کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن

توسط

با توجه به اینکه امروزه افراد به دنبال روشی برای ردیابی و کنترل گوشی همسر و خانواده خود هستند تا بتوانند از آنها در برابر خطرات اینترنتی مواظبت کنند. پس پیدا کردن یک نرم افزار کنترل گوشی همسر بسیار مهم است.

به همین دلیل ما در اینجا تصمیم داریم شما را با مهم ترین نکات درباره کنترل گوشی همسر از جمله برنامه های ردیابی گوشی همسر به صورت رایگان آشنا کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. پس بدون وقفه بریم سراغ این نکات مهم که تاثیر بزرگی در انتخاب شما خواهند گذاشت.

برنامه کنترل گوشی همسر رایگان!!

دانلود نرم افزار کنترل گوشی همسر به صورت رایگان، عبارتی است که مدت هاست می شنویم. ولی موضوع اصلی اینجاست. آیا واقعا برنامه رایگانی برای ردیابی موبایل همسر وجود دارد؟ آیا میتوان به این نرم افزارها اطمینان کرد و آنها را دانلود و راه اندازی کرد؟

اجازه دهید در همین ابتدا به شما بگوییم که برای تولید و انتشار یک اپلیکیشن، هزینه های بسیاری صرف می شود. که تمام این هزینه ها برعهده سازندگان می باشد. بنابراین برای اینکه هر یک از این برنامه ها بتوانند در منوی موبایل شما جایگاه کوچکی داشته باشند، مسیر بزرگ و دشواری را طی می کنند.

به همین دلیل سازندگان برای جبران هزینه ها، باید سود قابل قبولی داشته باشند.به همین علت اگر برنامه ای به صورت رایگان عرضه میشود، مطمئنا نمیتواند به شما کمکی بکند. زیرا برای ارتقا آن هیچ هزینه ای صرف نشده است.

نرم افزار  کنترل موبایل رایگان
نرم افزار کنترل موبایل همسر

بسیاری فکر میکنند نرم افزار های کنترل موبایل رایگان، از طریق قرار دادن تبلیغ سود می کنند. اما باید بدانید قرار دادن تبلیغ در برنامه های نظارتی خانواده سود بسیار کمی دارد و نمیتواند هزینه های پرداخت شده را جبران کند.

بنابراین باید به صورت خرید اشتراک توسط کاربر عرضه شوند تا هم سو استفاده از این نوع برنامه ها کم شود و هم به ارتقا سطح کیفی اپلیکیشن کمک شود.

نکته مهم

به صورت کلی اگر سازندگان یک برنامه برای ارتقا آن هزینه ای پرداخته باشند، مطمئنا برای سود کردن نباید برنامه را به صورت رایگان عرضه کنند. زیرا در صورت عرضه رایگان، هیچ سودی نخواهند داشت.

پس اگر به دنبال برنامه ای برای کنترل همسر تان هستید، به هیچ عنوان به سراغ اپلیکیشن های رایگان نروید. زیرا بسیاری از آنها برای به دست آوردن اطلاعات شما عرضه میشوند. به همین دلیل به دنبال برنامه ای باشید که نه رایگان باشد و نه قیمت خرید آن بالا باشد و ضرر کنید.

از همین سو ما به شما XD SPY را معرفی میکنیم. زیرا برای تولید این برنامه وقت زیادی صرف شده و همچنین خدمات بسیاری را به شما ارائه میدهد که با استفاده از آنها می توانید به تمام اطلاعات همسرتان دسترسی داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره XD SPY (برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان) اینجا کلیک کنید.

کنترل موبایل همسر بدون نصب برنامه

اگر یک سرچ کوتاه در اینترنت کنید مطالب زیادی با عنوان کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه مشاهده خواهید کرد. بسیاری از شما نیز به دنبال راهی هستید تا بتوانید گوشی همسرتان را بدون نصب برنامه کنترل کنید.

اما باید به شما بگوییم که بدون نصب برنامه در گوشی همسر شما به هیچ عنوان نمیتواند او را کنترل کنید. به صورت کلی شما وقتی به اطلاعات موبایل فردی دسترسی خواهید داشت، که یک رابط در گوشی او نصب باشد.

این رابط باید به عنوان یک اپلیکیشن در گوشی همسر نصب شود. تا بتواند اطلاعات را از گوشی همسر دریافت و به محض آنلاین شدن آنها را برای شما ارسال کند.

بنابراین اگر برنامه ای درگوشی همسر وجود نداشته باشد پس راه ارتباطی نیز وجود نخواهد داشت.

ردیابی گوشی همسر بدون نصب برنامه
کنترل موبایل همسر بدون نصب برنامه

در واقع این برنامه به محض نصب در گوشی همسر دسترسی ها و مجوز هایی را برای شما دریافت میکند. تا بتوانید به سراسر موبایل مانند پیام ها، پیام رسان ها، تماس ها و مکالمات، فایل ها، میکروفون و … دسترسی داشته باشد.

حال ممکن است بسیاری از وب سایت ها به شما برنامه هایی را معرفی کنند. که با آنها بتوانید بدون نصب در گوشی همسر به اطلاعات او دسترسی داشته باشید. این کاملا دروغ است و این نرم افزار ها فقط برای افزایش تعداد نصب منتشر شده اند و نمی توانند کمکی به شما کنند.

XD SPY یکی از بهترین برنامه های کنترل گوشی همسر صورت نامحسوس است. این برنامه به شما کمک میکند گوشی همسر را بدون متوجه شدن او ردیابی و نظارت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره XD SPY (برنامه کنترل موبایل همسر و فرزندان) اینجا کلیک کنید.

ردیابی گوشی همسر با شماره سریال موبایل

کنترل گوشی همسر با شماره سریال موبایل؛ عبارتی است که بسیار زیاد می شنویم اما این نیز حقیقت ندارد. به صورت کلی شماره سریال یک دستگاه، برای شناسایی آن توسط شرکت تولید کننده است. و این شماره سریال هیچ ربطی به فضای داخلی موبایل ندارد.

در واقع شما با شماره سریال موبایل هیچ کاری نمیتوانید بکنید. زیرا همانطور که گفتیم این شناسه تنها برای ثبت موبایل و امور مربوط به شرکت تولید کننده است.

برای کنترل موبایل همسر باید یک برنامه در گوشی او نصب شود. تا بتواند به فضای داخلی موبایل دسترسی داشته باشد و آنها را برای شما ارسال کند.

کنترل موبایل همسر با شماره سریال گوشی
ردیابی موبایل همسر با شماره سریال موبایل همسر

اگر در فضای مجازی عباراتی مانند کنترل گوشی همسر با شماره سریال موبایل مشاهده کردید به هیچ عنوان نصب نکنید. زیرا این نوع از تبلیغات صرفا برای جذب کاربر است. به زبان ساده تر شما برای ردیابی گوشی همسر به یک برنامه مدیریتی و یک برنامه واسط احتیاج دارید.

اگر نرم افزاری این دو نسخه را به شما ارائه نداد مطمئنا یک مشکل اساسی دارد و نمیتواند به شما کمک کند.

به همین دلیل ما به شما XD SPY را معرفی میکنیم. این برنامه با ارائه دو نسخه که شامل نسخه اول، که بر روی موبایل شما نصب میشود، و نسخه دوم که در قالب آنتی ویروس ارائه میشود، و از داخل برنامه ناظر دانلود میکنید و در گوشی همسر نصب میکنید.

نسخه دوم که در گوشی همسر نصب میشود از زمان نصب به بعد تمام اطلاعات را برای شما ارسال میکند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره XD SPY (برنامه کنترل موبایل همسر و فرزندان) اینجا کلیک کنید.

کنترل گوشی همسر با شماره موبایل

شماره موبایل برای برقراری تماس است و هیچ ارتباطی با فضای داخلی موبایل ندارد. اگر با استفاده از شماره موبایل قادر به کنترل موبایل افراد می شدیم. بنابراین پیش از ما افراد زیادی وجود خواهند داشت که میتوانند فقط با استفاده از شماره موبایل ما تمام اطلاعات موبایل مان را به دست آورند.

همچنین اگر چنین امکانی وجود داشت، تمام اپراتور های موجود و ارائه دهنده سیمکارت میتوانستند به اطلاعات موبایل تمام کاربرانشان دسترسی داشته باشند. بنابراین کنترل گوشی همسر با شماره موبایل کاملا غیر ممکن است.

برای ردیابی و نظارت بر گوشی همسر باید به فضای داخلی گوشی او دسترسی داشته باشید، این دسترسی فقط با نصب و راه اندازی یک برنامه مخصوص امکان پذیر است.

کنترل گوشی همسر با شماره موبایل نیز یکی دیگر از روش های تبلیغاتی برنامه های کنترل موبایل است. که سعی میکنند با تبلیغات نادرست افرادی که نسبت به این حوضه شناخت کاملی ندارند را فریب دهند و از همین راه سود بسیاری دریافت کنند.

XD SPY بهترین برنامه ردیاب و نظارت گوشی همسر است. این برنامه بهترین خدمات را به شما ارائه میدهد. این برنامه به شما کمک میکند بدون داشتن هیچ دانشی به تمام بخش های گوشی همسر دسترسی داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره XD SPY (برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان) اینجا کلیک کنید.

مخفی شدن برنامه ردیاب در گوشی همسر

اگر شما نیز به دنبال برنامه ای هستید که پس از نصب بر روی گوشی همسر مخفی شود. و بتوانید از همین راه به اطلاعات داخل موبایل همسر دسترسی داشته باشید باید در همین ابتدا بگوییم که کاملا غیر ممکن است.

با توجه به اینکه امنیت اندروید در نسخه های جدید افزایش یافته، پس بسیاری از قوانین و شرایط آن نیز تغییر کرده است. به همین دلیل اندروید به هیچ برنامه ای امکان مخفی شدن را نمیدهد.

یرا این مخفی شدن میتواند مقدار بسیاری از اطلاعات را به خطر بیندازد.به همین دلیل اندروید برای جلوگیری از خطرات این قانون را اعمال کرده است.

اگر خبری با عنوان مخفی شدن برنامه ردیاب پس از نصب در گوشی همسر مشاهده کردید، به یاد داشته باشید با توجه به افزایش امنیت اندروید کاملا غیر ممکن است.

نصب برنامه ردیاب در موبایل همسر
مخفی شدن اپلیکیشن ردیاب در گوشی همسر پس از نصب

به همین دلیل شما به برنامه ای احتیاج دارید که در منوی گوشی همسر در قالب یک نرم افزار عادی باشد، اما در واقع راه ارتباطی بین شما و گوشی همسر باشد. این گونه همسر به وجود برنامه ردیاب شک نمیکند و شما میتوانید با خیالی آسوده موبایل همسرتان را نظارت کنید.

بنابراین بهترین گزینه برای شما XD SPY است. این برنامه در گوشی همسر در قالب آنتی ویروس نصب میشود و کاملا ظاهر و کارایی شبیه به آنتی ویروس دارد. اما در واقع راه ارتباطی شماست تا بتوانید به سراسر گوشی همسر دسترسی داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره XD SPY (برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان) اینجا کلیک کنید.

XD SPY نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزندان

همانطور که پیش تر خواندید انتخاب یک ردیاب و کنترل گر خوب برای کنترل گوشی همسر کمی دشوار است.

به همین علت یکی از بهترین انتخاب ها برای شما XD SPY است. این برنامه به شما کمک میکند فقط در ۲ دقیقه کنترل کامل گوشی همسر را در دست داشته باشید و به تمام بخش های گوشی همسر دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از بهترین نکات درباره این اپلیکیشن سادگی راه اندازی آن است.یعنی برای نصب و راه اندازی این نرم افزار نیازی به هیچ حرفه یا آموزشی ندارید. فقط کافی است آن را در موبایل خود نصب و نسخه دوم آن را که در قالب آنتی ویروس است در موبایل همسر نصب کنید.

از زمان نصب به بعد شما میتوانید به سراسر گوشی همسر دسترسی داشته باشید. برای اطمینان از صحت و کارایی این برنامه میتوانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

همانطور که در ویدیو نیز مشاهده کردید راحتی دسترسی به گوشی همسر و ردیابی آن، سرعت فوق العاده و از همه مهم تر راه اندازی آسان این برنامه باعث جلب رضایت کاربران شده.

این نرم افزار روز به روز در حال رشد است و سعی در ایجاد محیطی حرفه ای و در عین حال کار آمد، برای شما سرپرستان است. تا بتوانید از خانواده خود در برابر مشکلات اجتماعی مراقبت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره XD SPY (برنامه کنترل گوشی همسر و فرزندان) اینجا کلیک کنید.

برای دانلود مستقیم برنامه ردیابی گوشی همسر XD SPY روی دکمه زیر کلیک کنید و آن را از معتبر ترین منبع دانلود جهان یعنی فروشگاه پلی دانلود و نصب کنید.

نتیجه

با توجه به نکات مهمی که پیش تر خواندید به سادگی میتوانید به واقعیت بسیاری از تبلیغات پی ببرید و با نگاهی وسیع تر به دنبال برنامه ردیاب مورد نیاز خود باشید.

برای اینکه بتوانید در هر حوضه ای بهترین انتخاب را کنید باید سعی کنید، آگاهی خود را درباره آن افزایش دهید تا از ضرر های جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

اگر این مطالب به شما کمک کوچکی کرد خوشحال میشویم با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز با این نکات آشنا شوند. همچنین میتوانید با دادن امتیاز ۵ ستاره به این پست به رشد ما کمک کنید.

سوالات متداول

را نباید از برنامه های کنترل گوشی همسر رایگان استفاده کنیم؟

برای ساخت هر اپلیکیشنی مقدار بسیاری زمان و هزینه صرف میشود و برای جبران هزینه های صرف شده سازندگان آن باید از طریق فروش سود قابل توجهی داشته باشند. بنابراین عرضه رایگان برنامه های نظارتی به این معناست که هیچ هزینه ای برای ساخت و پیشرفت آن صرف نشده.

چرا برنامه های ردیاب در گوشی همسر مخفی نمیشوند؟

به دلیل افزایش امنیت اندروید، اندروید اجازه مخفی شدن را به هیچ برنامه ای نمیدهد. بنابراین باید ردیابی در گوشی همسر نصب شود که در قالب یک نرم افزار معمولی باشد، اما در واقع مسئولیت ردیابی را داشته باشد.

چطور با شماره سریال گوشی همسر را کنترل کنیم؟

شماره سریال موبایل فقط برای شناسایی آن توسط شرکت تولید کنند و ثبت آن است و هیچ ربطی به حافظه داخلی موبایل و اطلاعات گوشی ندارد. بنابراین کنترل موبایل با شماره سریال آن ناممکن است.

چگونه با شماره موبایل، گوشی همسر را کنترل کنیم؟

شماره موبایل و سیمکارت فقط برای برقراری تماس است و هیچ ارتباطی با اطلاعات داخل موبایل ندارد. اگر کنترل گوشی با شماره تماس امکان داشت تمام اپراتور ها به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا میکردند. بنابراین ردیابی گوشی همسر با شماره تلفن نیز غیر ممکن است.

چطور گوشی همسر را کنترل و ردیابی کنیم؟

از آنجایی که اندروید اجازه مخفی شدن را به برنامه ها نمیدهد. بنابراین نصب یک ردیاب در قالب نرم افزاری معمولی مانند آنتی ویروس که وجود آن شک برانگیز نیست بهترین راهکار است. اینگونه همسر به وجود ردیاب شک نمیکند و شما نیز میتوانید با خیالی آسوده خانواده خود را نظارت کنید.


بیشتر خوانید:

برنامه ردیاب گوشی همسر | ۱۰۰٪ واقعی: کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن کنترل مخفی گوشی همسر بدون متوجه شدن او: کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن چگونه موبایل همسر را کنترل کنیم؟: کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن برنامه کنترل گوشی همسر به صورت مخفیانه: کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن برنامه کنترل موبایل همسر از راه دور: کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن
خانه کنترل موبایل فرزند و همسر کنترل گوشی همسر و نکات بسیار مهم درباره آن

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید