برنامه کنترل گوشی همسر از راه دور

برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور

توسط

یکی از مهم ترین سولاتی که ممکن است در ذهن شما به وجود بیاید این است که چطور میتوانید به عنوان سرپرست خانواده موبایل همسر خود را کنترل کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم شما را با بهترین روش کنترل موبایل همسر، یعنی دانلود برنامه کنترل موبایل همسر آشنا کنیم تا بهتر بتوانید از خانواده خود مراقبت کنید. اما قبل از هر چیز بهتر است کمی بیشتر با برنامه کنترل موبایل همسر آشنا شوید.

برنامه کنترل موبایل همسر چیست؟

برنامه کنترل موبایل همسر یک اپلیکیشن با ده ها امکانات شگفت انگیز برای کمک به شما در راستای کنترل خانواده تان است. این برنامه میتواند فقط در یک ثانیه تمام اطلاعات درخواستی شما را در اختیارتان بگذارد و راه شمارا در کنترل موبایل همسر تان هموار کند.

برنامه کنترل موبایل همسر
برنامه کنترل گوشی همسر

از آنجایی که امروزه خطرات بزرگی در فضای مجازی وجود دارد بنابراین ممکن است هر لحظه تهیدات مختلفی در مقابل همسر و فرزندتان باشد. بنابراین برنامه کنترل همسر از راه دور میتواند کمک بزرگی به شما کند. برنامه های مختلفی برای کنترل موبایل همسر و فرزندان وجود دارد اما نمی توان گفت که تمام آنها به صورت ۱۰۰ در صد کار کنند. بنابراین ما در اینجا شما را با بهترین اپلیکیشن کنترل موبایل همسر و فرزند آشنا خواهیم کرد تا هم از تضمینی بودن آن اطمینان حاصل کنید و هم از کاربردی بودن و قابلیت های آن استفاده را کنید.

XD SPY برنامه کنترل موبایل همسر و فرزند

XD SPY بهترین و کاربردی ترین برنامه کنترل موبایل همسر است. این برنامه از راه دور و به صورت کاملا نامحسوس به شما در نظارت خانواده تان کمک میکند. برای کار کردن با این برنامه نیازی به داشتن هیچ حرفه خاصی ندارید و فقط با راه اندازی آن به ساده ترین شکل ممکن میتوانید موبایل خانواده خود را ردیابی کنید.

برنامه ردیاب موبایل فرزند
برنامه ردیابی گوشی فرزندان از درو

این برنامه دارای قابلیت های بسیاری است که به شما کمک میکند به سراسر موبایل همسر خود دسترسی داشته باشید. این دسترسی ها شامل تماس ها، پیام ها، فایل ها، میکروفون، موقعیت مکانی، پیامرسان ها و… می شود.

دانلود XD SPY برنامه کنترل موبایل همسر

برای دانلود برنامه کنترل موبایل همسر فقط کافی است روی دکمه دانلود بزنید و آن را از فروشگاه پلی دانلود و در گوشی خود و همسر تان راه اندازی کنید این برنامه به صورت کاملا نامحسوس و از راه دور کار میکند. یعنی همسر به هیچ عنوان متوجه نظارت شما نمیشود و شما نیز میتوانید با خیال راحت موبایل همسرتان را کنترل و نظارت کنید.

دانلود برنامه کنترل گوشی همسر
دانلود برنامه کنترل موبایل همسر

پس از دانلود این برنامه فقط کافی است آن را نصب و در گوشی خود و همسرتان فقط در چند ثانیه راه اندازی کنید و از آن به پس بدون هیچ محدودیتی به سراسر موبایل دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن ردیاب گوشی همسر XD SPY

این برنامه دارای قابلیت های فراوانی است اپلیکیشن ردیاب گوشی همسر و حالا بهتر است با چند نمونه از ویژگی های اپلیکیشن ردیاب گوشی همسر آشنا شوید:

ویژگی های برنامه ردیاب گوشی همسر
قابلیت های اپلیکیشن کنترل گوشی همسر

مهم ترین ویژگی های این برنامه شامل:

  • کنترل دوربین جلو فرزند
  • کنترل دوربین عقب فرزند
  • ارسال پیامک از موبایل فرزند به دیگران
  • کنترل پیامک های فرزند
  • لیست تماس های اخیر فرزند
  • کنترل میکروفون گوشی فرزند
  • ضبط صدا گوشی فرزند
  • کنترل ایمیل گوشی فرزند
  • کنترل پیامرسان ها ( کنترل اینستاگرام فرزند , کنترل تلگرام فرزند , کنترل واتساپ فرزند و… )
  • لیست اپلیکیشن ها
  • کنترل مخاطبین فرزند
  • کنترل عکس های فرزند
  • ردیابی موقعیت مکانی
  • کنترل ویدیو ها فرزند
  • کنترل فایل های شخصی فرزند
  • و بسیاری دیگر…

چطور از برنامه XD SPY استفاده کنیم؟

کار با این برنامه بسیار آسان است و همانطور که پیش تر گفتیم نیازی به یادگیری هیچ حرفه خاصی ندارید و در عین حال لزومی به انجام هیچ کار خاصی ندارد. فقط کافی است آن را دانلود و در گوشی خود نصب کنید. پس از نصب آن باید نسخه مخصوص را از داخل اپلیکیشن دانلود و در گوشی همسر نصب کنید. نصب و راه اندازی نسخه دوم در گوشی همسر به صورت کاملا نامحسوس است.

شما میتوانید با دیدن این ویدیو روش کار با این برنامه را به صورت کامل یاد بگیرید. و از حقیقی بودن آن اطمینان کامل حاصل کنید. لازم به ذکر است که دسترسی به ویژگی ها خدمات این برنامه بسار آسان است زیرا تمام قابلیت های آن در صفحه اصلی برنامه وجود دارند . بنابراین به سادگی میتوانید روی هر کدام که خواستید کلیک کنید و اطلاعاتی که لازم دارید را دریافت کنید.

برخی از خدمات برنامه کنترل موبایل همسر و فرزند از دور

۱. کنترل واتساپ همسر (کنترل موبایل همسر)

واتساپ یکی از پر کاربر ترین پیام رسان های جهان است. از همین سو طرفداران بسیاری در ایران دارد و همه افراد واتساپ را میشناسند یا از آن استفاده میکنند.از همین جهت خطرات بسیاری در این پیام رسان وجود دارد و شما به عنوان سرپرست خانواده باید از فرزند و همسر خود در برابر این تهدیدات مراقبت کنید. حال برنامه کنترل موبایل همسر و فرزند اینجاست تا به شما برای حفظ امنیت خانواده تان کمک کند.

برنامه کنترل واتساپ موبایل همسر
دانلود اپلیکیشن کنترل موبایل همسر از دور

شما با استفاده از برنامه کنترل موبایل هسر و فرزندان به آسانی و فقط با یک کلیک میتوانید تمام پیام های واتساپ همسر و فرزندانتان را ردیابی و کنترل کنید و به آن ها برای مقابله در برابر تهدیدات اینترنتی یاری برسانید.

۲. کنترل تلگرام گوشی همسر

تلگرام نیز یکی دیگر از پیام رسان های محبوب در ایران است. و به دلیل همین محبوبیت تمام افراد یک خانواده از بزرگ تا کوچک از این برنامه استفاده میکنند.

برنامه کنترل تلگرام گوشی همسر
دانلود اپلیکیشن کنترل تلگرام موبایل همسر

با وجود اپلیکیشنXD SPY دیگر نیازی نیست نگران فعالیت های همسر و فرزندتان در تلگرام باشید زیرا این برنامه فقط در یک ثانیه تمام کنترل تلگرام گوشی فرزند و همسر تان را در اختیار شما قرار میدهد تا راحت تر از خانواده تان مراقبت کنید و گوشی فرزندتان را نظارت و کنترل کنید. این برنامه در حمایت از خانواده در برابر خطرات اینترنتی بسیار مفید است.

۳. کنترل اینستاگرام گوشی همسر

با این برنامه میتوانید اینستاگرام گوشی فرزند را کنترل کنید و تمام اطلاعات ورودی همسرتان را دریافت کنید. با این اپلیکیشن میتوانید متوجه شوید که همسر و فرزندتان چه افرادی را فالوو کرده اند یا با چه کسانی در اینستاگرام در ارتباط هستند.

برنامه کنترل اینستاگرام همسر
برنامه ردیابی اینستاگرام گوشی همسر

شما به محض دریافت و راه اندازی این اپلیکیشن در موبایل خود و خانواده تان میتوانید با کلیک روی بخش اینستاگرام تمام پیام های دریافتی همسر و فرزند در اینستاگرام را کنترل کنید و به آنها در انتخاب دوستان مناسب کمک کنید تا امنیت خانواده تان به خطر نیفتد.

۴. کنترل پیام های موبایل همسر

خانواده شما در طول روز با افراد مختلفی در ارتباط هستند و از همین جهت برنامه کنترل موبایل فرزند از راه دور به شما در کنترل پیام های همسر و خانواده تان کمک میکند. با این برنامه میتوانید به تمام پیام های همسر تان دسترسی داشته باشید و آنهارا کنترل کنید.

کنترل پیام های گوشی فرزند
برنامه کنترل پیام های موبایل همسر

برای کنترل پیام های گوشی همسر لازم نیست کار خاصی انجام دهید فقط کافی است به بخش پیام ها در منوی اصلی بروید و تمام پیام ها را مشاهده کنید. این برنامه به محض آنلاین شدن همسرتان پیام ها را دریافت میکند و برای شما ارسال میکند و با وارد شدن به برنامه میتوانید تمام آن اطلاعات را دریافت کنید.

۵. کنترل تماس های موبایل همسر

اگر شما هم به دنبال راهی برای کنترل تماس های همسر تان هستید. این برنامه میتواند به شما کمک بزرگی کند و تمام تماس هایی که همسر تان در طول روز برقرار میکند را به شما نشان میدهد تا بتوانید از خانواده تان مراقبت کنید.

برنامه کنترل موبایل تماس های گوشی فرزند
اپلیکیشن کنترل تماس های موبایل همسر از دور

برای کنترل تماس های همسر و فرزند تان فقط کافی است پس از راه اندازی برنامه در موبایل به بخش تماس ها در برنامه بروید سپس میتوانید لیست تمام تماس های فرزند و همسرتان را مشاهده کنید و بررسی کنید که خانواده تان با چه افرادی در ارتباط هستند. 

۶. ردیابی موقعیت مکانی موبایل همسر

اگر شما نیز به دنبال راهی برای کنترل موقعیت مکانی همسر و فرزند هستید ما با شما برنامه XD SPY را معرفی میکنیم. این برنامه موقعیت دقیق همسر و فرزندتان را به شما نشان میدهد و به شما کمک میکند موقعیت مکانی دقیق آنها را مشاهده کنید.

ردیابی موقعیت مکانی همسر از دور
برنامه ردیابی لوکیشن گوشی همسر

برای دریافت موقعیت مکانی همسر در این برنامه فقط کافی ست روی دکمه موقعیت مکانی بزنید و لوکیشن دقیق همسر را مشاهده کنید.

۷. ضبط مکالمات گوشی همسر

با این برنامه میتونید مکالمات همسر و فرزندتان را ضبط کنید و از سلامت افرادی که با آنها در ارتباط هستند اطمینان حاصل کنید.

ضبط مکالمات گوشی همسر
ضبط مکالمات موبایل همسر از راه درو

یکی از بهترین نکات درباره این برنامه این است که این اپلیکیشن حتی در صورت آفلاین بودن همسر و فرزند نیز مکالماتش ضبط میکند و به محض آنلاین شدن تمام آنها را برای شما ارسال میکند و شما میتوانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.


سوالات متداول

بهترین روش کنترل گوشی همسر چیست؟

یکی از بهترین روش های کنترل گوشی همسر استفاده از برنامه های کنترل موبایل است. این برنامه ها بهترین امکانات را در اختیار سرپرستان قرار میدهند تا بتوانند گوشی کودکان خود را کنترل کنند.

چه برنامه ای برای کنترل گوشی همسر مناسب است؟

بهترین برنامه برای کنترل گوشی همسر اپلیکیشن XD Spy است. این برنامه به والدین کمک میکند تا سراسر موبایل همسر خود را کنترل کنند.

چگونه از واقعی بودن برنامه کنترل موبایل همسر اطمینان حاصل کنیم؟

از آنجایی که برای استفاده از همه برنامه های کنترل گوشی همسر باید بسته اشتراکی تهیه شود. پس اطمینان داشتن از صحت اپلیکیشن بسیار مهم است.به همین دلیل ما در انتها، ویدیو کار با برنامه XD Spy را قرار داده ایم تا از واقعی بودن این برنامه اطمینان حاصل کنید

چرا باید از اپلیکیشن کنترل موبایل استفاده کنیم؟

همانطور که در ابتدا گفتیم امروزه خطرات مختلفی در کمین خانواده شما است به همین دلیل بسیاری از والدین به سراغ برنامه های کنترل همسر میروند تا بتوانند به صورت نامحسوس فرزندان خود را نظارت کنند.


بیشتر بخوانید:

چند روش کنترل تلگرام گوشی فرزند از راه دور: برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور معرفی بهترین اپلیکیشن کنترل واتساپ فرزندان: برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور برنامه ردیابی گوشی فرزند از راه دور: برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور اپلیکیشن کنترل تماس های فرزند از راه دور: برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور
خانه کنترل موبایل فرزند و همسر برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید