نرم افزار ها و برنامه های ردیابی گوشی آیفون و اندروید

نرم افزار ردیابی آیفون ios | میتوان آیفون را ردیابی کرد

توسط

امروزه با اخبار متعددی با عنوان نرم افزار ردیابی اپل و ios مواجه میشویم. ما در اینجا به توضیح اینکه آیا امکان ردیابی اپل ios و آیفون با استفاده از نرم افزار کنترل گر امکان پذیر است یا خیر میپردازیم.

ios چیست؟

iPhone Operating System یک سیستم مستقل است که تنها در موبایل های شرکت اپل عرضه میشود

ios سیستم عاملی است که توسط کمپانی اپل برای تلفن های همراه عرضه شده است. در حال حاضر ios یکی از بزرگترین رقبای اندروید است که در حال رشد هر چه بیشتر است.

ios دارای رابط کاربری ساده، هوشمند و بهینه است که استفاده از آن لذت بخش است. امنیت بالای ios یکی از بحث بر انگیز ترین موضوعات این سیستم عامل بوده است.

آیا میتوان آیفون را ردیابی کرد؟

ردیابی آیفون از راه دور
آیا میتوان آیفون را ردیابی کرد

اپل تولید کننده سخت افزار و نرم افزار است. بنابراین سیستم عامل خود را به صورت اختصاصی استفاده میکند. به صورت کلی باید گفت این کمپانی بر خلاف اندروید سیستم عامل خود را به صورت خصوصی نگه داری و عرضه میکند و هیچ شرکتی مجوز ساخت موبایل یا تبلت هوشمند بر پایه این سیستم را ندارد.

بنابراین این مورد سبب بهبود کنترل اپل میشود. از همین سو ios یک سیستم عامل متن باز نیست. وقتی ساختار یک سیستم به صورت خصوصی حفظ شود بنابراین نحوه شناسایی روش های ردیابی آن دشوار تر نیز میشود.

ردیابی آیفون ios با نرم افزار

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم مسئله هک و ردیابی موبایل های iphone یک موضوع پر حاشیه در میان مردم بوده است. و از همه مهم تر نرم افزار های ردیابی ios هستند.

درواقع یک نرم افزار ردیابی به شما کمک میکند بدون نیاز به هیچ دانش خاصی در این زمینه موبایل مورد نظر خود را ردیابی کنید.

برنامه ردیابگر آیفون از دور

اپلیکیشن ردیابی آفون و ios
برنامه ردیابگر آیفون از دور

اما آیا واقعا ردیابی آیفون ios با نرم افزار امکان پذیر است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید به آنچه پیشتر راجع به آن صحبت کردیم بپردازیم. ios به هیچ عنوان به کاربران خود مجوز نصب نرم افزار هایی از منابع دیگر به جز app store را نمیدهد.

درواقع این به نوعی بک محدودیت کلی در قبال تمامی کاربران محسوب میشود که دلیل آن نیز کاملا روشن و واضح است. امنیت مهم ترین اصل در یک موبایل و لپتاپ و سیستم یا … است. و اپل داشتن یک امنیت پایدار را با یجاد محدودیت های مختلف اعمال کرده است

اپلیکیشن کنترل IOS

بنابراین باید گفت که شما نمیتوانید یک اپلیکیشن ردیابگر را بر روی موبایل ios نصب کنید زیرا به نوعی نصب از طریق منبع دیگری به جز پلی استور انجام میشود. از همین سو ios از نصب جلوگیری میکند.

بنابراین هیچ برنامه ردیابگر آیفون IOS وجود ندارد. زیرا در صورت وجود نیز شما مجوز نصب آن بر روی موبایل را ندارید.

تفاوت اندروید و آیفون ios در ردیابی

فرق ردیابی اندروید و آیفون در ردیابی
تفاوت اندروید و آیفون در ردیابی

اندروید: دستگاه‌های اندروید از سیستم عامل اندروید تولید شده‌اند، که به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به بیشترین امکانات ردیابی می‌دهد. این به اپلیکیشن‌های ردیابی امکان مدیریت دقیق‌تری از دستگاه می‌دهد.

آیفون: دستگاه‌های آیفون از سیستم عامل iOS تولید شده‌اند، که به دلیل سیاست‌های حفظ حریم خصوصی اشتهاردین به کاربران اجازه دسترسی محدودتری به اطلاعات ردیابی می‌دهد.

XDSPY ابزاری قدرتمند برای کنترل از راه دور

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان، بهترین روش کنترل اینستاگرام
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

نرم‌افزار XDSPY یکی از ابزارهای معتبر در زمینه ردیابی و کنترل از راه دور موبایل می‌باشد. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا اطلاعاتی از جمله موقعیت جغرافیایی، پیام‌ها، تماس‌ها، عکس‌ها و ویدئوها و حتی تاریخچه مرور وب همسرتان را به طور دقیق پیگیری کنید.

این قابلیت‌ها به شما اطمینان می‌دهد که همواره در صورت وقوع حوادث ناگوار، اقدامات لازم را به سرعت انجام دهید.

برای تماشای ویدیو آموزشی کار با این نرم افزار اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

ردیابی چت های واتساپ گوشی همسر و فرزند: نرم افزار ردیابی آیفون ios | میتوان آیفون را ردیابی کرد مهم ترین قابلیت های نرم افزار نظارت والدین: نرم افزار ردیابی آیفون ios | میتوان آیفون را ردیابی کرد نرم افزار های هک گوشی رایگان برای نظارت فرزند: نرم افزار ردیابی آیفون ios | میتوان آیفون را ردیابی کرد
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید