چطور بفهمیم گوشی هک شده؟ روش تشخیص هک شدن موبایل

توسط

نشانه های هک شدن موبایل

روش های مختلفی در تشخیص هک گوشی وجود دارد که در اینجا به چند نمونه از مهم ترین آن ها که به صورت عموما ممکن است پیش بیاید اشاره کرده ایم.

  1. مصرف بسیار زیاد از اینترنت : اگر موبایلتان از اینترنت بسیار زیاد مصرف میکند ممکن است هک شده باشد.زیرا بسیاری از برنامه های هک موبایل برای مبادله اطلاعات از اینترنت استفاده میکنند.
  2. نمایان شدن پیام‌های پاپ : اگر اخیرا پیام های پاپ آپ زیادی برای شما نمایان میشود ممکن است موبایلتان هک شده.
  3. از کار افتادن برخی اپلیکیشن ها : گاهی هکر ها از پروکسی هایی برای انجام کارشان استفاده می کنند.که ممکن است با بسیاری از برنامه ها سازگار نباشد و در باز شدن و اجرا شدن آن ها مشکل ایجاد کند و به کندی یا اصلا کار نکنند.
  4. کم شدن سریع شارژ باتری : اگر باتری موبایلتان هیچ مشکلی ندارد و شارژ آن خیلی زود کم می شود ممکن است هک شده باشید .زیرا هنگام هک شدن گوشی شارژ باتری خیلی زود تمام می شود.
  5. داغ شدن بی دلیل گوشی : اگر موبایلتان حتی در شرایط عادی بی دلیل داغ می شود ممکن است هک شده باشید زیرا در هنگام هک شدن موبایل ، اطلاعات بسیار زیادی در هر لحظه مدام در حال مبادله می باشند و همین باعث داغ شدن می شود.
  6. خاموش و روشن شدن بی دلیل گوشی : اگر گوشی شما بی دلیل خاموش و روشن  یا ری استارت میشود ممکن است موبایلتان هک شده و به صورت نامحسوس تحت کنترل هستید.
  7. جلوگیری از هک موبایل : روش های مختلفی برای جلوگیری از هک یا افزایش امنیت وجود دارد اما مهم ترین آن ها آگاهی کامل قبل از نصب یا اجرای هر چیز در موبایل است.

برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید