دانلود و معرفی بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳

توسط

بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳ شامل امن ترین، قدرتمند ترین، کاربردی ترین و حرفه ای ترین پیام رسان ها میشوند که میتوانیم برای ارتباطات کاری و روزمره از آنها استفاده کنیم. ما دراینجا لیستی از محبوب ترین و بهترین پیامرسان ها در جهان را به همراه توضیح کامل قرار داده ایم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

پیام رسان های محبوب در سال ۲۰۲۳

پیام رسان ها در زندگی ما نقش پر رنگ و موثری دارند و در برقراری ارتباطات کمک بسیاری میکنند. با توجه به اینکه ارتباطات اجتماعی روز به روز در حال کاهش هستند، بنابراین مسنجر ها میتوانند در ایجاد روابطی بهتر ما را یاری کنند. به همین دلیل تعداد کاربران پیام رسان ها در حال افزایش است. به شکلی که تقریبا همه افراد نام معروف ترین پیام رسان های جهان مانند واتساپ و تلگرام را برای یک بار هم که شده شنیده اند.

محبوب ترین پیامرسان های جهان در سال ۲۰۲۳
پیام رسان های محبوب در سال ۲۰۲۳

پیام رسان ها به دلیل داشتن ساختاری پیچیده و نیاز به سرمایه گذاری های ریسک پذیر، جز آن دسته از نرم افزار هایی است که هر فردی توانایی ساخت آن را ندارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک پیام رسان قدرتمند امنیت است. از آنجایی که بخش بسیاری از ارتباطات ما از طریق مسنجر های متعدد صورت میگیرد، بنابراین امنیت حرف اول را میزند. درواقع نمیتوان گفت که یک اپلیکیشن یا پیامرسان از نظر امنیتی بی نقص است. اما در بسیاری از مواقع ایمنی اطلاعات کاربران توسط خود کاربران به خطر می افتد و هیچ ارتباطی با کمپانی سازنده ندارد.

لیست بهترین پیام رسان ها در جهان

ما در اینجا لیستی از بهترین پیام رسان ها در جهان را تهیه کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی از آنها استفاده کنید. این مسنجر ها شامل موارد زیر میشوند که در ادامه به صورت کامل با آنها آشنا خواهید شد:

  1. واتساپ (WhatsApp)
  2. تلگرام (Telegram)
  3. فیس بوک مسنجر (Facebook Messenger)
  4. اسنپ چت (Snap Chat)
  5. سیگنال (Signal Private Messenger)
  6. لینکدین (LinkedIn)
  7. ایمو (Imo)

۱. واتساپ (WhatsApp)

بهترین پیامرسان در جهان واتساپ
امن ترین مسنجر واتساپ

سازنده: Meta
تعداد نصب: ۵ میلیارد
رتبه: ۴.۲
قیمت: رایگان

واتساپ (WhatsApp) یکی از اولین و پر طرفدار ترین پیام رسان ها در جهان است که با ۵ میلیارد نصب در play store برترین رتبه را در میان مسنجر ها از آن خود کرده است. یکی از مهم ترین نکات درباره واتساپ، معروفیت آن در میان مردم است. این نرم افزار شناخته شده ترین پیام رسان در جهان است که به همین دلیل توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جذب کند.

پیام رسان واتساپ، یک نرم افزار حرفه ای است که قابلیت های بسیاری را برای ارتباط بهتر شما با دوستانتان فراهم میسازد. از آنجایی که واتساپ در حال حاضر متعلق به شرکت متا است بنابراین میتوانید به این پیام رسان کاملا اطمینان کنید. زیرا در صورت وجود هر گونه مشکل یکی از بزرگترین کمپانی های جهان به آن رسیدگی و از نرم افزار پشتیبانی میکند.

شما میتوانید پیام رسان واتساپ را در کامپیوتر و لپ تاپ خود راه اندازی کنید. فقط کافی است وارد web.whatsapp در مرورگر ویندوز یا مک خود شوید. سپس در واتساپ موبایلتان روی سه نقطه در سمت چپ کلیک کنید و روی دستگاه های پیوند شده بزنید. در آخر نیز QR کد موجود در لپ تاپ خود را با موبایلتان اسکن کنید تا واتساپ شما در لپ تاپ و کامپیوترتان نیز در دسترس باشد.

آموزش دیلیت اکانت واتساپ (حذف اکانت واتساپ)

۲. تلگرام (Telegram)

سازنده: Telegram
تعداد نصب: ۱ میلیارد
رتبه: ۴.۲
قیمت: رایگان

تلگرام (Telegram) یکی از قدرتمند ترین پیام رسان در جهان است که روز به روز در حال پیشرفت و جذب کاربران است. با اینکه تعداد کاربران واتساپ نسبت به تلگرام بیشتر است اما به راحتی میتوانیم بگوییم که تلگرام در بخش شناخت کاربر، قابلیت ها و… چند قدم از واتساپ جلو تر است. تلگرام جز اپلیکیشن هایی است که استفاده از آن لذت بخش است زیرا همه چیز دقیقا همانطوری است که باید باشد.

این برنامه قابلیت های فراوانی مانند تماس تصویری و ویس چت دارد. آپشن ویس چت در تلگرام شبیه به کلاب هاوس است، اما با این تفاوت شما میتوانید در تلگرام به آن دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن تلگرام برای کامپیوتر و لپ تاپ نیز موجود است. تنها کافی است تلگرام را از وبسایت اصلی آن برای ویندوز یا مک خود دانلود کنید. پس از دانلود و نصب تلگرام شماره خود را وارد و کد ارسال شده به موبایلتان را نیز وارد کنید. سپس میتوانید همانطور که از تلگرام در موبایلتان استفاده میکنید در ویندوز یا مک نیز استفاده کنید.

دیلیت اکانت تلگرام (حذف اکانت تلگرام) برای همیشه

۳. فیس بوک مسنجر (Facebook Messenger)

سازنده: Meta
تعداد نصب: ۵ میلیارد
رتبه: ۴.۱
قیمت: رایگان

فیس بوک مسنجر (Facebook Messenger) یکی دیگر از محصولات شرکت متا است. این پیام رسان در حال حاضر بیش از ۵ میلیارد نصب در play store گرفته است و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده. یکی از مهم ترین نکات درباره این پیام رسان این است که اگر در فیس بوک حساب کاربری دارید، لزومی به ایجاد دوباره و وارد کردن اطلاعات داخل مسنجر نیست. یعنی شما میتوانید با همان حساب کاربری تان در فیس بوک، از مسنجر نیز استفاده کنید.

فیس بوک مسنجر از قابلیت تماس صوتی و تصویری نیز برخوردار است. در این پیام رسان شما میتوانید فیلم مورد علاقه خود را پلی کنید و با دوستانتان به صورت آنلاین تماشا کنید؛ این یکی از جالب ترین قابلیت هاست که در پیام رسان های دیگر وجود ندارد. اما شما میتوانید در فیس بوک مسنجر از آن استفاده کنید و از دیدن فیلم و سریال های مورد علاقه تان در کنار دوستانتان لذت ببرید. به صورت کلی مسنجر یک پیام رسان ساده، منظم و خواستنی است که میتوانید از استفاده از آن لذت ببرید.

دیلیت اکانت تلگرام (حذف اکانت تلگرام) برای همیشه

۴. اسنپ چت (Snap Chat)

سازنده: Snap Inc
تعداد نصب: ۱ میلیارد
رتبه: ۴.۲
قیمت: رایگان

اسنپ چت (Snap Chat) یکی دیگر از پیام رسان های محبوب در جهان است. این نرم افزار صرفا برای ایجاد فضایی سرگرم کننده، به شما این امکان را میدهد با دوستان تان عکس های خود را به اشتراک بگذارید. این اشتراک گذاری میتواند به صورت ارسال پیام باشد همچنین میتواند به صورت استوری باشد. در واقع اسنپ چت به صورت حرفه ای در بخش چت و پیام رسانی فعالیت نمیکند و از ابتدا نیز برای عکاسی بهتر ساخته شده. بنابراین نباید توقع یک پیام رسان حرفه ای را از این برنامه داشته باشید.

این نرم افزار از سرعت بالایی برخوردار است. به همین دلیل بهترین و آسان ترین روش برای اشتراک گذاری عکس و فیلم های کوتاه شماست. از آنجایی که اسنپ چت یک نرم افزار شناخته شده است و امروزه تقریبا همه افراد از این نرم افزار استفاده میکند بنابراین میتوانیم از امنیت آن به صورت کامل اطمینان کنیم.

۵. سیگنال (Signal Private Messenger)

سازنده: Signal Foundation
تعداد نصب: ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۵
قیمت: رایگان

سیگنال (Signal Private Messenger) یکی دیگر از محبوب ترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳ است که قصد داریم به آن اشاره کنیم. سیگنال در بخش قابلیت ها، یک قدم از واتساپ و تلگرام عقب تر است. اما مهم ترین دلیل محبوبیت سیگنال در میان مردم، احترام به حریم خصوصی کاربران است. در واقع همانطور که پیش تر نیز ذکر کردیم مهم ترین نکته درباره یک پیام رسان خوب امنیت اطلاعات کاربر است.

به صورت کلی، وقتی فردی در یک اپلیکیشن یا پیامرسان ثبت نام میکند و شماره همراه، نام و مکالمات خود را وارد این نرم افزار میکند، یکی از مهم ترین توقعاتش حفظ و احترام به اطلاعات شخصی است. با توجه به اینکه سیگنال از رمز گذاری های گسترده ای بهره مند است و در عین حال قابلیت های فراوانی در حوضه امنیتی زمان بندی حذف پیام از چت ها دارد. به صورت کلی در پیام رسان سیگنال، بهیچ فردی جز شما به اطلاعاتتان دسترسی نخواهد داشت. زیرا دیتا ها برای جمع آوری ذخیره سازی نمیشوند و حتی شرکت سازنده هم به آن دسترسی نخواهد داشت.

۶. لینکدین (LinkedIn)

سازنده: Microsoft
تعداد نصب: ۱ میلیارد
رتبه: ۴.۴
قیمت: رایگان

لینکدین (LinkedIn) یک پیام رسان است که هدف از تشکیل آن بهبود و توسعه کار و بیزینس است. بنابراین باید بدانید که این نرم افزار برای چت های روزانه و سرگرمی مناسب نیست. اما اگر به دنبال راهی برای بهبود ارتباطات کاری خود هستید لینکدین یکی از گزینه های شماست. این نرم افزار با قرار دادن فضایی حرفه ای و قابلیت های کاربردی به شما کمک میکند ارتباطات کاری خود را گسترده تر کنید.

لینکدین متعلق به شرکت مایکروسافت است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که رزومه کاری خود را به همراه پروفایل منحصر به فرد تان شخصی سازی کنید و از این راه کارفرمایان با مشاهده رزرومه ها برای کار با شما در تماس باشند. لینکدین یک برنامه چت و برقراری ارتباطات است که برای کارفرمایان و کارمندان بسیار کاربردی است.

۷. ایمو (Imo)

سازنده: Signal Foundation
تعداد نصب: ۱ میلیارد
رتبه: ۴.۲
قیمت: رایگان

پیام رسان ایمو (Imo) در سال ۲۰۱۰ ساخته و عرضه شد. این پیام رسان در طول سال های متوالی بیشترین تمرکز خود را بر روی بخش برقراری تماس تصویری و صوتی گذاشته است. به همین دلیل Imo در بخش تماس های تصویری رقیب بزرگی برای واتساپ است. نرم افزار ایمو مصرف اینترنت پایینی دارد و به شما این امکان را میدهد که به صورت بهینه از اینترنت تان استفاده کنید.

زمانی که پیام رسان هایی مانند تلگرام، واتساپ و اسکایپ وارد بازار رقابتی شدند، نقش ایمو کم رنگ تر از قبل شد اما این برنامه با به روز رسانی های متعدد دوباره جایگاه اصلی خود را در این رقابت بزرگ به دست آورد. به شکلی که در حال حاضر این نرم افزار بیش از ۱ میلیارد بار نصب شده است و روز به روز کاربران بسیاری را به خود جذب میکند.

این نرم افزار تنها بر روی بخش تماس تصویری و صوتی تمرکز نکرده است، بلکه در آپدیت های جدید سعی در بهبود رابط کاربری و پیشرفته سازی بخش چت ها نیز دارد. پیام رسان ایمو توسط برنامه نویسان سابق گوگل طراحی و ساخته شده است. بنابراین میتوانید به امنیت و کیفیت این نرم افزار اطمینان کنید.

نتیجه

ما در اینجا لیستی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳ را قرار داده ایم. هر یک از این پیام رسان ها ویژگی های خاص خود را دارند و شما نیز باید بر اساس اولویت های خود مسنجر مورد نظر را انتخاب و نصب کنید.

سوالات متداول

چگونه پیام رسان مورد نظرمان را انتخاب کنیم؟

ابتدا باید توقعات خود را از یک پیام رسان خوب اولویت بندی کنید. این اولویت ها میتوانند برقراری تماس تصویری بهتر، ارسال و دریافت پیامک یا سرعت بالا باشد. سپس بر اساس این ویژگی ها پیام رسان مورد نظر را انتخاب کنید.

تلگرام بهتر است یا واتساپ؟

درواقع تلگرام قابلیت های بیشتری نسبت به واتساپ دارد اما واتساپ تجربه بیشتری دارد و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. بنابراین اگر به دنبال پیام رسانی هستید که تعداد کاربران آن زیاد باشد واتساپ گزینه بهتری است.

کدام پیام رسان در سال ۲۰۲۳ کاربران بیشتری دارد؟

در حال حاضر واتساپ پر کاربر ترین پیام رسان در جهان است بیش از ۱۰ میلیارد نصب در جهان دارد و شناخته شده ترین مسنجر تا اکنون بوده است.


بیشتر بخوانید:

سامسونگ بهتره یا شیائومی؟ رقابت سامسونگ و شیائومی: دانلود و معرفی بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳ سامسونگ بهتره یا شیائومی؟ رقابت سامسونگ و شیائومی: دانلود و معرفی بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳ برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید: دانلود و معرفی بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳ دانلود ردیابگر همسر | آموزش صفر تا صد ردیابی همسر: دانلود و معرفی بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳
خانه اپل دانلود و معرفی بهترین پیام رسان ها در سال ۲۰۲۳
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید