ویژگی های برنامه نظارت آنلاین والدین

مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین

توسط

به صورت کلی قابلیت های نرم افزارهای نظارتی والدین متفاوت است. برخی از آنها تنها برای مدیریت برخی بخش های خاص مانند شبکات اجتماعی ( تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و…) طراحی و عرضه شده اند.

برخی دیگر نیز برای مدیریت سراسر موبایل فرزندان ساخته شده اند. اما به صورت کلی یک نرم افزار نظارت والدین باید بتوانید کامل ترین خدمات را ارائه دهد. ما دراینجا شما را باقابلیت های نرم افزار نظارت والدین XDSPY آشنا میکنیم تا با این نرم افزار به خوبی آشنا شوید.

۱. ردیابی نامحدود و آسان برای همه خانواده

برنامه ردیابی نامحدود خانواده و فرزندان
ردیابی نامحدود و آسان برای همه خانواده

مهم ترین ویژگی نرم افزار نظاراتی XDSPY نامحدود بودن این نرم افزار است. شما میتوانید با خرید یک بسته اشتراکی به صرفه به تمامی قابلیت های این برنامه و پشتیبانی ۲۴ ساعته دسترسی کامل و بی عیب و نقص داشته باشید.

برخی از برنامه های ردیابگر علاوه بر خرید اشتراک برای دسترسی به دیگر ویژگی ها نیازمند به پرداخت هزینه بیشتر خواهند داشت. بنابراین شما میتوانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات این برنامه بهرهمند شوید.

۲. سرعت فوق العاده در تبادل اطلاعات برای والدین

ارسال اطلاعات فرزند برای والدین
سرعت فوق العاده در تبادل اطلاعات برای والدین

همانطور که میدانید XDSPY در حال حاضر یکی از محبوب ترین نرم افزار های نظارتی والدین است. مهم ترین دلیل آن نیز سرعت بسیار بالا است. این برنامه در هر مکان و زمانی بهترین نتیجه و کامل ترین اطلاعات را برای شما ارسال میکند.

درواقع XDSPY در زمان آفلاین بودن موبایل فرزند اطلاعات را جمع آوری به صورت کاملا مخفی ذخیره سازی میکند و به محض آنلاین شدن اطلاعات را برای شما ارسال میکند.

۳. پشتیبانی ۲۴ ساعته نرم افزار ردیابی

دریافت پشتیبانی رایگان ردیابی موبایل فرزند
پشتیبانی ۲۴ ساعته نرم افزار ردیابی

پشتیبانی در یک نرم افزار نقش بسیار مهمی دارد. بسیاری از افراد در هنگام کار با اپلیکیشن های متعدد با مشکلاتی روبه رو میشوند که نحوه رفع آن بستگی به شرایط و موبایل کاربر دارد.

این برنامه دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین است. بنابراین شما میتوانید تمامی سوالات خود را درباره نحوه خرید، قابلیت های نرم افزار و نحوه راه اندازی به آسانی بپرسید.

۴. ضبط صدا فرزند و همسر با ردیابگر

رکورد میکروفون فرزند و همسر
ضبط صدا فرزند و همسر با نظارتگر

این نرم افزار جز تنها برنامه های ردیابگر است که قابلیت ضبط صدا فرزند و همسر را به صورت حرفه ای ارائه میدهد. شما میتوانید در هر زمان و مکانی روی دکمه ضبط صدا در نرم افزار کلیک کنید و صدای موبایل فرزند و همسر خود را ضبط کنید.

بنابراین تنها با وارد کردن مقدار زمانی که میخواهید صدای فرزندتان ضبط شود وارد کنید و سپس این برنامه به همان مقدار صدای موبایل فرزند شما را ضبط میکند و برای شما کسری از ثانیه ارسال میکند.

۵. ردیابی در هر زمان و مکان و فاصله ای

امکان نظارت آنلاین والدین در هر فاصله ای
ردیابی در هر زمان و مکان و فاصله ای

شما میتوانید در هر زمان و مکانی موبایل فرزند خود را به صورت کامل ردیابی و کنترل کنید. در منزل، سرکار، وقتی فرزندتان در مدرسه یا در راه مدرسه هستید دسترسی کامل خواهید داشت.

درواقع اصل یک نرم افزار کنترلگر پاسخگویی آن در تمامی شرایط است. بنابراین ما به شما اطمینان میدهیم که XDSPY بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

۶. مناسب برای تمامی نسخه های اندروید

نصب ردیابگر روی گوشی اندروید
مناسب برای تمامی نسخه های اندروید

بسیاری از والدین در هنگام راه اندازی نرم افزار نظارتی بر روی موبایل فرزندشان از عملکرد صحیح آن بر روی نسخه اندروید فرزند خود اطمینان ندارند. بسیاری از افراد ردیابگر را بر روی موبایل تمام فرزندشان نصب میکنند تا بتوانند در هر مکانی آنها را کنترل کنند. اما در صورتی که اندروید موبایل فرزندشان با نسخه نرم افزار سازگاری نداشته باشد ممکن است مشکلات بسیاری به وجود آورد

از همین سو ما به شما اطمینان میدهیم که نرم افزار XDSPY بر روی تمامی نسخه های اندروید قابل نصب است. بنابراین شما هیچ عنوان نگران کارکرد این برنامه بر روی موبایل فرزند خود نخواهید بود. زیرا در تمامی موبایل های اندروید پاسخگو است.

دانلود XDSPY برای نظارت آنلاین والدین

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان، بهترین روش کنترل اینستاگرام
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

دانلود نظارتگر آنلاین بسیار آسان است. شما میتوانید همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید و جز هزاران کاربر این نرم افزار قدرتمند شوید و از خانواده خود در برابر مشکلات و بحران های اینترنتی محافظت و مراقبت کنید

نتیجه

اگر به دنبال یک نرم افزار مناسب برای ردیابی نظارت موبایل فرزند خود هستید بهترین روش استفاده از XDSPY است. این برنامه بهترین قابلیت ها را در اختیار شما میگذارد.

سوالات متداول

بهترین نرم افزار برای ردیابی سامسونگ والدین چیست؟

xdspy برای تمامی برند های موبایل مانند سامسونگ، شیائومی و… مناسب است

چطور به موبایل فرزند متصل شویم؟

برای اتصال به موبایل فرزند فقط کافی است نرم افزار XDSPY را دانلود و نصب کنید.

چرا باید از برنامه ردیابگر استفاده کنیم؟

فضای مجازی تشکیل شده از افراد متعدد با طرز فکر های مختلف است بنابراین نصب یک ردیابگر بر روی گوشی فرزند امری ضروری است.

بیشتر بخوانید:

مهم ترین دلایل ردیابی موبایل فرزند که باید بدانید: مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین بهترین نرم افزار مدیریت خانواده (همسر و فرزند): مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین ردیابی چت های واتساپ گوشی همسر و فرزند: مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین
خانه کنترل موبایل فرزند و همسر مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید