تبدیل آیفون به اندروید ( سامسونگ ) با itest

iTest چیست؟ تبدیل آیفون به اندروید

توسط

iTest شبیه ساز اندروید ( سامسونگ )

iTest یک وب اپلیکیشن می باشد که باعث میشود کاربران بتوانند اندروید را در اپل تجربه کنند.یعنی افراد می توانند با استفاده از iTest گوشی اپل خود را به گلکسی سامسونگ و اندروید تبدیل کنند.

همچنین سامسونگ توانسته با این وب اپلیکیشن موفقیت بزرگی در این زمینه به دست آورد.همچنین رابط کاربری بزرگی میان اندروید و آیفون ایجاد کند و کاربران را به تجربه اندروید ترغیب کند.

البته iTest محدودیت های مختلفی دارد و ممکن است نتوانید از تمام ویژگی های آن به طور کامل استفاده کنید.اما به راحتی می توان گفت که این اپلیکیشن بهترین شبیه ساز اندروید است.

iTest شبیه ساز اندروید ( سامسونگ )
iTest شبیه ساز اندروید ( سامسونگ )

هدف سامسونگ برای ایجاد این اپلیکیشن

بزرگترین هدف سامسونگ برای ایجاد این وب اپلیکیشن دعوت کاربران اپل برای استفاده سامسونگ و سیستم عامل اندروید است.یعنی سامسونگ کاربران اپل را با استفاده از این اپلیکیشن با سامسونگ آشنا می کند.

همچنین سامسونگ با این کار محصولات دیگر خود را نیز تبلیغ می کند و کاربران اپل را با محصولات مختلف سامسونگ آشنا می کند.

چرا از این اپلیکیشن استفاده می کنند

تعداد بسیاری از کاربران اپل ممکن است هیچ وقت تا به حال از اندروید استفاده نکرده باشند. بنابراین این اپلیکیشن بهترین گزینه برای این افراد است تا با یک کلیک اندروید را را به آیفون منتقل کنند.

همچنین شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن بازی فورتنایت را که توسط اپل از اپ استور حذف شده را دانلود کنید.

iTest شبیه ساز اندروید ( سامسونگ )
iTest شبیه ساز اندروید ( سامسونگ )

روش استفاده از iTest

برای استفاده از iTest فقط کافی است که با گوشی یا تبلت خود که دارای سیستم عامل ios است وارد سایت آن شوید و آن را به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنید. سپس فقط کافی است وارد آن شوید و گوشی جدید خود را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

ویژگی های iTest

شما با استفاده از iTest می توانید کارهایی همچون عوض کردن تم، جست‌ و‌ جو در گلکسی استور، وارد شدن به اپلیکیشن دوربین سامسونگ انجام دهید و می توانید از پیام رسان و بخش تماس های سامسونگ به همراه بسیاری از قابلیت های دیگر سامسونگ و اندروید استفاده کنید.

نتیجه: از iTest استفاده کنیم یا نه؟

باید گفت که برای افرادی که می خواهند اندروید یا سامسونگ را تجربه کنند iTest بهترین گزینه است .

اما باید به این توجه داشت که مطمئنا هیچ وقت یک وب اپلیکیشن نمی تواند جای یک سیستم عامل را که به صورت مستقل در یک موبایل وجود دارد را بگیرد.

به همین دلیل ممکن است در برخی مواقع با مشکلاتی روبه رو شوید یا با محدودیت هایی مواجه شوید. اما به طور کلی می توان نتیجه گرفت که iTest می تواند یک تجربه جذاب برای افرادی که هیچ وقت از اندروید استفاده نکرده اند باشد.

برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.


خانه اپل iTest چیست؟ تبدیل آیفون به اندروید

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید