راهکار های افزایش ویو اینستاگرام

نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام

توسط

اینستاگرام اپلیکیشنی پر طرفدار و محبوب است. از آنجایی که کسب و کار های بسیاری در این برنامه شکل گرفته بنابراین افزایش ویو در اینستاگرام کمک بزرگی به رشد پیج میکند.

۱. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید

اگر می خواهید پیج تان رشد کند و پست هایتان بازدید های بیشتری داشته باشد باید از هشتگ های مرتبط با محتوای استفاده کنید. بسیاری از افراد هستند که هنگام اشتراک گذاری پست هایشان از هشتگ های ترند و به روز استفاده میکنند که هیچ ربطی به محتوایشان ندارد.شما باید از هشتگ هایی استفاده کنید که با پستی که به اشتراک گذاشته اید ارتباط داشته باشد.

برای افزایش ویو هشتگ بزنید
افزایش تعداد بازدید ها با هشتگ زدن

وقتی افراد از طریق هشتگ وارد پیجتان میشوند و میبینند که محتوای شما هیچ ربطی به چیزی که به دنبالش هستند ندارد ، بنابراین آنها از پیج شما خارج میشوند. برای مثال اگر محتوای شما درباره معرفی موبایل است و از هشتگ هایی که درباره غذا هستند استفاده کنید ، آنوقت وقتی افراد برای مشاهده غذا به پیج شما می آیند و با پست های مربوط به موبایل مواجه میشوند در این صورت از پیج خارج میشوند و نه تنها شما را فالوو نمیکنند بله پست هایتان را هم نمی بینند.

پس سعی کنید از مرتبط ترین هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید تا بازخورد بهتری داشته باشید.

۲. زمان درست را برای پست کردن محتوا انتخاب کنید

انتخاب زمان درست برای پست کردن محتوا تاثیر بزرگی در افزایش ویو اینستاگرام شما دارد. شما میتوانید با مراجعه به بخش insight فعالیت های مخاطبانتان را مشاهده کنید و بر اساس آن بهترین زمان را برای آپلود پست ها در نظر بگیرید. همچنین آپلود محتوا در زمان درست علاوه بر افزایش ویوهای پیج باعث رضایت مخاطبان نیز میشود زیرا شما دقیقا در همان بازده زمانی پست های خود را آپلود کرده اید که آنها در اینستاگرام هستند و میتوانند از محتوای شما استفاده کنند.

انتخاب زمان درست برای پست کردن
انتخاب زمان درست برای آپلود محتوا

در بخش insight علاوه بر مشاهده ساعات فعالیت میتوانید ، سن ، جنسیت و موقعیت مکانی مخاطبین را مشاهده کنید و بر اساس آنها تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را در چه زمانی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اگر بتوانید بهترین زمان را برای آپلود محتوا انتخاب کنید اطمینان داشته باشید که میتوانید ویو های بیشتری دریافت کنید.

۳. با پیج های مرتبط با پیج خودتان تعامل داشته باشید

سعی کنید پیج هایی که محتوایشان شبیه به شماست را فالو کنید و پست هایشان لایک و برایشان کامنت بگذارید.این گونه فالورهای آنها با پیج شما آشنا میشوند و پست هایتان را مشاهده میکنند و به این صورت ویو هایتان بیشتر میشود و در کنار آن میتوانید فالوور های بسیاری نیز جذب کنید.

با پیج های دیگر تعامل کنید
افزایش تعداد ویو ها با تعامل با پیج های دیگر

بنابراین سعی کنید با پیج های مرتبط در ارتباط باشید و با گذاشتن کامنت زیر پست هایشان سبب دیده شدن پیجتان شوید.

به صورت کلی در کسب و کار های دیجیتالی همکاری کردن سود بسیاری دارد. هرچه با پیج های بیشتری همکاری یا تعامل داشته باشید سود بیشتری دریافت خواهید کرد و کسب و کارتان رونق بیشتری خواهید داشت.

۴. برای افزایش ویو در اینستاگرام تبلیغ کنید

شما میتوانید از پیج های محبوب بخواهید پیج شمارا تبلیغ کنند اما بهتر است آن پیج محتوایش نزدیک به شما باشد برای مثلا اگر شما آشپزی میکنید و داخل پیج تان دستور پخت تان را به اشتراک میگذارید میتوانید از فردی که در همین زمینه کار میکند و محبوب تر از شماست بخواهید شما را تبلیغ کند.

تبلیغ کردن برای افزایش ویو در اینستاگرام
با تبلیغ کردن ویو جذب کنید

علاوه بر اینستاگرام میتوانید در سایر شبکات اجتماعی پیج خود را تبلیغ کنید اما اینستاگرام بازخورد بهتری دارد زیرا افراد لازم نیست برای مشاهده پیج شما مثلا از تلگرام وارد اینستاگرام شوندچون فقط با یک کلیک به پیج شما هدایت میشوند.

درواقع تبلیغ کردن یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش ویو پیج اینستاگرام است زیرا نه نیازی به تلاش مداوم دارد و نه وقت شما را میگیرد اما در کنار آن باید کمی هزینه کنید.

۵. موقعیت مکانی تان را قرار دهید

وقتی که پست هایتان را آپلود میکنید موقعیت مکانی را نیز قرار دهید.این گونه افرادی که آن موقعیت مکانی را سرچ میکنند یا در نزدیکی آنجا هستند میتوانند پست شما را ببینند.

برای جذب ویو موقعیت مکانی خود را قرار دهید
با قرار دادن موقعیت مکانی به افزایش بازدید کمک کنید

نشان دادن موقعیت مکانی تغریبا عملکرد هشتگ را دارد و کمک به رشد بازدید های پست و پیج شما میکند.

۶. برای افزایش ویو در اینستاگرام با مخاطبان در تعامل باشید

اگر پیج های محبوب نگاهی بیندازید متوجه می شوید که تعامل با مخاطبان اهمیت بسیار بالایی دارد.هرچه بیشتر با مخاطبانتان در ارتباط باشید و سعی کنید پیشنهادات مفیدی برای ارتقا پیجتان از آنها دریافت کنید ویو بیشتری خواهید داشت.

شما باید سعی نظر مخاطبان در عملکردتان بپرسید. از آنها بخواهید پیشنهاداتشان را با شما در میان بگذارند. همچنین باید به افراد ثابت کنید که نظرشان برایتان مهم است و تمام تلاشتان را میکنید بهترین خدمات را ارائه دهید. مطمعنا وقتی افراد متوجه اهمیت شما به آنها و نظراتشان شوند بیشتر از شما حمایت میکنند و برای رونق کسب و کارتان به شما کمک میکنند.

با مخاطبان پیج در تعامل باشید
با مخاطبان در تعامل باشید تا ویو بیشتری جذب کنید

قرار دادن پست و استوری های مداوم به شما کمک میکند با کاربران در ارتباط باشید و متوجه هدف آنها از دیدن پست هایتان شوید.هرچه بیشتر بتوانید با مخطبانتان آشنا شوید و با آنها در ارتباط باشید راحت تر میتوانید آنها را درک کنید و وقتی متوجه هدفشان از دیدن پست هایتان شوید راحت تر میتوانید محتوایی را بر اساس سلیقه مخاطب تولید کنید. در نتیجه ویوهای بیشتری خواهید داشت زیرا عملکردتان دقیقا همان چیزی میشود که مخاطب می خواهد.

۷. به چینش پست هایتان اهمیت دهید

وقتی که برای اولین بار فردی وارد پیج شما میشود اولین چیزی که مشاهده میکند چینش پست ها و طراحی آنها ست.

اگر میخواهید مخاطبانتان روی پست های شما کلیک کنند باید به ظاهر آن اهمیت دهید زیرا تنها چیزی که فرد در نگاه اول میبیند ظاهر پست است. بنابراین سعی کنید یک الگوی زیبا ، شیک و ثابت داشته باشید و در تمام پست هایتان از همان الگوی اصلی استفاده کنید.

اهمیت به چینش پست اینستاگرام
چینش پست های تان اهمیت دهید

برای مثال ابتدا میتوانید ۲ یا ۳ رنگ را به عنوان رنگ های پیجتان استفاده کنید و در تمام پست هایتان از همان رنگ ها به نحوی استفاده کنید که هم زیبا به نظر برسد و هم منظم.

بنابراین اگر میخواهید مخاطب را در پیجتان نگه دارید و او را به نحوی مجبور به مشاهده پست هایتان کنید حتما به داشتن یک الگوی منظم و به روز دقت کنید زیرا میتواند تاثیر بزرگی در افزایش تعداد بازدید های پست اینستاگرام تان داشته باشد.

۸. بیو و پروفایل پیج اینستاگرام خود را کامل کنید

مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید.نوشتن بیو و توضیحات کامل و مختصر در پیج به مخاطب کمک میکند در یک نگاه متوجه هدف شما از ایجاد این پیج شود. این صورت حتی اگر اسم پیج تان به صورتی نباشد که بتوانند متوجه خدمات شما شوند به راحتی با خواندن بخش توضیحات میتوانند با شما بیشتر آشنا شوند و در صورتی که به خدمات شما احتیاج داشتند شما را فالو و پست هایتان را مشاهده کنند.

پروفایل و بیو پیج اینستاگرام را کامل کنید
پروفایل و بیو پیج اینستاگرام را کامل کنید

این بهترین راه برای آشنا شدن افراد با شما است. همچنین میتوانید با قرار دادن آدرس اکانت هایتان در شبکات اجتماعی به آنها نشان دهید به جز اینستاگرام در بقیه اپلیکیشن ها نیز فعالیت میکنید.فقط باید به این نکته دقت کنید که حتما توضیح مختصر و کامل بدهید. زیرا افراد وقت خواندن متن طولانی را ندارند و هدف آنها آشنایی کلی با شما و پیج تان است.

نتیجه گیری

روش های مختلفی برای افزایش تعداد ویو های پیج اینستاگرام وجود دارد که ما در اینجا بهترین و موثر ترین آنهارا به شما معرفی کرده ایم و توضیح کامل داده ایم.شما میتوانید برای افزایش بازدیدهای پست هایتان از روش های بالا استفاده کنید.

اگر میخواهید با روش های افزایش لایک اینستاگرام آشنا شوید حتما وبلاگ : روش های افزایش لایک در اینستاگرام را مشاهده کنید.


سوالات متداول

بهترین روش افزایش ویو در اینستاگرام چیست؟

بهترین روش افزایش لایک در اینستاگرام تولید محتوای با کیفیت است زیرا هم باعث رشد پیج تان می شود همچنین سبب بهبود تعداد بازدید های اینستاگرام میشود.

چطور پیج اینستاگرامافزایش ویو در اینستاگرام خود را آنالیز کنیم؟

شما میتوانید با مراجعه به بخش insight شاهد آمار های پیج اینستاگرامتان شوید و همچنین فعالیت های مخاطبان را بررسی کنید.

چطور پیج اینستاگرام خود را آنالیز کنیم؟

شما میتوانید با مراجعه به بخش insight شاهد آمار های پیج اینستاگرامتان شوید و همچنین فعالیت های مخاطبان را بررسی کنید.

چه زمانی در روز برای آپلود پست مناسب است؟

با مراجعه به قسمت insight میتوانید متوجه شوید که بازدیدکنندگان تان چه ساعاتی در روز بیشتر در اینستاگرام هستند و بر همین مبنی میتوانید تصمیم بگیرید چه ساعتی در روز باید پست های خود را آپلود کنید.


بیشتر بخوانید:

روش های افزایش لایک در اینستاگرام: نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام روش های افزایش فالوور اینستاگرام: نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم درباره اینستاگرام): نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام
برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن کنترل موبایل و اینستاگرام فرزند روی دکمه دانلود کلیک کنید.


خانه اپل نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید