بهترین روش افزایش سرعت گوشی اندروید

بهترین روش افزایش سرعت گوشی اندروید

توسط

افزایش سرعت گوشی

اگر شما هم از کاربران اندروید باشید پس مطمئنا پس از گذشت مدتی با کاهش سرعت موبایل مواجه شده اید و حتما به دنبال راهی برای افزایش سرعت گوشی هستید تا بتوانید بهتر از آن استفاده کنید و کمتر با هنگ کردن یا کاهش سرعت موبایل مواجه شوید.

به همین دلیل ما در اینجا چند راهکار برای شما قرار داده ایم تا به افزایش سرعت موبایل خود کمک کنید اما ابتدا باید با دلیل کاهش سرعت گوشی آشنا شوید.


دلیل کاهش سرعت اندروید

دلیل کاهش سرعت اندروید به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در اینجا مهم ترین آنها را معرفی کرده ایم.

  • نصب و اجرای برنامه های سنگین روی گوشی
  • نصب بازی های گرافیکی روی گوشی
  • آلوده شدن گوشی به ویروس
  • استفاده از ویجت های گرافیکی در گوشی
  • استفاده بیش از حد یک یا چند برنامه یا بازی از CPU
  • استفاده برنامه های پشت زمینه از اینترنت
  • وجود مشکل سخت افزاری

۱ . پاک کردن حافظه گوشی از فایل های اضافی

مهم ترین دلیلی که باعث کاهش سرعت گوشی شما می شود فایل های اضافی هستند که با اینکه شاید به نظر مهم نباشند اما در افزایش قدرت گوشی نقش بزرگی دارد.

برای پاک کردن فایل های اضافی گوشیتان به سطل زباله موبایل تان بروید و فایل هایی که قبلا حذف کرده اید را به طور کامل پاک کنید.

در قدم دوم به بخش برنامه ها در تنظیمات بروید و حافظه پنهان برنامه هارا پاک کنید تا مقداری از حجم فایل های غیر ضروری برنامه ها پاک شوند و سرعت موبایلتان افزایش یابد.


۲ . حذف تم نصب شده برروی گوشی

تم هایی که بر روی گوشی خود نصب می کنید شاید موبایل شمارا زیبا کند اما آنها باعث کاهش سرعت موبایل می شود به صورتی که میتوان افزایش سرعت بعد از حذف تم از گوشی را احساس کرد.

بنابراین تم خود را حذف کنید یا اگر می خواهید از تم استفاده کنید سعی کنید از بهینه ترین آنها استفاه کنید تا سرعت گوشی خود را افزایش دهید.


افزایش سرعت گوشی

۳ . حذف ویجت های گرافیکی اضافی

ویجت هایی که در صفحه اصلی قرار می دهید با توجه به اینکه باعث زیبایی گوشی می شوند اما سرعت گوشی را کاهش می دهند و از عملکرد گوشی می کاهند.

برای اینکه به افزایش سرعت گوشی تان کمک کنید فقط کافی است ویجت های گرافیکی که باعث کاهش سرعت گوشی تان می شود را حذف کنید.


۴ .پاک کردن حافظه پنهان مرورگر

اگر شما هم در طول روز از سایت های مختلفی بازدید می کنید پس حتما باید حافظه پنهان مرورگر خود را پاک کنید تا داده های اضافی که باعث کاهش سرعت گوشی می شوند حذف شوندو عملکرد موبایل تان بهبود یابد.

برای پاک کردن حافظه پنهان مرورگر فقط کافی است به تنظیمات بروید و در بخش برنامه ها مرورگر را پیدا و حافظه پنهان آن را پاک کنید.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید