معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن در خانه

توسط

ورزش کردن یکی از مهم ترین اصول در زندگی است که سبب افزایش انرژی، بهبود سلامتی و افزایش حس آرامش میشود. به همین دلیل انجام آن به صورت مداوم بسیار مهم است. از همین جهت ما در اینجا شما را با بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن در خانه آشنا میکنیم تا با هیچ هزینه ای و در خانه خود شروع به کاهش وزن و عضله سازی کنید.

۱. اپلیکیشن های کاهش وزن Lose Weight App for Women

اپلیکیشن های کاهش وزن در خانه Lose Weight App for Women
Lose Weight App for Women بهترین نرم افزار کاهش وزن

سازنده: Leap Fitness Group
دانلودها : ۵۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان

Leap Fitness Group یکی از بزرگترین و محبوب ترین کمپانی های ساخت نرم افزار های بدنسازی و کاهش وزن است. نرم افزار Lose Weight App for Women نیز دارای ۵۰ میلیون نصب و با داشتن رتبه ۴.۸ در لیست محبوب ترین اپلیکیشن های بدنسازی قرار گرفته است.

این اپلیکیشن برای کاهش وزن بانوان ارائه شده و دارای یک برنامه هفتگی مناسب است که با قرار دادن تایم های ورزشی کوتاه مدت که میانگین بین ۲ تا ۷ دقیقه هستند شما را جذب انجام آن میکنند.

این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده است بنابراین شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی ازآن استفاده و به هیچ عنوان نگران نحوه پرداخت نباشید.

تمرینات این نرم افزار به هیچ عنوان آزار دهنده نیست بنابراین ادامه روند آن برای شما خسته کنند نخواهد بود.

۲. نرم افزار ورزش در خانه Lose Weight App for Men

نرم افزار ورزش در خانه Lose Weight App for Men

سازنده: Leap Fitness Group
دانلودها : ۵۰ میلیون
رتبه: ۴.۹
قیمت: رایگان

دومین اپلیکیشنی که در این لیست قرار داده ایم Lose Weight App for Men است. این اپلیکیشن نیز توسط Leap Fitness Group ساخته و عرضه شده است اما با این تفاوت که برای کاهش وزن آقایان طراحی شده است.

برنامه ورزشی این اپلیکیشن نیز به هیچ عنوان باعث آسیب دیدگی یا خستگی شدید نمیشود.

برای انجام حرکات و تمرینات مربوط به این اپلیکیشن و نرم افزاری که پیش تر به آن اشاره کردیم هیچ احتیاجی به ابزار ورزشی یا تجهیزات ندارید. بنابراین میتوانید با کمترین امکانات، در سریع ترین زمان و بدون هیچ هزینه ای شروع به کاهش وزن و عضله سازی کنید.

پس از پایان هر ورزش این اپلیکیشن مقدار کالری سوزانده شده را برای شما محاسبه میکند تا با گذشت زمان به خوبی متوجه تغییرات در بدن خود شوید.

۳. اپلیکیشن های کاهش وزن Fat Burning Workouts

Fat Burning Workouts برنامه کم کردن چربی شکم و عضله سازی
نرم افزار Fat Burning Workouts

سازنده: Simple Design
دانلودها : ۱۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان

Fat Burning Workouts یکی دیگر از اپلیکیشن های پرطرفدار در زمینه کاهش وزن است که در این لیست قرار داده ایم. این نرم افزار در چند زمینه مختلف مانند ورزش های مربوط به زاویه سازی صورت نیز فعالیت میکند.

تمرینات روزانه نیز بین ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام میشود بنابراین در عین سادگی تمرینات شاهد کاهش وزن خود خواهید بود. دوره های ورزشی نیز ۳۰ روزه هستند.

Fat Burning Workouts هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده است. شما میتوانید عضلاتی که قصد چربی سوزی آنها را دارید انتخاب کنید و بر اساس آنها بهترین تمرینات را در طول ماه دریافت

۴. برنامه کاهش وزن Lose Weight at Home in 30 Days

نرم افزار کاهش وزن و چربی در منزل به همراه رژیم غذایی
Lose Weight at Home in 30 Days برنامه کم کردن چربی در خانه

سازنده: Simple Design
دانلودها : ۱۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان

یکی از مهم ترین تفاوت های این اپلیکیشن با دیگر برنامه های کاهش وزن در خانه بخش رژیم غذایی آن است. بنابراین شما میتوانید در کنار برنامه ورزشی خود که در طول ماه به انجام مداوم آن میپردازید از یک برنامه غذایی که به کاهش وزن شما کمک میکند بهره مند شوید.

برای انجام تمرینات این نرم افزار نیز هیچ نیازی به تجهیزات ندارید بنابراین میتوانید در هر مکان و زمانی از آن بهره مند شوید. از آنجایی که شدت تمرینات در طول ماه افزایش می یابد بنابراین با گذشت زمان متوجه ممکن است این تغییرات را احساس کنید. به همین دلیل نیز مانند دیگر نرم افزار های کاهش وزن پس از سه روز تمرین یک روز به عنوان روز استراحت تایین میشود تا دچار خستگی نشوید

۵. برنامه کاهش وزن با یوگا Yoga for Beginners Weight Loss

نرم افزار کاهش وزن با یوگا در خانه برای آقایان و بانوان
برنامه کاهش وزن با یوگا Yoga for Beginners Weight Loss

سازنده: Leap Fitness Group
دانلودها : ۱ میلیون
رتبه: ۴.۸
قیمت: رایگان

Yoga for Beginners Weight Loss یک نرم افزار متفاوت است که با انجام تمرینات یوگا به کاهش وزن شما کمک میکند. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن مناسب برای انجام یوگا هستید یکی از بهترین گزینه ها برای شما این اپلیکیشن است.

تمرینات این اپلیکیشن حدود ۵ دقیقه انجام میشود و در پلن های ۳۰ روزه تقسیم بندی میشود یوگا دارای فوایدی بسیاری از جمله بهبود انعطاف پذیری بدن، کاهش درد ماهیچه ها، افزایش آرامش و کاهش وزن میشود. بنابراین انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک ورزش مفید هستند که از هر جهت در داشتن لایف استایلی مناسب به آنها کمک میکند.

برنامه ردیابی آزاد سیمکارت همسر

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان، بهترین روش کنترل اینستاگرام
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

یکی از بهترین اپلیکیشن های ردیابی و کنترل سیمکارت موبایل همسر xd spy است. xd spy بهترین خدمات ردیابی و نظارتی را در خدمت شما والدین عزیز قرار میدهد تا بتوانید به آسانی موبایل همسر و فرزند خود را کنترل کنید.

با وجود xd spy دیگر نیازی به هیچ ردیابی نخواهید داشت زیرا کنترل سیمکارت فقط بخش کوچکی از ده ها قابلیت این نرم افزار است.

xd spy به صورت کاملا مخفی و نامحسوس در موبایل همسرتان فعالیت میکند و به شما کمک میکند به صورت کامل به موبایل همسرتان دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن بر روی تمام نسخه های اندروید قابل اجرا است و شما میتوانید با خیالی آسوده از این برنامه استفاده کنید و به هیچ عنوان نگران نحوه راه اندازی آن نباشید.


نتیجه

برترین اپلیکیشن های کاهش وزن بانوان چیست؟

Lose Weight App for Women و Fat Burning Workouts یکی از بهترین نرم افزار ها برای کاهش وزن بانوان است.

بهترین نرم افزار برای کاهش وزن آقایان چیست؟

Lose Weight App for Men بهترین گزینه برای کاهش وزن آقایان است.

بهترین اپلیکیشن کاهش وزن به همراه برنامه رژیم غذایی چیست؟

نرم افزار Lose Weight at Home in 30 Days علاوه بر قرار دادن تمرینات مربوط به کاهش وزن و عضله سازی دارای یک رژیم غذایی مناسب است.


بیشتر بخوانید:

دانلود ردیابگر همسر | آموزش صفر تا صد ردیابی همسر: معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن در خانه برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید: معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن در خانه دانلود نرم افزار کنترل گوشی همسر مخفی: معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن در خانه
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید