوانید از فرزندانتان در برابر خطراتی که در فضای مجازی وجود دارد حمایت کنید.


دسترسی و کنترل موارد زیر در موبایل فرزندتان فقط با نصب و خرید اشتراک های ما :

.ما در تلاشیم تا به بهبود بنیان خانواده کمک و به فرزندان امنیت و مدیریت همیشگی شما والدین عزیز را هدیه دهیم.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.


User Review
0 (0 votes)
3 نظر
  1. DavidRiz 2 سال قبل
    پاسخ

    Dia duit, theastaigh uaim do phraghas a fhail.

  2. DavidRiz 2 سال قبل
    پاسخ

    Hi, ??????? ?????? ?????? ????.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید