بهترین اپلیکیشن ردیاب فرزند از دور

بهترین نرم افزار ردیابی گوشی فرزند

توسط

همانطور که میدانید یکی از بهترین روش های ردیابی و کنترل گوشی فرزند از راه دور استفاده از نرم افزار های ردیابی فرزند است. به همین دلیل ما در اینجا قصد داریم شما را با بهترین نرم افزار های ردیابی گوشی فرزند از راه دور آشنا کنیم تا بتوانید به آسانی موبایل فرزند خود را کنترل کنید.

XD SPY نرم افزار ردیابی گوشی فرزند

اگر به دنبال نرم افزاری بی نقص برای ردیابی گوشی فرزندانتان هستید، xd spy بهترین گزینه برای شماست. این برنامه بدون نیاز به هیچ آموزش خاصی به شما در ردیابی کامل موبایل فرزند یاری می رساند. XD SPY یکی از بهترین و بی نظیر ترین برنامه های ردیابی از دور است.

درواقع راحتی و سرعت بی نظیر این اپلیکشن باعث جلب رضایت بسیاری از والدین شده، به همین دلیل اگر به دنبال نرم افزاری هستید که بدون هیچ محدودیتی به شما کمک کند به سراسر موبایل فرزندتان دسترسی داشته باشید XD SPY بهترین گزینه برای شماست.

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی همسر و فرزندان
نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزند از دور

این برنامه قابلیت های فراوانی دارد که به شما کمک میکند به سادگی گوشی همسر و فرزند خود را ردیابی و کنترل کنید. کنترل پیام ها، تماس ها، گالری، و موقعیت مکانی فقط بخشی از قابلیت های این اپلیکیشن است.

برخی از قابلیت های نرم افزار ردیابی گوشی فرزند

۱. ردیابی موقعیت مکانی گوشی فرزند

با استفاده از برنامه ردیابی موبایل فرزند به راحتی میتوانید موقعیت مکانی موبایل فرزند را نیز ردیابی کنید و از سلامت او به صورت کامل اطمینان حاصل کنید. درواقع ردیابی موقعیت مکانی فرزند کمک بزرگی به آسودگی خاطر شما میکند.

برنامه ردیابی موقعیت مکانی گوشی فرزندان
دانلود اپلیکیشن کنترل موقعیت مکانی

برای مثال اگر فرزندتان از خانه خارج شود، شما به آسانی و فقط با یک کلیک میتوانید موقعیت دقیق او را در نقشه مشاهده کنید. ردیابی موقعیت مکانی یکی از مهم ترین و کارآمد ترین ویژگی های این اپلیکیشن است که دسترسی شما را به لوکیشن دقیق فرزندان فراهم میکند.

۲. کنترل پیام های موبایل فرزند (ردیابی گوشی فرزند)

یکی از بهترین قابلیت های برنامه XD SPY، کنترل پیام های فرزند است. شما به راحتی میتوانید فقط با چند کلیک تمام پیام های فرزندتان را مشاهده کنید. و شماره هایی که فرزندتان با آنها در ارتباط است را نیز مشاهده کنید و از امنیت فرزندتان اطمینان حاصل کنید.

ردیابی پیامک های موبایل فرزندان و کودکان
کنترل پیام های گوشی فرزندان از دور

روش دسترسی به پیام های فرزند بسیار آسان است. یعنی نیازی نیست برای مشاهده پیام های فرزندتان مسیر طولانی را طی کنید. فقط کافی است وارد برنامه شوید و به بخش پیام ها بروید تا بتوانید تمام آنها را به همراه اطلاعات کامل مشاهده کنید.

۳. نظارت بر تماس های گوشی فرزند (ردیابی گوشی فرزند)

برای کنترل تماس های گوشی فرزند نیز به سادگی میتوانید وارد بخش تماس های موبایل فرزند شوید و آنها را به صورت کامل بررسی کنید.

ردیابی تماس های موبایل کودک
کنترل تماس ها و مکالمات موبایل فرزند

بنابراین شما میتوانید فقط با یک کلیک تمام تماس های فرزندتان را به همراه اطلاعات کامل افرادی که فرزندتان با آنها در تماس بوده است را بررسی کنید. 

۴. ضبط صدا موبایل فرزندان و کودکان از دور

ضبط صدای گوشی فرزندان یکی دیگر از ویژگی های XD SPY (برنامه ردیابی موبایل فرزند) است. ضبط صدای اطراف گوشی فرزند نیز به راحتی آب خوردن است. برای این کار فقط کافی است وارد بخش ضبط صدا در برنامه ردیاب شوید.

برنامه ضبط صدای اطراف گوشی فرزند
ضبط صدای میکروفون موبایل فرزند به صورت نامحسوس

شما میتوانید مقدار ثانیه هایی که میخواهید توسط برنامه در موبایل فرزند ضبط شود را وارد کنید و به راحتی تمام صدا های ضبط شده را بررسی کنید و متوجه شوید فرزندتان کجا و با چه افرادی است.

۵. کنترل فایل های شخصی گوشی فرزند

کنترل فایل های شخصی فرزند یکی دیگر از ویژگی های مهم برنامه ردیاب از راه دور است. با استفاده از XD SPY شما میتوانید به آسانی به سراسر فایل های موجود در گوشی فرزندتان دسترسی کامل داشته باشید.

مشاهده فایل های شخصی موبایل فرزند به صورت مخفی
کنترل فایل ها شخصی موبایل فرزند به صورت نامحسوس

به صورت کلی شما میتوانید به تمام فایل های موجود در گوشی فرزند مانند عکس ها، ویدیو هاو … دسترسی داشته باشید و آنها را مشاهده کنید.

۶. کنترل ایمیل های گوشی فرزند

به صورت کلی ایمیل های موبایل فرزند شامل پیام های دریافتی او از سایت های مختلف در اینترنت است. بنابراین اگر بتوانید به ایمیل های فرزند دسترسی داشته باشید به سادگی متوجه میشوید که در طول روز از چه سایت هایی استفاده میکند.

اپلیکیشن کنترل ایمیل های موبایل فرزند به صورت نامحسوس
کنترل ایمیل های گوشی فرزند از راه دور

به همین راحتی شما میتوانید شک و تردید های خود را درباره استفاده مناسب فرزندتان از فضای مجازی از بین ببرید و از سلامت و امنیت آن به صورت کامل اطمینان کامل حاصل کنید. 

۷. ردیابی چت های فرزند در پیام رسان ها (تلگرام، اینستاگرام، واتساپ)

امروزه بیشتر ارتباطات در پیام رسان هایی مانند واتساپ، اینستاگرام و تلگرام شکل میگیرد. بنابراین ردیابی چت های فرزند در پیام رسان ها بسیار مهم است.

دانلود اپلیکیشن کنترل چت های گوشی فرزند در واتساپ
ردیابی چت های موبایل فرزند در تلگرام، اینستاگرام و واتساپ

XD SPY برنامه ردیاب از راه دور به شما کمک میکند به تمام چت های پیام رسان های فرزندتان مانند واتساپ، اینستاگرم و تلگرام دسترسی کامل داشته باشید. و آنها را مدیریت کنید.

۸. کنترل اپلیکیشن های موجود در گوشی فرزند

امروزه با افزایش برنامه های مضر در فضای مجازی، محافظت از فرزندان در برابر آنها بسیار دشوار است. بنابراین دسترسی به لیست برنامه های موبایل فرزند نصب شده است بسیار مهم است.

مشاهده برنامه های نصب شده در گوشی فرزند
کنترل نرم افزار های گوشی فرزند

برنامه XD SPY در کسری از ثانیه لیست تمام برنامه های نصب شده در موبایل فرزند را به شما نشان خواهد داد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که فرزندتان از برنامه های سالمی در طول روز استفاده میکند.

۹. کنترل مخاطبین های فرزند از دور

اینکه فرزندانتان در طول روز با چه افرادی در ارتباط است نیز بسیار مهم است. شما فقط با نصب و راه اندازی برنامه ردیاب گوشی فرزند به سادگی میتوانید مخاطبین موبایل او را به صورت کامل بررسی کنید.

کنترل مخاطبین موبایل فرزند از راه دور
مشاهده لیست مخاطبین موبایل فرزندان از راه دور و نامحسوس

برای بررسی مخاطبین گوشی فرزند فقط کافی است وارد برنامه شوید و روی بخش مخاطبین کلیک کنید تا تمام مخاطبان فرزندتان نمایان شود و به اطلاعات آنها دسترسی کامل داشته باشید و از سلامت افرادی که فرزندتان با آنها در ارتباط است اطمینان حاصل کنید.

قابلیت های برنامه ردیاب به صورت کامل

ویژگی های نرم افزار ردیاب موبایل فرزند
قابلیت های نرم افزار ردیاب گوشی فرزندان از راه دور و نامحسوس

به صورت کلی برنامه ردیابی از راه دور قابلیت های فراوانی دارد گه مهمترین آنها شامل موارد زیر میشود :

  1. کنترل دوربین جلو فرزند
  2. کنترل دوربین عقب فرزند
  3. ارسال پیامک از موبایل فرزند به دیگران
  4. کنترل پیامک های فرزند
  5. لیست تماس های اخیر فرزند
  6. کنترل میکروفون گوشی فرزند
  7. ضبط صدا گوشی فرزند
  8. کنترل ایمیل گوشی فرزند
  9. کنترل پیامرسان ها ( کنترل اینستاگرام فرزند , کنترل تلگرام فرزند , کنترل واتساپ فرزند و… )
  10. لیست اپلیکیشن ها
  11. کنترل مخاطبین فرزند
  12. کنترل عکس های فرزند
  13. ردیابی موقعیت مکانی
  14. کنترل ویدیو ها فرزند
  15. کنترل فایل های شخصی فرزند
  16. و بسیاری دیگر…

روش کار با نرم افزار ردیابی گوشی فرزند

یکی از مهم ترین عوامل درباره یک نرم افزار ردیاب فرزند خوب راه اندازی آسان آن است. XD SPY در کنار سرعت فوق العاده در ارائه خدمات راه اندازی آسان را برای تمام کاربران فراهم کرده است.

برای راه اندازی این اپلیکیشن فقط کافی است آن را به صورت مستقیم از طریق دکمه زیر دانلود و در موبایل خود نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن مخصوص فرزند را که در قالب آنتی ویروس است دانلود و در موبایل او نصب کنید.

پس از نصب برنامه در موبایل فرزند شما میتوانید به تمام اطلاعات او دسترسی داشته باشید و از خانواده تان در برابر خطرات اجتماعی محافظت کنید.

آموزش راه اندازی برنامه ردیاب فرزند و همسر
روش کار با نرم افزار ردیاب موبایل فرزند

دانلود اپلیکیشن کنترل گوشی فرزندان

نرم افزارردیابی موبایل فرزندان
دانلود برنامه ردیابی موبایل فرزندان

برای دانلود برنامه کنترل فرزند و خانواده فقط کافی است روی دکمه زیر بزنید و آن را به صورت مستقیم دانلود و در موبایل تان راه اندازی کنید و به آسانی از فرزندان و خانواده تان در برابر خطرات اینترنتی محافظت کنید.

پس از دانلود و نصب برنامه میتوانید با مشاهده ویدیو زیر میتوانید به آسانی و فقط در ۲ دقیقه آن را در موبایل خود و فرزندتان راه اندازی کنید. شما با تماشا ویدیو زیر میتوانید از صحت برنامه اطمینان حاصل کنید.

نتیجه

اگر یک سرچ کوتاه در اینترنت کنید با برنامه های کنترل موبایل فرزند فراوانی مواجه خواهید شد. اما مسئله این است که چه برنامه ای برای ردیابی موبایل فرزند مناسب است؟

یک برنامه ردیاب خوب باید در کنار راه اندازی آسان، سرعت بالا و خدمات عالی داشته باشد که برنامه XD SPY تمام این ویژگی ها را دارد و فرصت خوبی برای شما والدین گرامی است تا بتوانید از خانواده تان مواظبت کنید.

برای دانلود مستقیم برنامه ردیاب گوشی همسر به راحتی میتوانید آن را دانلود و راه اندازی کنید.

سوالت متد اول

XD SPY چیست؟

XD SPY یکی از بهترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن های ردیابی از راه دور است. این برنامه خدمات فراوانی را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید از فرزندان و خانواده تان در برابر ضررات اجتماعی و اینترنتی مواظبت کنید.

چگونه از برنامه ردیابی موبایل XD SPY استفاده کنم؟

برای استفاده از برنامه ردیاب گوشی فرزند XD SPY فقط کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و آن را به صورت مستقیم دانلود کنید. پس از نصب فقط کافی است آن را نصب کنید و همانطور که پیش تر توضیح دادیم در موبایل خود و فرزندتان راه اندازی کنید.

چرا باید از برنامه نظارت گر فرزند استفاده کنم؟

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم خطرات بسیاری در فضای مجازی وجود دارد که حفاظت از فرزندان در برابر این خطرات بسیار دشوار است. به همین دلیل استفاده از برنامه های نظارتی در مراقبت از خانواده بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید:

آیا کنترل گوشی فرزند امکان پذیر است؟: بهترین نرم افزار ردیابی گوشی فرزند اپلیکیشن کنترل موبایل فرزند از راه دور و نامحسوس: بهترین نرم افزار ردیابی گوشی فرزند برنامه ردیابی گوشی فرزند از راه دور: بهترین نرم افزار ردیابی گوشی فرزند اپلیکیشن کنترل تماس های فرزند از راه دور: بهترین نرم افزار ردیابی گوشی فرزند
خانه کنترل موبایل فرزند و همسر بهترین نرم افزار ردیابی گوشی فرزند
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید