راه های افزایش لایک اینستاگرام

روش های افزایش لایک در اینستاگرام

توسط

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اشتراک گذاری در سراسر جهان است و توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند .امروزه تقریبا همه افراد از اینستاگرام استفاده میکنند و کسی نیست که با این اپلیکیشن آشنایی نداشته باشد. حالا ما در اینجا سعی داریم شما را با روش های افزایش لایک در اینستاگرام آشنا کنیم تا بتوانید به رشد پیج خود کمک کنید و باز خورد بهتری داشته باشید.

۱. استفاده از فیلتر های با کیفیت و زیبا برای افزایش لایک پیج

استفاده از افکت ها و فیلتر های جذاب در افزایش لایک در اینستاگرام تاثیرات بزرگی دارد.در واقع هر چه کیفیت و جذابیت عکس های پست شده توسط شما بیشتر باشد شاهد افزایش بیشتر لایک های پست میشود.بنابراین سعی کنید از بهترین فیلتر ها در عکس های خود استفاده کنید تا رشد بهتری داشته باشید.

استفاده از فیلتر های زیبا برای جذب لایک
استفاده از افکت های جذاب برای افزایش لایک

یکی دیگر از نکات این است که فیلتر های زیادی در اینستاگرام هستند و ممکن است تعداد زیادی از آنها مورد پسند شما باشند اما باید به این دقت کنید که باید بر اساس محتوای عکس خود از فیلتر ها و افکت های مربوط به رنگ و لعاب آن استفاده کنید.برای مثال اگر پست شما عکس لیوان چای است باید از فیلتر های گرم استفاده کنید تا رنگ های گرم را زیبا تر جلوه دهد و نظر مخاطب جذب شود.

۲. فعالیت مداوم در اینستاگرام برای افزایش لایک

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که درباره راه های افزایش لایک در اینستاگرام فعالیت مداوم و مستمر است . بسیاری از افراد به دلیل نداشتن فعالیت مداوم در اینستاگرام نمیتوانند لایک های زیادی را جذب کنند.

فعالیت در اینستاگرام برای جذب لایک
فعالیت مستمر برای افزایش لایک اینستاگرام

به صورت کلی اینستاگرام وقتی متوجه اهمیت شما به زمانبندی آپلود محتوا شود و بداند که شما برای مخاطبانتان ارزش قائل میشوید و سعی میکنید به صورت مداوم پست های خود را در اختیار آنها بگذارید شما را به افراد بیشتر معرفی میکند. در نتیجه پست شما بیشتر مورد بازدید و لایک کاربران قرار خواهد گرفت.

این الگوریتم نه تنها در اینستاگرام بلکه در تمام اپلیکیشن های اشتراک گذاری به همین شکل است و در شما در هر زمینه ای بخواهید فعالیت کنید باید به این مورد توجه داشته باشید زیرا تاثیر بسیار مثبتی بر جذب نظر مثبت و لایک های مخاطبان خواهد داشت.

۳. تولید محتوای با کیفیت برای افزایش لایک در اینستاگرام

تولید محتوای باکیفیت نه تنها به افزایش لایک در اینستاگرام بلکه در جذب فالوور نیز بسیار کمک میکند .تولید محتوای با کیفیت معمولا کار آسانی نیست به همین معمولا پیج های مختلف برای افزایش کیفیت پست هایشان تلاشی نمیکنند و همین نیز باعث تفاوت پیج شما با بقیه میشود.بینندگان به خوبی میتوانند متوجه با کیفیت یا بی کیفیت بودن یک محتوا شوند و همچنین متوجه میشوند که چه مقدار وقت صرف ایجاد و ساخت یک پست کرده اید . پس سعی کنید با تمام تلاشتان بهترین کیفیت را در اختیار مخاطبان قرار دهید تا آنها نیز به افزایش لایک در اینستاگرام تان کمک کنند.

تولید محتوای جذاب برای افزایش لایک
آپلود پست های جذاب برای افزایش لایک در اینستاگرام

ساخت محتوای با کیفیت سختی های بسیاری داردو همچنین نیازمند صرف زمان است. اما از آنجایی که باعث ایجاد اطمینان و محبوبیت میان مردم میشود پس ارزش وقت گذاشتن و تلاش کردن را دارد.

برای ساخت عکس و فیلم های با کیفیت میتوانید از دوربین خوب برای رکورد ویدیو یا عکاسی استفاده کنید . همچنین سعی کنید با ادیت عکس و ویدیو ها جذابیت آنها را بیشتر کنید.

۴. اشترک گذاری پست های مرتبط با رویداد

سعی کنید پست های خود را با موضوعات مرتبط به همان روز بسازید. برای مثال اگر کریسمس است پست هایی را با موضوع کریسمس آپلود کنید . اهمیت دادن به این موضوع باعث میشود بیشتر پست هایتان به مخاطبان معرفی شود و همچنین افراد متوجه اهمیت شما به رویداد های مختلف شوند.

اگر سعی کنید عکس و ویدیو هایی را با موضوعات مرتبط به همان روز بسازید هشتگ گذاری های مرتبط داشته باشید پست هایتان در بخش ترند اینستاگرام نشان داده میشود و از همین راه میتوانید تعداد زیادی لایک جذب کنید و پست های خود را ارتقا دهید.

بنابراین یکی دیگر از راه های افزایش لایک پست ها اینستاگرام به روز بودن و قرار دادن پست های با موضوعات مرتبط در همان روز است.

اشتراک گذاری پست های مرتبط با رویداد های سال
اشتراک گذاری پست های مرتبط با رویداد های مختلف

۵. تگ شدن توسط افراد معروف برای رشد تعداد لایک

شما میتوانید از افرا معروف تر از خودتان بخواهید شما را در پست هایشان تگ کنند تا به دیگران معرفی شوید و بتوانید بیشتر دیده شوید.

در واقع این یک روش درآمد زایی برای افراد معروف نیز است. شما با دادن مبلغی پول به آنها میخواهید شما را تگ کنند و شما نیز از همین راه مقدار زیادی فالوور جذب میکنید . در نتیجه پست هایتان بیشتر دیده میشود و تعداد لایک های آنها افزایش می یابد.

تگ شدن توسط پیج های معروف با جذب لایک
تگ شدن توسط افراد معروف برای جذب لایک

اگر میخواهید زودتر به نتیجه برسید و لایک های بیشتری جذب کنید تگ شدن توسط افراد معروف یکی از راه های آن است که میتواند تاثیر بزرگی در رشد پیج شما داشته باشد.

۶. برنامه ریزی در آپلود محتوا

مهم ترین عملی که برخی از افراد به آن اهمیتی نمیدهد آپلود محتوا به صورت برنامه ریزی شده است . هر چه بیشتر به زمانبندی پست هایتان اهمیت دهید بیشتر مورد توجه قرار میگرید. در واقع یکی از عواملی که اینستاگرام به آن اهمیت میدهد برنامه ریزی در آپلود کردن است.

زمان بندی آپلود پست در اینستاگرام
برای اشتراک گذاری پست ها در اینستاگرام زمان بندی کنید

برای مثال شما میتوانید رشد پیجی با زمانبندی درست را با پیجی با زمانبندی نادرست را با یکدیگر مقایسه کنید و به راحتی میتوانید متوجه اهمیت این موضوعع شوید.

۷. استوری گذاشتن برای افزایش لایک

گذاشتن استوری نه تنها باعث آپدیت شدن پیج شما میشود بلکه به رشد آن بسیار کمک میکند.پس سعی کنید با قرار دادن استوری های با کیفیت و مستمر به ارتقا پیج خود کمک کنید و همیشه مخاطبان خود را به روز کنید .

گذاشتن استوری برای افزایش لایک
استوری گذاشتن در اینستاگرام برای جذب لایک

اگر به پیج های معروف و محبوب نگاهی بیندازید متوجه اهمیت آنها به استوری گذاشتن میشوید . هرچه بیشتر به استوری گذاشتن توجه کنید بیشتر به دیگران معرفی میشوید و فالوور های زیادی جذب میکنید و همین نیز سبب افزایش لایک هایتان میشود.

۸. قرار دادن اکانت های اجتماعی در اینستاگرام برای جذب لایک

اگر اکانت های خود را در پیج اینتساگرامتان لینک کنید این گونه آشنایان و دوستان متوجه وجود شما در اینستاگرام میشوند و شما را فالو میکنند و همین نیز موجب افزایش تعداد لایک هایتان میشود.

قرار دادن اکانت های اجتماعی برای افزایش لایک اینستا
لینک کردن اکانت های اجتماعی برای افزایش لایک

این یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش تعداد لایک های پست هایتان در اینستاگرام است.

نتیجه

راه های مختلفی برای افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارد که ما در اینجا به بهترین آنها پرداخته ایم و توضیح کامل را داده ایم. به صورت کلی ایجاد محتوای با کیفیت و اهمیت به مخاطب مهم ترین عوامل برای افزایش تعداد لایک های اینستاگرام است.

سوالات متد اول

بهترین راه برای افزایش لایک در اینستاگرام چیست؟

بهترین راه برای افزایش لایک در اینستاگرام ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت و اهمیت به مخاطبان است.

تگ شدن توسط دیگران چطور به افزایش لایک در اینستاگرام کمک میکند؟

وقتی افراد معروف ، شما را در پست هایشان تگ کنند این گونه شما را به دیگران معرفی میکنند و در این صورت در پیجتان علاوه بر رشد بالاتر شاهد افزایش لایک ها میشوید.

چرا افزایش لایک در اینستاگرام اهمیت دارد؟

وقتی که تعداد لایک های پست هایتان زیاد باشد یعنی تعداد افراد بیشتری هستند که از محتوای شما رضایت دارند و طرفدار شما هستند. به همین دلیل است که همه به دنبال افزایش تعداد لایک های پست هایشان هستند.


بیشتر بخوانید:

روش های افزایش فالوور اینستاگرام: روش های افزایش لایک در اینستاگرام اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم درباره اینستاگرام): روش های افزایش لایک در اینستاگرام دیلیت اکانت اینستاگرام و حذف موقت اکانت اینستاگرام: روش های افزایش لایک در اینستاگرام هک شدن و غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام: روش های افزایش لایک در اینستاگرام بهترین روش کنترل اینستاگرام فرزند: روش های افزایش لایک در اینستاگرام
برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن کنترل موبایل و اینستاگرام فرزند روی دکمه دانلود کلیک کنید.


خانه اپل روش های افزایش لایک در اینستاگرام
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید