کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید

برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید

توسط

امروزه استفاده از موبایل و برنامه های مختلف جزئی از زندگی شده است و بسیاری از نیاز های روزانه خود را مانند خرید غذا، خرید بلیط، چت کردن و… از طریق نرم افزار های متعدد براورده میکنیم. از همین سو ما در اینجا شما را با برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید میکنیم تا بتوانید برنامه های مورد نیاز خود را به آسانی پیدا کنید. بنابراین تا پایان این پست همراه ما باشید.

۱. نرم افزار ردیابی گوشی فرزند

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان، بهترین روش کنترل اینستاگرام
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

بهترین و آسان ترین روش برای ردیابی و نظارت فرزندان در فضای مجازی استفاده از برنامه ردیابی از دور است. این برنامه به شما کمک میکند بدون نیاز به هیچ دانشی و با هر سطح سواد و تحصیلاتی به سراسر موبایل فرزندتان به صورت مخفی دسترسی داشته باشید.

درواقع یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این برنامه را در میان والدین محبوب کرده است راه اندازی آسان و قدرت فوق العاده آن در ارائه خدمات نظارتی به والدین است. به همین دلیل نیز در حال حاضر xd spy بیش از هزاران کاربر فعال دارد که در طول روز از طریق آن موبایل فرزندانشان را نظارت میکنند.

به صورت کلی اگر به دنبال ردیابی هستید که ممکن خدمات نظارتی را به بهترین نحو ممکن به شما ارائه دهد تا بتوانید در هر مکانی و از راه دور فرزندتان را کنترل کنید بهترین انتخاب xd spy است.

xd spy با هموار سازی راه برای شما والدین عزیز به شما کمک میکند به سراسر موبایل فرزندتان دسترسی کامل و بدون محدودیت داشته باشید.

۲. اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و فیلم Pinterest

نرم افزار اشتراک گذاری فیلم و عکس pinterest
اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و فیلم

سازنده: Pinterest
دانلودها: ۵۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۵
دسته بندی: سبک زندگی
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

میخواهید اتاق خود را دیزاین کنید؟ به دنبال مدل لباس هستید؟ به دنبال یک آرایش مناسب برای مهمانی هستید؟ تمام ایده هایی که به دنبالش هستید در اپلیکیشن Pinterest به صورت رایگان موجود است. در این برنامه شما میتوانید ایده های خود را به اشتراک بگذارید و با کیفیت ترین ایده ها را با توجه به نیاز خود پیدا کنید.

Pinterest یک اپلیکیشن با کیفیت است که به خوبی میداند شما به دنبال چه چیزی هستید و به چه چیزی نیاز دارید. اگر قصد پیدا کردن ایده های جدید برای دیزاین خانه و اتاق، عکس پروفایل خاص، پس زمینه برای موبایل، دستور غذا های خوشمزه، تتو های جذاب و هزارن ایده دیگر را دارید بهترین گزینه Pinterest است.

۳. نرم افزار ویرایش ویدیو InShot (کاربردی ترین اپلیکیشن)

دانلود برنامه ویرایشگر ویدیو inshot
نرم افزار ویرایش و ادیت ویدیو inshot

سازنده: InShot Video Editor
دانلودها: ۵۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۸
دسته بندی: عکاسی
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

به یک اپلیکیشن برای ادیت ویدیو احتیاج دارید؟ بهترین گزینه برای شما اپلیکیشن InShot است. برنامه اینشات به همراه صد ها استیکر و افکت های زیبا در به صورت رایگان در دسترس شماست. همچنین میتوانید با خرید نسخه وی آی پی، دسترسی های خود را بیشتر کنید.

InShot یکی از محبوب ترین نرم افزار های ادیت ویدیو است که به صورت حرفه ای به شما کمک میکند ویدیو های خود را ویرایش کنید. قدرت فوق العاده و راحتی کار با این نرم افزار باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است و در حال حاضر این نرم افزار بیش از ۵۰ میلیون نصب دارد و سازندگان آن روز به روز در خال ارتقا و پیشرفت این نرم افزار هستند.

۴. اپلیکیشن ساخت پوستر و کاور Canva (کاربردی ترین اپلیکیشن)

نرم افزار ساخت کاور و پوستر Canva
اپلیکیشن ساخت پوستر و کاور Canva

سازنده: Canva
دانلودها: ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۷
دسته بندی: آرت و دیزاین
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

برای طراحی کاور پست های اینستاگرام خود مشکل دارید؟ به دنبال راهی برای ساخت پوستر برای تبلیغات هستید؟ بهترین اپلیکیشن برای شما Canva است. این برنامه با قرار دادن هزاران طرح گرافیکی به شما کمک میکند آنها را با توجه به نیاز خود طراحی کنید و به صورت رایگان دانلود و برای تبلیغات خود استفاده کنید.

اگر در فضای مجازی فعالیت میکند و نیاز به یک برنامه حرفه ای دارید بهترین برنامه Canva است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و همه میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار قالب های فراوانی دارد که به شما در ساخت یک طرح گرافیکی بهتر یاری می رساند.

۵. برنامه دانلود از اینستاگرام Video Saver (کاربردی ترین اپلیکیشن)

نرم افزار دانلود از اینستاگرام video saver
برنامه دانلود از اینستاگرام نرم افزار دانلود از اینستاگرام video saver

سازنده: Video Downloader & Video Saver
دانلودها: ۵۰ میلیون
رتبه: ۴.۷
دسته بندی: پخش کننده و ویرایشگر ویدیو
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

امروزه همه ما از اینستاگرام استفاده میکنیم. یکی از مشکلاتی که با آن موجه هستیم، نبود امکان دانلود عکس، ویدیو، استوری و ریلز در اینستاگرام است. در اینجاست که باید یک اپلیکیشن دانلودر خوب برای دانلود از اینستاگرام داشته باشیم تا در کوتاه ترین زمان، عکس و ویدیو های مورد نظرمان را دانلود کند.

اپلیکیشن Video Saver به شما کمک میکند پست و استوری های مورد نظر خود را دانلود کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است. فقط کافی است لینک پست، ریلز یا استوری مورد نظر را کپی و وارد اپلیکیشن کنید. سپس نرم افزار آن را با بهترین کیفیت دانلود و در موبایل شما ذخیره سازی میکند.

۶. اپلیکیشن جست و جو گر موزیک Shazam

نرم افزار جست و جو گر موزیک Shazam
اپلیکیشن جست و جو گر موزیک Shazam

سازنده: .Apple Inc
دانلودها: ۵۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۷
دسته بندی: موسیقی و صدا
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

Shazam یکی از بهترین اپلیکیشنی هایی است که هر فردی باید در موبایل خود داشته باشد. برای استفاده از این برنامه فقط کافی است روی دکمه وسط در صفحه بزنید و کمی از آهنگ مورد نظر خود را بخوانید یا بخش کوچکی از موزیکی که برای مثال در تیک تاک یا اینستاگرام پیدا کرده اید پلی کنید. سپس برنامه آن را برای شما پیدا میکند و میتوانید به صورت کامل گوش کنید.

یکی از مهم ترین نکات درباره Shazam فعال شدن ویجت آن در موبایلتان است. به این معنا که شما میتوانید در اینستاگرام، تیک تاک و … روی Shazam کلیک کنید سپس این برنامه نسخه کامل موزیکی که در موبایلتان در حال پخش است را پیدا میکند. این اپلیکیشن یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار ها در جهان است که شرکت اپل آن را خریداری کرده و در حال توسعه آن است.

۷. برنامه آموزش زبان به صورت رایگان Duolingo

نرم افزار آموزش زبان کاملا رایگان
برنامه آموزش زبان به صورت رایگان Duolingo

سازنده: سازنده: Duolingo
دانلودها: ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۳
دسته بندی: آموزش و تحصیلات
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

اپلیکیشن Duolingo یکی از کاربردی ترین و مفید ترین اپلیکیشن هایی است که در این لیست قرار داده ایم. این اپلیکیشن رایگان ۳۰ زبان مختلف از جمله انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، آلمانی، ژاپنی و… را به صورت تصویری به شما آموزش میدهد و به شما این امکان را میدهد که در اوقات فراقت با انجام تست های ساده، زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید. این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده است. بنابراین می توانید بدون هیچ محدودیتی آن را دانلود و استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکات درباره یادگیری یک زبان جدید، این است که به صورت تصویری آموزش ببینید، این گونه تصویر و معنای اجسام مختلف همیشه در ذهن تان باقی می ماند و بهتر میتوانید آن را درک کنید. Duolingo نیز با استفاده از این روش به بهترین شکل، زبان مورد علاقه تان را به شما آموزش میدهد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید یک زبان جدید یاد بگیرید حتما یک سری هم Duolingo بزنید.

۸. اپلیکیشن ساخت استوری اینستاگرام Mojo (کاربردی ترین اپلیکیشن)

نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام Mojo کاربردی ترین اپلیکیشن
اپلیکیشن ساخت استوری اینستاگرام Mojo

سازنده: .Archery Inc
دانلودها: ۱۰ میلیون
رتبه: ۴.۴
دسته بندی: عکاسی و فتوگرافی
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

امروزه استوری گذاشتن در اینستاگرام تبدیل به روتین زندگی ما شده است. ساخت استوری های با کیفیت باعث جذب بیشتر فالوور میشود و محبوبیت شما را در میان فالوور هایتان افزایش میدهد. زیرا آنها میدانند که شما برای استوری هایتان ارزش قائل میشوید. در اینجاست که اپلیکیشن Mojo به کمک شما می آید.

اپلیکیشن Mojo یک نرم افزار ساده است که به شما کمک میکند استوری های خود را ادیت کنید و به صورت رایگان از صد ها فونت، استیکر و افکت استفاده کنید و استوری های با کیفیت تری را با دوستان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. درواقع Mojo یک اپلیکیشن ساده و کاربردی برای شماست. این نرم افزار با قرار دادن قالب های مختلف به شما کمک میکند عکس ها و ویدیو های خود را به بهترین نحو ممکن ادیت کنید.

۹. نرم افزار دانلودر حرفه ای ADM

اپلیکیشن دانلودر حرفه ای ADM
نرم افزار دانلودر حرفه ای ADM

سازنده: Advanced App
دانلودها: ۵۰ میلیون
رتبه: ۴.۴
دسته بندی: ابزار ها
قیمت: رایگان

مطمئنا همه ما به یک نرم افزار حرفه ای برای دانلود کردن احتیاج داریم که به خوبی تمام فایل های مورد نظر را با سرعت هر چه بیشتر دانلود کند. در حال حاضر نرم افزار ADM بهترین و قدرتمند ترین برنامه دانلود فایل است. این نرم افزار به شما کمک میکند در سریع ترین حالت ممکن هر چیزی که میخواهید را دانلود و ذخیره سازی کنید.

استفاده از نرم افزار ADM کاملا رایگان است. برای کار با این برنامه تنها کافی است لینک فایل مورد نظر را را کپی کنید سپس در نرم افزار قرار دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های ADM قابلیت دانلود چندین فایل در آن است. به این ترتیب شما میتوانید چندین فایل مختلف را به صورت هم زمان دانلود کنید.

۱۰. اپلیکیشن پخش لایو استریم Twitch

نرم افزار پخش لایو استریم Twitch
نرم افزار پخش لایو استریم Twitch

سازنده: .Twitch Interactive, Inc
دانلودها: ۱۰۰ میلیون
رتبه: ۴.۵
دسته بندی: سرگرمی
قیمت: رایگان + خرید درون برنامه ای

اپلیکیشن توییچ یکی از پر طرفدار ترین لپلیکیشن هاست. در این برنامه شما میتوانید استریم بازی های مورد علاقه خود را تماشا کنید. درواقع توییچ تنها برای گیم و بازی های رایانه ای نیست بلکه در این برنامه لایو های مختلفی مانند آشپزی، موسیقی، آموزشی و … نیز برگزار می شود.

درحال حاضر بسیاری از استریمر ها در توییچ فعالیت میکنند. شما نیز میتوانید با نصب این برنامه استریم های مورد علاقه تان را تماشا کنید و از گذارندن اوقات فراقت تان در توییچ لذت ببرید.

۱۱. اپلیکیشن جست و جو با دوربین Google Lens

نرم افزار جست و جو با دوربین Google Lens
برنامه جست و جو با دوربین Google Lens

سازنده: Google LLC
دانلودها: ۱ میلیارد
رتبه: ۴.۵
دسته بندی: ابزار ها
قیمت: رایگان

گوگل لنز به شما این امکان را میدهد که آنچه می بینید را جست جو کنید. فقط کافی است وارد گوگل لنز شوید سپس دوربین موبایل خود را روی لباس، کفش، غذا یا لوازم مورد نظر تان ببرید تا گوگل در سریع ترین زمان مشابه آن را با اطلاعات دقیق جست و جو کند. این میتواند شامل ترجمه متن نیز بشود.

برای مثال شما وسیله ای میخرید که طرز استفاده از آن به زبان انگلیسی نوشته شده است، فقط کافی است وارد گوگل لنز شود و دوربین موبایل خود را روی متنی که میخواهید ترجمه شود نگه دارید تا گوگل آن را به صورت کامل ترجمه کند. همچنین میتوانید عکس هایی که در گالری تان دارید مانند مبل، لباس یا… را با استفاده از گوگل لنز جست و جو کنید و مشابه یا ترجمه آن را به صورت دقیق پیدا کنید.


بیشتر بخوانید:

سامسونگ بهتره یا شیائومی؟ رقابت سامسونگ و شیائومی: برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید تفاوت اندروید و ios | فرق اپل و اندروید: برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید آموزش ردیابی سیمکارت موبایل همسر: برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید مقایسه امنیت آیفون و اندروید | امنیت کدام بهتر است؟: برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید