بهترین نرم افزار های یادگیری زبان

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

توسط

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان خارجی استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی است. درواقع بازی با کلمات و مشاهده تصاویر مربوط به هر کدام تاثیرات بیشتری نسبت به خواندن لغت نامه های متعدد دارد. از همین جهت بسیاری از افراد ترجیح میدهند با استفاده از این روش سطح زبان خارجی خود را ارتقا دهند.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

یک اپلیکیشن آموزش زبان به صورت کلی باید از چند ویژگی کلی برخوردار باشد. یکی از مهم ترین موارد ایجاد مراحلی آسان و قابل درک است. مقدار تجربیات و دانسته های هر فردی از زبان های خارجی مختلف است. بنابراین اپلیکیشن مورد نظر شما باید بتواند با قرار دادن مراحل آسان و جذاب یادگیری زبان را نه به عنوان درس بلکه به وسیله بازی و چالش های مختلف برای شما آسان تر سازند.

نرم افزار های یادگیری زبان
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

همانطور که میدانید به خاطر سپردن لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی تنها با وسیله روخوانی یا حفظ کردن امکان پذیر نیست. از همین جهت بسیاری از مدرسان زبان تاکید بسیاری به درک درست محتوای یک جمله دارند.

بنابراین باید به دنبال اپلیکیشنی باشید که به بهترین نحو ممکن مفهوم کلمات را به شما آموزش دهند.

از همین جهت ما در اینجا بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های آموزش زبان را با توضیح کامل به همراه لینک دانلود قرار داده ایم تا به آسانی اپلیکیشن مورد نظر خود را پیدا و از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید.

۱. برنامه یادگیری زبان Duolingo

برنامه یادگیری زبان انگلیسی Duolingo
Duolingo اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

سازنده: Duolingo
دانلودها : ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۷
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

Duolingo با ۱۰۰ میلیون نصب برترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن تسلط بسیاری در درک مفهوم کلمات دارد و با قرار دادن مراحل متعدد و گرافیک جذب کننده شما را به آموزش بیشتر و تعامل با جملات مختلف تشویق میکند.

این نرم افزار جز تنها اپلیکیشن هایی است که به شناخت کاربران خود اهمیت بسیاری میدهد. به صورت کلی اگر به دنبال برنامه ای هستید که به ساده ترین شکل ممکن از سطح مبتدی تا پیشرفته را به آموزش دهد بهترین انتخاب Duolingo است.

این اپلیکیشن بیش از ۳۰ زبان متعدد را به صورت کاملا رایگان آموزش میدهد. بنابراین شما میتوانید در کنار زبان انگلیسی، ایتالیایی، ژاپنی، آلمانی، فرانسوی، روسی و… را نیز فرا بگیرید.

آیفون بهتر است یا شیائومی؟ کدام با کیفیت تر است؟

میخوای بدونی آیفون بهتره یا شیائومی؟

۲. زبان انگلیسی برای ایرانیان Learn it (اپلیکیشن های آموزش زبان)

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی فارسی اپلیکیشن های آموزش زبان
Learn it نرم افزار آموزش زبان انگلیسی فارسی

سازنده: LearnitTeam
دانلودها : ۱ میلیون
رتبه: ۴.۷
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

اپلیکیشن Learn it برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی است فارسی زبان است که با قرار دادن آموزش ها و امتحانات متعدد به کاربران یادگیری زبان انگلیسی را آسان تر میسازد.

این نرم افزار برای فارسی زبانان طراحی و ساخته شده است. بنابراین روش های آموزشی و مراحل تدریس آن در بهترین حالت ممکن برای آموزش فارسی زبانان قرار گرفته است.

این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده است. اما میتوانید با خرید نسخه های پیشرفته به امکانات بیشتر نیز دسترسی پیدا کنید و در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

۳. آموزش زبان انگلیسی EF Hello (اپلیکیشن های آموزش زبان)

برنامه آموزش زبان انگلیسی EF Hello
EF Hello برنامه آموزش زبان انگلیسی

سازنده: EF Hello
دانلودها : ۱۰۰ هزاران
رتبه: ۴.۷
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

EF Hello یکی از تنها نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی است که به صورت تعاملی فعالیت میکند و با استفاده از هوش مصنوعی با کاربران خود درباره مفاهیم و کلمات متعدد گفت و گو میکنند.

گفت و گو با زبان انگلیسی و تکرار لغات متعدد در طول روز کمک بسیاری به تقویت انگلیسی میکند. با استفاده از EF Hello میتوانید با مشکلات خود در زبان انگلیسی آشنایی پیدا کنید و آنهارا برطرف کنید.

مقایسه اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت کامل

میخوای بدونی اسپاتیفای بهتره یا اپل موزیک؟

۴. اپلیکیشن همیار زبان

نرم افزار همیار زبان ایرانی
اپلیکیشن همیار زبان

سازنده: Hamyarzabanapp
دانلودها : ۱۰۰ هزاران
رتبه: ۴.۷
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

همیار زبان یکی دیگر از محبوب ترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی برای ایرانیان است. این اپلیکیشن ۶۰۰ درسنامه انگلیسی دارد و به آموزش زبان بر اساس ۶ سطح جهانی میپردازد.

این نرم افزار اهمیت بسیاری به یادگیری طولانی مدت کاربران میدهد. به همین دلیل با قرار دادن آزمون های متعدد پس از یادگیری دروس به تکرار و رفع اشکالات شما کمک میکند.

نرم افزار همیار زبان کتاب های متعددی را جهت تقویت زبان شما در اختیارتان قرار میدهد تا با استفاده از آنها به یادگیری به مهم ترین کلمات و جملات روز مره بپردازید.

مقایسه اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت کامل

میخوای بدونی اسپاتیفای بهتره یا اپل موزیک؟

۵. برنامه آموزش زبان Mondly

نرم افزار آموزش زبان Mondly
برنامه آموزش زبان Mondly

سازنده: ATi Studios
دانلودها : ۱۰ میلیون
رتبه: ۴.۶
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه

اپلیکیشن Mondly با ۱۰ میلیون نصب یکی دیگر از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های زبان محسوب میشود. این نرم افزار ۳۳ زبان خارجی را به صورت حرفه ای برای تمامی سطوح آموزش میدهد.

یکی از مهم ترین و بهترین نکات درباره Mondly پشتیبانی آن از زبان فارسی است. بنابراین شما میتوانید به عنوان یک فارسی زبان از این اپلیکیشن برای یادگیری ۳۰ زبان خارجی استفاده کنید.

خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت وب اپلیکیشن نیز ارائه شده است. بنابراین اگر شما نیز از کاربران ویندوز یا مک هستید میتوانید با استفاده از وب اپلیکیشن به ساده ترین شکل از آن استفاده کنید.

نتیجه

یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است. اما نحوه آموزش آن تاثیر بسیاری در کوتاه شدن بازه زمانی دارد. به همین دلیل انتخاب یک اپلیکیشن مناسب برای شروع یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است.

از همین جهت ما در اینجا بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی کردیم تا انتخابی درست با توجه به سطح زبان خود کنید.

سوالات متداول

اپلیکیشن آموزش زبان خارجی بهتر است یا ایرانی؟

به صورت کلی نرم افزار های ایرانی برای فارسی زبانان مناسب تر است. زیرا روش تدریس مناسب فارسی زبانان طراحی و ساخته شده است و از طرفی پشتیبانی نیز آسان تر است.

آیا نرم افزار های خارجی کمکی میکنند؟

نرم افزار های خارجی نیز به یادگیری زبان انگلیسی کمک میکنند زیرا به ساده ترین شکل ممکن آموزش میدهند.

اپلیکیشن های آموزش زبان برای چه سطحی مناسب هستند؟

این نرم افزار ها برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی شده اند. بنابراین شما میتوانید بدون هیچ نگرانی از این برنامه ها استفاده کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید