نرم افزار مدیریت خانواده

نظارت گر موبایل فرزند کاملا نامحسوس

توسط

نظارت گر موبایل فرزند به شما کمک میکند به سراسر موبایل فرزندتان به صورت کامل و نامحدود دسترسی داشته باشید. با استفاده از برنامه ناظرت گر کودک دیگر نیازی نیست نگران امنیت فرزندانتان در فضای مجازی باشید. زیرا به راحتی میتوانید در محل کار، خانه یا حتی هنگام خرید موبایل فرزند خود را کنترل کنید. به همین دلیل ما در اینجا سعی داریم شما را بهترین نرم افزار نظارت گر موبایل و تبلت فرزند آشنا کنیم تا بتوانید آسان تر از خانواده خود در برابر مشکلات اجتماعی مراقبت کنید.

چرا باید از اپلیکیشن نظارتی استفاده کنم؟

همانطور که در ابتدا نیز خواندید امروزه فضای مجازی بهترین راه مکان ها برای گذراندان اوقات فراغت است ام در عین حال میتواند خطرناک ترین مکان برای کودکان و نوجوانان باشد. در واقع شما به عنوان والدین امکان دسترسی کامل به موبایل فرزند خود را ندارید از سویی دیگر نظارت نداشتن بر گوشی فرزند در اینترنت ممکن است برخی از مشکلات را به همراه داشته باشد.

دلیل استفاده از برنامه نظارت فرزند
چرا باید از نرم افزار نظارتگر فرزند استفاده کنیم؟

به همین دلیل است که هر یک از والدین به راهی برای نظارت نامحسوس گوشی فرزند نیاز دارند. که آسان ترین راه استفاده از برنامه ها و نظارتگر فرزند است. استفاده از نرم افزار های نظارتی نامحسوس ریسک بسیار کمتری دارد زیرا فرزند متوجه نظارت شما نمیشود.

چه برنامه ای برای ردیابی و نظارت موبایل فرزند مناسب است؟

شما به برنامه نظارت گری احتیاج دارید که به صورت کاملا نامحسوس فعالیت کند. زیرا اگر فرزند متوجه کنترل شما شود ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد و حس اعتماد را از بین ببرد. به همین دلیل برنامه نظارتی باید کاملا به صورت نامحسوس فعالیت کنید.

کدام نرم افزار برای نظارت فرزند مناسب است
چه اپلیکیشنی برای ردیابی فرزند مناسب است؟

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که قبل از دانلود برنامه نظارتی باید بدانید این است که برنامه باید باید با تمام نسخه های اندروید سازگار باشد. برای مثال اگر موبایل فرزند شما از نسخه های قدیمی اندروید باشد باید برنامه نظارتی بتواند خود را با آن سازگار کند تا اطلاعات را دریافت و برای شما ارسال کند.

اگر میخواهید با ویژگی های یک برنامه نظارتی خوب آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را کنید و برنامه نظارتی مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید

XD SPY نظارت گر گوشی فرزند

یک نظارت گر گوشی فرزند باید بتواند تمام خواسته های شما را به صورت کامل براورده کند. از همین سو xd spy بهترین انتخاب برای شما والدین عزیز است. این برنامه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های نظارتی والدین است. این برنامه قابلیت های متعددی دارد که به شما در ردیابی و نظارت بر خانواده تان یاری میرساند.

برای مثال اگر فرزندتان از خانه خارج شود و شما اطلاعی نداشته باشید. با استفاده از برنامه نظارتگر از موقعیت مکانی دقیق او بر روی نقشه آگاه شوید و از سلامت او اطمینان حاصل کنید.

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

یکی دیگر از بهترین ویژگی های این برنامه قابلیت ضبط مکالمات فرزند است. فرزندان در طول روز با افراد مختلفی مکالمه میکنند که شما نمیتوانید از همه این مکالمات آگاه شوید. اما این برنامه به صورت خودکار تمام مکالمات فرزندتان را ضبط میکند و به محض آنلاین شدن در اختیار شما میگذارد تا آنهارا بررسی و در صورت بروز مشکل از فرزند و کودکتان در برابر آن محافظت کنید.

درواقع این اپلیکیشن ویژگی ها و قابلیت های فراوانی دارد که ردیابی موقعیت مکانی فرزند و ضبط مکالمات تنها بخش کوچکی از آن است. در ادامه با تمام قابلیت های اپلیکیشن نظارتگر xd spy بیشتر آشنا خواهید شد.

قابلیت های برنامه نظارت گر گوشی فرزند

ویژگی های برنامه ردیاب و نظارتی فرزند
قابلیت های نرم افزار نظارتی خانواده و فرزند

همانطور که پیشتر گفتیم این نظارت گر قابلیت های فراوانی داردکه در اینجا با همه قابلیت های برنامه نظارتگر موبایل فرزند آشنا خواهید شد.

  1. کنترل دوربین جلو فرزند
  2. کنترل دوربین عقب فرزند
  3. ارسال پیامک از موبایل فرزند به دیگران
  4. کنترل پیامک های فرزند
  5. لیست تماس های اخیر فرزند
  6. کنترل میکروفون گوشی فرزند
  7. ضبط صدا گوشی فرزند
  8. کنترل ایمیل گوشی فرزند
  9. کنترل پیامرسان ها ( کنترل اینستاگرام فرزند , کنترل تلگرام فرزند , کنترل واتساپ فرزند و… )
  10. لیست اپلیکیشن ها
  11. کنترل مخاطبین فرزند
  12. کنترل عکس های فرزند
  13. ردیابی موقعیت مکانی
  14. کنترل ویدیو ها فرزند
  15. کنترل فایل های شخصی فرزند
  16. و بسیاری دیگر…

دانلود برنامه نظارت گر فرزند از راه دور

دانلود نرم افزار ردیابی و نظارت از دور
دانلود اپلیکیشن نظارت گر فرزند

برای دانلود برنامه نظارت گر والدین بر فرزندان xd spy فقط کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و آن را دانلود و راه اندازی کنید.

پس از دانلود برنامه نظارتی باید نسخه دوم آن را که در قالب آنتی ویروس است را از داخل اپلیکیشن دانلود و در گوشی فرزندتان نصب کنید. وقتی برنامه در موبایل فرزندتان با موفقیت نصب شود. شما میتوانید به تمام اطلاعات او مانند تماس ها، پیام ها، فایل ها، موقعیت مکانی و … دسترسی کامل و بدون محدودیت داشته باشید.

راه اندازی نرم افزار نظارتی والدین بر فرزند XD SPY

همانطور که پیش تر خواندید راه اندازی برنامه نظارت گر فرزند به راحتی آب خوردن است. درواقع همه والدین از هر سن و سالی و با هر سطح سوادی میتوانند به آسانی این اپلیکیشن را راه اندازی کنند و موبایل فرزند و خانواده شان را به صورت کامل نظارت و آن ها در برابر مشکلات و خطرات اینترنتی محافظت کنند.

برای راه اندازی این اپلیکیشن به آسان ترین شکل ممکن فقط کافی است ویدیو زیر را مشاهده کنید و فقط در ۲ دقیقه این اپلیکیشن را به صورت کامل راه اندازی کنید.

نتیجه

اپلیکیشن های بسیاری برای ردیابی و کنترل موبایل فرزندان وجود دارند. اما مسئله مهم این است که صحت و واقعی بودن برنامه نظارت گر جز مهم ترین نکاتی است که باید در نظر بگیریم. به همین دلیل ما به شما برنامه نظارت گر مخفی موبایل فرزند (XD SPY) را معرفی میکنیم.

این اپلیکیشن به دلیل کارایی فوق العاده اش باعث جذب رضایت بسیاری از کاربران شده. شما میتوانید همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید. و این نرم افزار را به صورت مستقیم دانلود نصب کنید.

سوالات متداول

چرا از برنامه نظارت گر والدین استفاده کنم؟

از آنجایی خطرات در فضای مجازی روز به روز در حال افزایش هستند و بیشترین افرادی که تحت تاثیر قرار میگیرند سنین کم و نوجوانان هستند. به همین دلیل استفاده از برنامه نظارت گر بسیار مهم است.

چه برنامه ای برای ردیابی موبایل فرزند مناسب است؟

شما باید به دنبال برنامه ای برای نظارت فرزند باشید که قابلیت سازگاری با تمام نسخه های اندروید را داشته باشد و به صورت کاملا نامحسوس در موبایل فرزند فعالیت کند. به همین دلیل ما به شما xd spy را معرفی میکنیم زیرا تمام ویژگی های یک نظارت گر خوب را دارد.

دانلود برنامه نظارت گر موبایل فرزند XD SPY

برای دانلود برنامه نظارت گر گوشی فرزند XD SPY فقط کافی است اینجا کلیک کنید و آن را به صورت مستقیم دانلود و راه اندازی کنید.


بیشتر بخوانید:

آیا کنترل گوشی فرزند امکان پذیر است؟: نظارت گر موبایل فرزند کاملا نامحسوس اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس: نظارت گر موبایل فرزند کاملا نامحسوس برنامه ردیابی گوشی فرزند از راه دور: نظارت گر موبایل فرزند کاملا نامحسوس اپلیکیشن کنترل تماس های فرزند از راه دور: نظارت گر موبایل فرزند کاملا نامحسوس
خانه کنترل موبایل فرزند و همسر نظارت گر موبایل فرزند کاملا نامحسوس

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید