جذب فالوور واقعی از اینستاگرام

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

توسط

افزایش فالوور اینستاگرام به معنای وجود محبوبیت میان مردم است. به همین دلیل تمام افراد به دنبال جذب فالوور در اینستاگرام هستند. درواقع هرچه فالوور بیشتری داشته باشید یعنی بیشتر مورد تایید کاربران قرار گرفته اید.

راهکار های افزایش و جذب فالوور
روش های ساده برای زیاد شدن فالوور

همچنین باید بدانید که در تمام برنامه های دیجیتالی اولویت با افرادی است که بیشترین محبوبیت را دارند و برند های مختلف برای تبلیغات از افراد محبوب استفاده میکنند. زیرا می دانند که میتوانند بیشترین تاثیر را روی کاربران بگذارند. پس اینکه همه به دنبال جذب فالوور باشند بسیار عادی است.

۱. محتوا را زمان بندی کنید

بهترین روشی که برای رشد پیج اینستاگرام به شما معرفی می کنیم آپلود محتوا به صورت زمان بندی شده است.

زمان بندی آپلود پست در اینستاگرام
برای اشتراک گذاری پست ها در اینستاگرام زمان بندی کنید

به عبارتی شما باید پست ها و استوری های خود را در روز و زمان مشخص شده آپلود کنید تا اینستاگرام متوجه اهمیت شما به کاربر و منظم بودن محتوای پیج شود . اگر با یک برنامه منظم شروع به تولید محتوا در اینستاگرام کنید به بهبود پیج خود کمک می کنید و میتوانید رشد آن را خیلی زود مشاهده کنید.

۲. ساخت محتوای جذاب

امروزه خیلی کم می شود محتوای اورجینال و خوب را در اینستاگرام پیدا کرد . زیرا افراد کمی هستند که واقعا به مخاطب اهمیت می دهند و برای آن ها ارزش قائل می شوند. پیج های زیادی هستند که فقط برای مشهور شدن و دیده شدن هر محتوایی را با پایین ترین سطح کیفیت در اینستاگرام به اشتراک میگذارند و هیچ کدام از آنها نمیتوانند واقعا در بین مردم محبوب شوند.

ساخت محتوای خوب برای افزایش فالوور
ساخت محتوای با کیفیت و جذاب برای افزایش فالوور در اینستاگرام

بنابراین یکی از نکاتی که برای محبوبیت و جذب فالور در اینستاگرام باید بدانید ، ساخت محتوای جذاب ، اورجینال و با کیفیت است. با قرار دادن محتوای با کیفیت مخاطب متوجه اهمیت شما می شود، بنابراین از شما حمایت میکند.

۳. تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغ در اینستاگرام یکی دیگر از راهکار های افزایش فالوور است.برای این کار شما باید به افراد معروف در اینستاگرام مبلغی پول بدهید تا پیج شما را تبلیغ کنند.اما حتما توجه کنید که گاهی ممکن است به دلیل نداشتن تجربه کافی پول زیادی بابت تبلیغ پرداخت کنید اما هیچ فالووری دریافت نکنید.

بنابراین حتما به نکات زیر توجه کنید:

تشابه محتوای پیج شما و پیجی که برای تبلیغ انتخاب میکنید

سعی کنید از پیجی درخواست تبلیغ کنید که محتوایش شبیه به محتوای شما باشد تا کاربران بیشتری به پیج شما سر بزنند.

برای مثال اگر محتوای پیج شما درباره فروش لوازم خانگی است برای دریافت نتیجه بهتر پیجی را برای تبلیغ اتخاب کنید که محتوایش درباره خرید ملک باشد. چون بیشتر فالور های آن پیج به دنبال خانه هستند پس وقتی تبلیغ لوازم خانگی شما را مشاهده میکنند امکان اینکه روی آن کلیک کنند بیشتر میشود.

برای بیشتر شدن فالوور هایتان تبلیغات کنید
با تبلیغ کردن در اینستاگرام پیج خود را به دیگران معرفی کنید

انتخاب پیج های محبوب برای تبلیغات خود

مشهوریت نشانه محبوبیت نیست!

امروزه تعداد افرادی که بدون هیچ هنر یا استعدادی در اینستاگرام مشهور شده اند بسیار زیاد است.شما باید این را بدانید که این افراد صرفا مشهور هستند نه محبوب و تعداد زیادی از فالوور هایشان صرفا برای آگاه شدن از آخرین پست هایش او را فالوو کرده اند و هیچ حمایتی از او نمیکنند.

بنابراین شما نیز به دنبال پیج های محبوب برای تبلیغات باشید . زیرا این افراد بیشتر میتوانند مورد حمایت قرار گیرند .به همین دلیل اگر افراد تبلیغ خدمات شما را در پیج فرد محبوبشان ببینند برای حمایت از او به پیج شما هم سر می زنند.

۴. اهمیت به نظر مخاطب

برای رشد بهتر پیجتان سعی کنید بیشترین اهمیت را به مخاطبین بدهید. به صورت کلی امروزه کاربران پلت فرم های دیجیتالی به دنبال افرادی هستند که بیشترین اهمیت را به کاربران بدهد.هرچه بیشتر نشان دهید که نظر مخاطبینتان برایتان مهم است فالوور های بیشتری را جذب میکنید.درواقع مردم نیز از پیجی حمایت میکنند که برای نظرات آنها ارزش قائل شود.

به نظرات مخاطبین پیج اهمیت دهید
برای رشد پیج به مخاطبین اهمیت دهید

شما میتوانید با درخواست کامنت گذاشتن در زیر پست ها و محتوایتان از مردم بخواهید پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات با شما در میان بگذارند و پس از آن پیشنهاداتی که باعث رشد کارتان میشود را انتخاب و در پست ها یا استوری های آینده اعمال کنید. به نحوی که مخاطب بتواند با یک نگاه به محتوای شما متوجه اهمیتتان به نظرات مردم بشود.

درواقع درخواست گذاشتن کامنت ، نه تنها باعث بهبود عملکرد پیجتان میشود بلکه رشد چشمگیری در جذب فالوور میتوانید داشته باشید.

۵. قرار دادن مسابقات متعدد

سعی کنید با قرار دادن مسابقات متعدد در پیج خود مخاطبان را برای فالوو کردن ترغیب دهید. شما میتوانید برای شرکت افراد در مسابقات از آنها بخواهید شمارا فالوو کنند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برگزاری مسابقات در پیج اینستاگرام
قرار دادن مسابقات مختلف برای جذب فالوور

بهتر است چند نکته مهم درباره برگزاری مسابقات بدانید:

  • مسابقات را به صورت مداوم برگزار کنید.
  • شروط مسابقه به نحوی باشد که هم به نفع شما باشد و هم به نفع شرکت کننده.
  • سعی کنید جوایز را بر اساس محتوای پیج و کاربران انتخاب کنید.برای مثال اگر پیج شما برای فروش لباس است میتوانید به فرد برنده لباس جایزه دهید.
  • جوایز به نحوی باشد که ارزش شرکت کردن در مسابقه را داشته باشد.
  • جوایز آن به نحوی باشد که برای کاربر قابل باور باشد.

فالوور فیک یا فالوور واقعی؟

خیلی از شما تا به حال به فکر خرید فالوور افتاده اید.فالوور فیک آسان ترین راه برای جذب فالوور است.

اما باید چند نکته مهم درباره فالور های فیک بدانید:

فالوور های فیک تضمینی نیستند

اول اینکه فالوور فیک ماندگاری ندارند. با توجه به اینکه الگوریتم های تشخیص اکانت های فیک در اینستاگرام روز به روز در حال ارتقا و تغییر است.

پس ممکن است یک روز از خواب بیدار شید و ببینید بیشتر فالوور های فیک تان را از دست داده اید. دلیل آن هم کاملا مشخص است. اینستاگرام اکانت های کاربران را بررسی میکند و آن هایی که به مدت طولانی فعالیتی نداشتند یا فعالیت های غیر عادی داشتند را حذف میکند.

در واقع شما با پرداخت پول ، مقداری فالوور دریافت میکنید . اما آن ها تضمین شده نیستند و ممکن است پس از مدتی حذف شوند.

فالور واقعی سود بیشتری دارد یا فالوور فیک؟
فالور واقعی بهتر است یا فیک؟

فالوورهای فیک سودی ندارند!

نکته دوم اینکه فالوورهای فیک نمیتوانند هیچ فعالیتی در پیج شما داشته باشند .یعنی آنها طرفدار شما نیستند ، بنابراین نمیتوانید سود خاصی از آنها داشته باشید.

فالوور واقعی بهتر از فیک است

اما فالوور های واقعی کاملا برعکس فالور های فیک هستند. جذب فالوور واقعی مدت زمان زیادی نیاز دارد. اما میتوانید از ماندگاری آنها مطمعن باشید و سود زیادی از طریق ارائه خدمات یا فروش محصولاتتان به آنها ببرید.

بنابراین نتیجه میگیریم که داشتن فالوور های واقعی بسیار با ارزش تر است و سود بیشتری را به دنبال دارد . فقط باید با روش های افزایش فالوور آشنا شوید و تجربه کسب کنید.


بیشتر بخوانید:

اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم درباره اینستاگرام): روش های افزایش فالوور اینستاگرام دیلیت اکانت اینستاگرام و حذف موقت اکانت اینستاگرام: روش های افزایش فالوور اینستاگرام روش های جلوگیری از هک اینستاگرام: روش های افزایش فالوور اینستاگرام آیا کنترل اینستاگرام فرزند امکان پذیر است؟: روش های افزایش فالوور اینستاگرام
برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن کنترل موبایل و اینستاگرام فرزند روی دکمه دانلود کلیک کنید.


خانه اپل روش های افزایش فالوور اینستاگرام
User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید