اشتباهات فرزندان شما در اینستاگرام، واتساپ، تلگرام

۵ اشتباه فرزند شما در فضای مجازی که باید جلوگیری کنید

توسط

فضای مجازی بی رحم است. این جمله ای ست که بار ها و بار ها از زبان افراد مختلف شنیده ایم. جالب است بدانید که تاثیرات ناگوار فضای مجازی افکار، عقاید، روح و روان هر فردی را از کوچک تا بزرگ تحت تاثیر خواهد گذاشت و مطمئنا آسیب پذیرترین ها در این میان فرزند شما در فضای مجازی است و انکار این موضوع بدترین بدی در قبال خود و فرزاندانتان است.

فضای مجازی دنیایی بدون مرز اما کنترلگر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایلی که فضای مجازی را در جهان پرورش داده است دسترسی بدون مرز است. تمام انسان ها از زمان تولد خود با محدودیت هایی روبه رو میشوند. از هزاران سالن پیش محدودیت ها به عنوان قوانین زندگی، برای ایجاد نظم در بشریت ساخته شد و روز به روز بر اساس نیاز جامعه دچار تغییر تغییر و تحول قرار گرفت.

دنیای مجازی کنترل کننده از دور
فضای مجازی دنیایی بدون مرز اما کنترلگر

این موضوعی است که همیشه و همه جا به شکل های مختلفی با آن رو به رو میشویم. گاهی در هنگام تحصیل برای رشد بهتر، گاهی در هنگام معاشرت برای ایجاد رابطه ای بهتر با اطرافیان و گاهی در خانه خود برای داشتن خانواده ای صمیمی تر.


آیا امکان کنترل و ردیابی اندروید وجود دارد؟


قوانین نامرئی در سراسر فضای مجازی

در هر گوشه از فضای مجازی که قدم بگذارید با وعده های مختلفی یا عنوان (در فضای مجازی بدون مرز خواهید بود) مواجه میشوید. اما به محض ورود به هر شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، تیک تاک و… قرار دادی با عنوان ( privecy police) را برای قبول کردن تمامی قوانین و محدودیت های اعمال شده توسط کمپانی سازنده را تایید میکنید.

قانون های فضای مجازی که نمیبینید
قوانین نامرئی در سراسر فضای مجازی

و این تبدیل به شروع زندگی در دنیایی بدون مرز اما کنترل شده از سوی افرادی میشود که در ابتدا وعده دنیایی بدون مرز را میدهند اما در واقع شما بدون توجه به قرار داد تاییدیه تمامی قوانین را امضا میکنید.

و این روشی ساده، بدون حاشیه و حرفه ای است که فرزندان شما را برای گذراندن وقت در فضای مجازی تشویق میکند


ردیاب تلگرام همسر و پیام های دریافتی با نرم افزار


۱. فرزندان شما وابسته میشوند

وابستگی در فضای مجازی اتفاقی است که مدت هاست رخ میدهد. به صورت کلی موضوعی که در حال حاضر بسیار افزایش یافته است وابستگی های یک طرفه به افراد مختلفی که در فضای مجازی فعالیت میکنند است. این وابستگی میتواند توسط فرزند شما و یک خواننده، بازیگر، بلاگر و… که در شبکات اجتماعی فعال است اتفاق بیفتد.

درواقع یک بلاگر، خواننده یا بازیگر همانطور که شغل آنها ایجاب میکند برای جذب طرفدار، به شکلی رفتار میکنند تا مخاطبان خود حس نزدیک بودن احساسات را تجربه کنند. در حالی که این ارتباط نزدیک را بیشتر مخاطب، یعنی فرزند شما تجربه میکند و بلاگر تنها منتقل کننده این احساس جهت افزایش محبوبیت خود در میان جامعه است. بنابراین افزایش این موضوع سبب ایجاد تعصب بیش از حد و بیماری های روحی در فرزند شما میشود.

وابستگی شدید فرزندان و واجب بودن ردیابی آنها
فرزندان شما وابسته میشوند

این تاصب بی جا در بسیاری از مواقع به قدری افزایش میابد که فرزند شما از تصمیمات، علایق، وقت ارزشمندش و آنچه که به زندگی اش ارزش میبخشد، میگذرد تا فردی که به آن وابستگی پیدا کرده است احساس رضایت بیشتری داشته باشد.

در این مواقع شما، به عنوان والدین نمیتوانید از زیاده روی های افراد در انتقال این احساسات به فرزندتان جلوگیری کنید. اما باید پیش از هر چیز به فرزند خود بیاموزید که طرفدار بودن، تا زمانی که سبب ایجاد احساس تاصب بی جا و وابستگی شدید نشود، آسیبی به او نمیرساند. در دنیای واقعی تنها خانواده او هستند که در پستی و بلندی های زندگی همراه او میشوند.


مهم ترین دلایل ردیابی موبایل فرزند که باید بدانید


۲. فرزندان شما به دنبال پرستش هستند

از دیگر اشتباهاتی که نه تنها کودکان و نوجوانان، بلکه افرادی با سنین بالا نیز به صورت ناخود آگاهدچار آن میشوند مسئله پرستش کردن است.

از آنجایی که نوجوانان در دوره ی بلوغ با پستی و بلندی های بسیاری مواجه میشوند. بنابراین به دنبال تکمیل کردن هر آن چیزی هستند که تا به حال با آن مواجه شده اند. این شامل فرهنگ، عقاید، دین، طرز تفکر و قوانین زندگی میشود، تا در نهایت بتوانند امید خود برای زندگی کردن را پیدا کنند.

تحت تاثیر قرار گرفتن نوجوان
فرزندان شما به دنبال پرستش هستند

امید و هدف هر فردی در زندگی متفاوت است. از همین سو در این دوره حساس فرزند شما به دنبال چیز هایی است که بتواند امید واقعی زندگی کردن را به او نشان دهد.

وجود فردی کامل که آینه تمام چیز هایی است که فرزند شما واقعا به دنبالشان است، بزرگترین امید برای فرزندتان خواهد. اینکه هر روز استوری ها، پست ها، مصاحبه و… فردی را ببینند که میخواهند در زندگی واقعی خود شبیه به آن رفتار کنند بهترین تجربه را برایشان رقم میزند.

۳. فرزندتان امید های اشتباه دارد

اما موضوعی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند این است که همه افراد نیمه تاریکی در زندگی خود دارند که فقط خودشان از آن خبر دارند. حال تصور کنید فردی که فرزند شما به عنوان یک بت بی نقص در زندگی اش قرار داده است و هر روز آن را پرستش میکند ناگهان، خواسته یا ناخواسته تکه ای از اشتباهات گذشته اش را به همه نشان دهد.

امید های اشتباه فرزندان
فرزندتان امید های اشتباه دارد

حال شاید با خود فکر کنید اگر این اتفاق رخ دهد تصور فرزندتان از فردی که پرستش میکرده است خراب میشود. اما کاملا اشتباه میکنید…

درواقع تمام تصورات و امید های فرزندتان درباره خودش خراب میشود. زیرا فردی که هر روز آن را پرستش میکرد را به عنوان آینه خود قرار دادهاست . حال وقتی به آینه نگاه میکند میبیند معنای زندگی اش از بین رفته و این شروعی برای غرق شدن در دریای افسردگی میشود.

۴. فرزند شما خود واقعی اش است!

افرادی که در فضای مجازی هستند، خود واقعی شان نیستند. این بسیار عادی است. درواقع عکس هایی که هر فردی در فضای مجازی اشتراک میگذارد تفاوت بسیاری با زندگی واقعی اش دارد.

اما تصور اشتباه کودکان و نوجوانان این است که افرادی که در فضای مجازی میبینند در زندگی واقعی شان نیز همانطور پر انرژی، بدون نقص، زیبا و با روابطی پایدار هستند.

تظاهر کردن در فضای مجازی
فرزند شما خود واقعی اش است

اینکه بخش بسیاری از افراد در فضای مجازی خود واقعی خود را پنهان میکنند موجب محافظت از زندگی شخصی شان میشود. بنابراین شاید یکی از لازمه های ورود به شبکات اجتماعی همین باشد. اجازه ندادن به افراد برای شناخت زندگی واقعی.

اما فرزند شما خود واقعی اش را در فضای مجازی نمایش میدهد. از تصویر پروفایلش گرفته تا نظراتش در پست های مختلف که نشانگر آن چیزی است که در زندگی واقعی اش اتفاق می افتد و سبب آسیب پذیری هر چه بیشتر میشود.


ردیابی چت های واتساپ گوشی همسر و فرزند


۵. فرزندتان به دنبال پیروی کردن است

همانطور که پیش تر گفتیم نوجوانان به دنبال افرادی هستند که بتوانند الگوی زندگی شان برای داشتن امید بیشتر باشند. اما این پیروی کردن بسیاری از اوقات سبب بروز مشکلاتی میشود.

فرزند شما به دنبال پیروی است
فرزندتان به دنبال پیروی کردن است

و وقتی فرزند شما چشمان خود را باز میکند و نگاهی به اطراف خود میکند میبیند که به دنبال چیزی است که شاید هیچ وقت به عواقبش فکر نکرده است و این امید او نبوده است بلکه نتیجه تصورات پر زرق و برق داری است که الگوی زندگی شان به او نمایش میدهد.

درواقع داشتن یک الگو در زندگی مفید و سازنده است. اما پیش از هر چیز باید به فرزندان خود آموزش دهید که پیش از انتخاب یک الگوی مناسب دقت بسیاری کنند و قدم های درستی بردارند.

ردیابی گوشی فرزند از راه دور

در پایان سوالی که ممکن است شما را نیز با خود درگیر کند این است که با توجه به شناختی که نسبت به اشتباهات فرزند خود پیدا کرده اید چطور میتوانید از او در برابر این بحران ها مراقبت کنید.

ردیابی گوشی فرزند از راه دور بهترین روش برای کنترل و نظارت آنلاین والدین بر موبایل فرزند است. با استفاده از نرم افزار کنترل موبایل از راه دور XD SPY شما میتوانید در هر قدم از فعالیت های فرزن خود در اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، شبکات اجتماعی، پیام ها، تماس ها ی ردیابی کنید و از رفت و آمد های او نیز با ردیابی موقعیت مکانی موبایل فرزند با خبر شوید.

فقط کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و این نرم افزار را به صورت مستقیم دانلود کنید. با تماشای این ویدیو نیز میتوانید با نحوه راه اندازی این اپلیکیشن آشنا شوید.

نتیجه

فضای مجازی پستی و بلندی های بسیاری دارد. وقتی فرزندان اجازه ورود به این محیط را پیدا میکنند والدین باید خود را آماده آموزش و آگاه سازی فرزندان خود کنند تا از آنها در برابر مشکلات و عوقب ناگوار محافظت کنند.

شناخت اشتباهاتی که فرزند شما در شبکات اجتماعی میکند بهترین روش برای حل مشکلات او است.

بیشتر بخوانید:

ردیابی چت های واتساپ گوشی همسر و فرزند: ۵ اشتباه فرزند شما در فضای مجازی که باید جلوگیری کنید مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین: ۵ اشتباه فرزند شما در فضای مجازی که باید جلوگیری کنید نرم افزار های هک گوشی رایگان برای نظارت فرزند: ۵ اشتباه فرزند شما در فضای مجازی که باید جلوگیری کنید
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید