ایمن کردن اینترنت

اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس

توسط

امنیت خانواده در اینترنت و کنترل موبایل فرزند در فضای مجازی از جمله دغدغه‌های فکری والدین است. بنابراین شما والدین عزیز به راهکاری احتیاج دارید که بتوانید بر موبایل فرزندتان نظارت داشته باشید. اپلیکیشن کنترل موبایل فرزندان یک روش خوب برای شماست تا بتوانید گوشی فرزند خود را کنترل کنید.

برنامه ی کنترل موبایل فرزند

اپلیکیشن کنترل موبایل از راه دور فرزندان برای شما والدین یک فرصت بسیار بزرگ است تا از فرزندانتان مراقبت کنید. شما با نصب این برنامه میتوانید به راحتی تماس ها و لیست مخاطبین فرزندتان را کنترل کنید.

شما با XD SPY می توانید کنترل کامل شبکات اجتماعی گوشی فرزند مانند: واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام را داشته باشید و متوجه تمام فعالیت های او در فضای مجازی شوید.

بهترین ردیاب گوشی فرزند

متاسفانه ردیابی گوشی فرزندان و مراقبت از آنها در فضای مجازی نیاز به مهارت بسیاری دارد. اما اپلیکیشن ردیاب گوشی فرزند برای شما والدین یک فرصت بسیار بزرگ است تا از فرزندان تان مراقبت کنید. شما با نصب اپلیکیشن ردیابی فرزند میتوانید به راحتی زمان آنلاین شدن فرزندتان را کنترل کنید. زیرا این برنامه فقط با یک کلیک به شما آنلاین بودن یا نبودن فرزندتان را اطلاع میدهد.

برنامه ردیابی گوشی فرزند
اپلیکیشن ردیاب موبایل فرزندان از راه دور

این برنامه به راحتی به شما کمک میکند به سراسر گوشی فرزندتان دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه سادگی و آسان بودن کار با آن است زیرا نیازی به یادگیری حرفه خاصی ندارد. شما میتوانید با خیال راحت و فقط با موبایل تان از سلامت خانواده و فرزندانتان اطمینان حاصل کنید.

کمک به مراقبت و نظارت بر خانواده

شما با اپلیکیشن نظارت بر خانواده میتوانید گوشی فرزندتان را به صورت کامل نظارت کنید. و از وجود خطرات در موبایل او با خبر شوید. XD SPY فرصت بسیار خوبی برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از فرزندان تان در برابر خطراتی که در فضای مجازی وجود دارد حمایت کنید.

برنامه نظارت بر خانواده و همسر و فرزند
اپلیکیشن نظارتی همسر و خانواده و فرزندان

این برنامه یکی از کاربردی ترین برنامه هاست و وجود آن برای تمام والدین الزامی است. همانطور که میدانید خطرات گوناگون در فضای مجازی روز به روز در حال رشد و تکامل هستند و از آنجایی که خانواده جایگاه با ارزشی دارد بنابراین نظارت گوشی خانواده بسیار مهم است.

این برنامه بهترین و ساده ترین اپلیکیشن نظارت بر خانواده است. شما میتوانید با دانلود و نصب XD SPY از گوگل پلی به راحتی به اطلاعات موبایل فرزندتان دسترسی و آنها را مدیریت کنید.

قابلیت های برنامه کنترل گوشی فرزند

این اپلیکیشن بهترین و کاربردی ترین قابلیت ها را به شما والدین عزیز ارائه میدهد که با استفاده از آنها میتوانید از سلامت فرزند خود در فضای مجازی اطمینان حاصل کنید.به همین دلیل ما در اینجا اساسی ترین و مهم ترین قابلیت های این برنامه را به شما معرفی خواهیم کرد تا بیشتر با این اپلیکیشن آشنا شوید.

۱. کنترل تماس های فرزند

با این برنامه میتوانید به تماس های اخیر و لیست مخاطبین فرزند دسترسی کامل و بدون محدودیت داشته باشید. همچنین شما میتوانید به مکالمات فرزندتان گوش دهید تا اگر مسئله ای بدون اطلاع شما بیان شد با خبر شوید و از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

کنترل تماس فرزند
کنترل تماس های فرزند

برای مثال اگر فرزندتان با فردی که شما نمیشناسید در ارتباط باشد و شما از آن آگاه نباشید به راحتی میتوانید به بخش تماس ها در برنامه XD SPY مراجعه کنید و تمام تماس های اخیر فرزندتان را مشاهده کنید. در واقع این قابلیت کمک بزرگی به شفاف سازی مکالمات کودکان برای والدین میکند. وجود این ویژگی میتواند تمام علامت سوال ها و شک های شما را درباره فرزندتان از بین ببرد و به تمام آنها پاسخ دهد

۲. کنترل پیام های فرزند

شما می توانید به پیامک های فرزندتان دسترسی داشته باشید و آنهارا کنترل کنید.تا اگر تهدیدی برای فرزندتان وجود داشت از آن جلوگیری کنید.

کنترل پیام های فرزند از دور
برنامه کنترل پیام های فرزند

مهمترین ویژگی که این برنامه دارد قابلیت کنترل پیام های گوشی فرزند است.با این قابلیت میتوانید تمام مکالمات پیامکی فرزند را مشاهده کنید و از متوجه شوید فرزندتان در طول روز با چه کسانی مکالمه میکند و آیا افرادی که با آن ها در رابطه است افراد سالمی هستند یا نه.

۳. ردیابی موقعیت مکانی فرزند

شما فقط با یک کلیک می توانید موقعیت مکانی فرزند را کنترل و اطمینان حاصل کنید که برای فرزندتان مشکلی پیش نیامده است و به مدرسه رسیده است. و یا اگر برای او در راه مشکلی پیش بیاید و نتواند تماس های شما را پاسخگو باشد. میتوانید موقعیت او را ردیابی و سریع به آنجا بروید تا به او کمک کنید.

همچنین اگر فرزندتان بدون اطلاع شما جایی برود شما میتوانید با چک کردن موقعیت مکانی او به راحتی از سلامتش اطمینان حاصل کنید. بزرگترین دغدغه والدین در امروزه مکان هایی است که ممکن است فرزندان بدون هیچ اطلاعی بروند بنابراین ردیابی موقعیت مکانی فرزند میتواند کمک بزرگی کند.

۴. ضبط مکالمه گوشی فرزند

یکی از مهم ترین و بزرگترین امکانات اپلیکیشن کنترل گوشی خانواده ضبط مکالمات گوشی فرزند است با این قابلیت میتوانید مکالماتی که فرزندتان در طول روز و در غیاب شما میکند را بررسی و گوش کنید تا اگر فرزندتان با فرد خطرناکی در ارتباط باشد با گوشی کردن و بررسی مکالماتش متوجه وجود خطر شوید و از بروز تهدیدی برای فرزندتان آگاه شوید.

ضبط مکالمات فرزند
ضبط مکالمه گوشی فرزند

لازم به ذکر است که این برنامه حتی در صورت آفلاین بودن فرزند نیز تمام مکالماتش را ضبط میکند و به محض آنلاین شدن آنها را برای شما ارسال میکند. همچنین ضبط مکالمه گوشی فرزند به صورت کاملا اتومات انجام می شود و نیازی نیست برای هر بار ضبط کردن اقدامی انجام دهید. فقط کافی است وارد برنامه شوید تا به فایل های صوتی دسترسی داشته باشید.

۵. ارسال پیامک از موبایل فرزند به دیگران

یکی دیگر از بهترین قابلیت های این برنامه ویژگی ارسال پیام از طرف فرزند است شما می توانید با این اپلیکیشن از گوشی فرزندتان برای دیگران پیامک ارسال کنید.

ارسال پیام از گوشی فرزند به دیگران
ارسال پیام از گوشی فرزند

اگر فرزندتان بدون اطلاع شما با فرد خطرناکی قرار بگذارد شما میتوانید با استفاده از این برنامه و به صورت اضطراری از طرف فرزندتان آن را لغو کنید تا به او آسیبی نرسد.

۶. کنترل ایمیل گوشی فرزند

شما والدین عزیز میتوانید حتی به ایمیل های فرزندتان که از سایت های مختلف اینترنتی ارسال میشود دسترسی داشته باشید. تا کاملا مطلع شوید که کودکتان از چه سایت هایی در طول بازدید کرده است.

کنترل ایمیل گوشی فرزند از راه دور
کنترل ایمیل فرزند

به صورت خلاصه اگر فرزندتان با ایمیلش وارد سایت های مختلف شود پیامک هایی برای او ارسال میشود و شما با کنترل ایمیل هایش میتوانید متوجه شوید فرزندتان در طول روز از چه سایت هایی بازدید میکند و اگر موارد خطرناکی وجود داشت هرچه سریع تر رسیدگی و برای فرزندتان شفاف سازی کنید تا در آینده با مشکل روبه رو نشود.

۷. کنترل اپلیکیشن های گوشی فرزند

همانطور که میدانید تعداد برنامه های مضر روز به رو در حال افزایش است. به همین دلیل شما شما باید بر برنامه هایی که فرزندتان نصب و استفاده میکند نظارت و کنترل کامل داشته باشید تا در صورت مواردی که ممکن است سلامتی فرزندتان را به خطر بیندازد از او مواظبت کنید.

کنترل برنامه های گوشی فرزند
کنترل اپلیکیشن های موبایل فرزند از راه دور

این برنامه دارای ویژگی کنترل اپلیکیشن های گوشی فرزند است . یعنی شما میتوانید لیست تمام برنامه هایی که فرزندتان از استفاده میکند را مشاهده کنید و بر آن ها کنترل و نظارت داشته باشید.

۸. کنترل مخاطبین فرزند کنترل موبایل فرزند

با این قابلیت شما می توانید لیست تمام مخاطبین گوشی فرزند را کنترل و نظارت کنید. این قابلیت میتواند به تمام سوالات شما درباره اینکه فرزندتان با چه کسانی در ارتباط است پاسخ دهد.

کنترل مخاطبین موبایل فرزندان
کنترل مخاطبین فرزند

برای مثال اگر فرزند شما با فردی غیر قابل اطمینان در ارتباط باشد و شما از آن با خبر نباشید میتوانید از طریق این برنامه مخاطبین او را چک کنید و در صورت وجود مورد خطرناک با خبر شوید و از بروز مشکلات برای فرزندتان جلوگیری کنید

۹. کنترل میکروفون گوشی فرزند

با این قابلیت شما می توانید صدای محیط اطراف فرزند را ضبط کنید و متوجه شوید فرزند کجا است.

کنترل میکروفون موبایل فرزند
کنترل میکروفون گوشی فرزند

اگر فرزندتان بدون اطلاع شما از خانه خارج شود و شما نگران وضعیتش باشید میتوانید با استفاده از این برنامه کنترل میکروفون گوشی فرزند را در دست داشته باشید و با استفاده از آن صدای اطراف گوشی فرزند را ضبط کنید و مطمئن شوید به مکان خطرناکی نرفته است.

۱۰. کنترل اینستاگرام گوشی فرزند

یکی از بهترین برنامه هایی که می توانید از آن استفاده کنیدXD SPY است. شما میتوانید با نصب کردن XD SPY به صورت نامحسوس اینستاگرام موبایل فرزندتان را از راه دور مدیریت و از آنها در مقابل ضررهای اینترنتی محافظت کنید.

کنترل اینستاگرام فرزند
کنترل اینستاگرام موبایل فرزند

شما فقط با یک کلیک می توانید کنترل تمام اطلاعات ورودی اینستاگرام فرزندتان را در دست داشته باشید و نظارت کامل بر افرادی داشته باشید که فرزندتان در اینستاگرام با آنها در ارتباط است.

۱۱. کنترل تلگرام گوشی فرزند

اگر شما هم به دنبال کنترل تلگرام فرزندتان هستید این برنامه بهترین گزینه برای شماست زیرا با این برنامه میتوانید تمام پیام های تلگرام فرزند را کنترل کنید.

کنترل تلگرام فرزند
کنترل تلگرام موبایل فرزند

با وجود اپلیکیشن کنترل موبایل از راه دور فرزندان دیگر لازم نیست نگران امنیت فرزندتان باشید. زیرا این برنامه فقط در چند ثانیه پیام های تلگرام فرزندتان را در اختیار شما والدین عزیز قرار میدهد. تا از آنها مطلع و در صورت وجود تهدیدی برای فرزندتان از آن باخبر شوید.

۱۲. کنترل واتساپ گوشی فرزند

واتساپ یکی از پر استفاده ترین برنامه ها در میان مردم است و به همین دلیل خطرات زیادی در این اپلیکیشن در کمین فرزندان شماست.

کنترل واتساپ فرزند
کنترل گوشی واتساپ فرزند

XD SPY از قدرت عملکرد بالایی برخوردار است و فقط در چند ثانیه اطلاعات دریافتی واتساپ فرزندتان را برای شما ارسال میکند. شما نیز میتوانید تمام آنها را مشاهده و نظارت کنید.


بیشتر بخوانید:

برنامه ردیابی گوشی فرزند از راه دور: اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس بهترین روش کنترل تبلت کودکان از راه دور: اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس اپلیکیشن کنترل تماس های فرزند از راه دور: اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس چند روش کنترل تلگرام گوشی فرزند از راه دور: اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس کنترل گوشی کودکان از راه دور و به صورت نامحسوس: اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس

برای دانلود و نصب اپلیکیشن کنترل موبایل روی دکمه دانلود کلیک کنید


User Review
0 (0 votes)
31 نظر
  1. داریوش کبیری 2 سال قبل
    پاسخ

    من این برنامه رو نصب کردم . واقعا راضی ام. خیلی خوبه

  2. رویا اصغری 2 سال قبل
    پاسخ

    واقعا عالیه

  3. Mnb 6 ماه قبل
    پاسخ

    سلام بنده مبلغ ۱۶۳.۷۷۰ تومان واریز کردم اما خبری از دست رسی نیست لطفا راهنمایی فرمایید منتظر هستم

  4. Ziba 6 ماه قبل
    پاسخ

    من برنامه رو خریداری کردم و طبق فیلم کاملا دقیق نصب کردم دیشب ولی متاسفانه فقط error میده و هیچ اطلاعاتی از فرزند که گوشی ایشان که هواوی هست هم بالای صفحه والدین مدلش اومده ولی فقط offline میگه هر کاری میکنم و کلا به اینترنت هم وصل هستش لطفا برام کاری کنید من شدیدا فرزندم شرایط بحرانی داره و من آلفا رو انتخاب کردم

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام خدمت شما. لطفا توجه کنید که نسخه آلفا فقط برای اندروید ۸ به بالاست اگر اندروید موبایل فرزند پایین تر از ۸ هست نسخه معمولی رو نصب کنید

  5. M 6 ماه قبل
    پاسخ

    آیکون و نام برنامه قابل تغییر نیست؟

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام وقتتون بخیر. به دلیل امنیت اندروید برنامه ها باید به همان شکلی که دانلود و نصب شده اند در موبایل ظاهر شوند. هر سوالی داشتید در خدمتم

  6. فریبا عسگری 6 ماه قبل
    پاسخ

    سلام من برنامه رو نصب کردم اشتراک هم خریدم ولی برنامه کار نمیکنه پشتیبانی هم نداره تماس بگیرم راهنمایی کنید

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام خدمت شما. لطفاحتما دسترسی ها رو داخل موبایل فرزند فعال نکردید. لطفا روی دکمه وسط در آنتی ویروس بزنید و صبر کنید تا بررسی بشه و تمام دسترسی های خواسته شده برای انتقال اطلاعات به موبایل شما را فعال کنید. متشکرم

  7. سجاد 6 ماه قبل
    پاسخ

    سلام اصلا جواب نمیده مخ رو گوشی خانمم نصب کردم کد رو که وارد کردم نمیاره میشه راهنمایی کنید

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام خدمت شما. دقت کنید که حتما کد رو درست وارد کنید. دسترسی ها رو در برنامه فرزند فعال کرده باشید. در نهایت حتما اینترنت هر دو موبایل فعال باشه. متشکرم

  8. Saeed 5 ماه قبل
    پاسخ

    سلام جناب من نرم افزار رو نصب کردم اشتراک یک ماهه هم خریداری کردم بازم میزنهاعتبار صفر روز. پشتیبانی هم وصل نمیشم میزنم.

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام خسته نباشید. ابتدا مطمئن شید پرداخت به درستی انجام شده. هنگام پرداخت فیلتر شکن خاموش بوده. یک بار از برنامه خارج شید و دوباره وارد شید تا به روز رسانی شود.

  9. محمد 4 ماه قبل
    پاسخ

    سلام.نصب و راه اندازی حضوری دارید؟

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام وقت شما بخیر. خیر. داخل این ویدیو کاملا توضیح داده شده که چطور میتونید راه اندازی کنید. راه اندازی خیلی ساده ست.
      https://www.aparat.com/v/Tp6mj

  10. صمصام 4 ماه قبل
    پاسخ

    Cannot get resulta (maybe device is offline)
    تشکر میکنم ممنونم میشم جوابمو بدین

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      سلام خدمت شما. این پیام زمانی نشون داده میشه که موبایل فرزند به اینترنت متصل نباشه. برای انتقال اطلاعات بایستی اتصال به اینترنت برقرار باشه. ممنون از شما

  11. صمصام 4 ماه قبل
    پاسخ

    این پیام برام میاد چیکار کنم؟؟؟؟

    • avaxtory 4 ماه قبل
      پاسخ

      ین پیام زمانی نشون داده میشه که موبایل فرزند به اینترنت متصل نباشه. برای انتقال اطلاعات بایستی اتصال به اینترنت برقرار باشه. ممنون از شما. هر سوالی داشتید در خدمتم

  12. عباس 2 ماه قبل
    پاسخ

    سلام
    فایل هایی که از واتس اپ فرزند دانلود میکنم با یه فونت
    عجیب غریب دانلود میشه و واضح نیست
    لطفا راهنمایی کنید

    • avaxtory 2 ماه قبل
      پاسخ

      سلام وقتتون بخیر. لطفا لینک فایل رو کپی و داخل یک مرورگر که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه مثل گوگل کروم باز کنید

  13. عقیل 1 ماه قبل
    پاسخ

    من دوباره که میخوام اشتراک بخرم اصلا وارد صفحه پرداخت نمیشه ک اشتراک بخرم
    باید چکار کنم

    • avaxtory 1 هفته قبل
      پاسخ

      سلام. وقتتون بخیر. بله همینطوره. چون برنامه ما خصوصی شده و برای همه در دسترس قرار نمیگیره. برای خرید لطفا به این آیدی در تلگرام پیام بدید تا راهنمایی تون کنند.
      @Programmer_Young

  14. عباس 1 ماه قبل
    پاسخ

    سلام
    اشتراک ماهیانه برنامه تموم شده
    چند روزه که نمیتونم از طریق لینک داخل برنامه اشتراک بخرم

    • avaxtory 1 هفته قبل
      پاسخ

      سلام. وقتتون بخیر. بله همینطوره. چون برنامه ما خصوصی شده و برای همه در دسترس قرار نمیگیره. برای خرید لطفا به این آیدی در تلگرام پیام بدید تا راهنمایی تون کنند.
      @Programmer_Young

  15. مهران 1 ماه قبل
    پاسخ

    اپ نامحسوس میمونه تو گوشی یا ایکون برنامه معلومه؟؟

    • avaxtory 1 هفته قبل
      پاسخ

      سلام. خسته نباشید. به دلیل امنیت اندروید، اندروید اجازه مخفی شدن به هیچ اپلیکیشنی رو نمیده. اپلیکیشن در موبایل فرزند در قالب و ظاهر و کارایی آنتی ویروس هست. اما درواقع پل ارتباطی بین شما و موبایل فرزند هست.

  16. عباس 2 هفته قبل
    پاسخ

    سلام
    ببخشید چرا قیمت اشتراکتون
    ۱۰ برابر شده؟

    • avaxtory 1 هفته قبل
      پاسخ

      سلام. وقتتون بخیر. برنامه ما خصوصی شده برای همین قیمت ها تغییر کردند.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید