اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم درباره اینستاگرام)

اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم در مورد اینستاگرام)

توسط

اپلیکیشن اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد.اینستاگرام یک اپلیکیشن دیجیتالی است که افراد برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو های خود از آن استفاده میکنند.

این اپلیکیشن توانست محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند و روز به روز فراگیر تر شود به صورتی که الان فردی نیست که اینستاگرام را نشناسد یا از آن استفاده نکند.

کنترل اینستاگرام فرزند و محافظت از آنها در برابر تاثیرات اینستاگرام

حال اگر شما هم به عنوان والدین درمورد استفاده فرزند از اینستاگرام نگران هستید ما به شما برنامه کنترل گوشی فرزند را معرفی می کنیم .

با این برنامه شما علاوه بر کنترل اینستاگرام فرزند می توانید کنترل موبایل فرزند از راه دور را داشته باشید و از او مراقبت کنید.

برای دانلود اپلیکیشن کنترل اینستاگرام فرزند ( کنترل گوشی فرزند ) روی دکمه زیر کلیک کنید.

تاثیرات اینستاگرام

بر اساس تحقیقاتی که در بریتانیا شده است نشان میدهد که اینستاگرام بیشترین تاثیر منفی بر سلامت روحی جوانان می گذارد.

همچنین اینستاگرام اثرات مخربی بر ساعت خواب کاربران جوان می گذارد و باعث می شود که افراد مدام درحال مقایسه خود با دیگران باشند و همیشه نگران اینکه ممکن است از موضوعی بی خبر باشند .


اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم درباره اینستاگرام)
نکات مهم درباره اینستاگرام

امکانات اینستاگرام

اینستاگرام امکانات مختلفی را به کاربران ارائه میدهد و وجود آنها اشتراک گذاری عکس و ویدیو را برای افراد آسان تر می سازد.

امکانات مهم اینستاگرام عبارت انداز:

۱. هشتگ اینستاگرام

در ژانویه سال ۲۰۱۱ اینستاگرام هشتگ ها را برای راحتی دسترسی به موضوع دلخواه کاربران ایجاد کرد این گونه افراد می توانند فقط با وارد کردن تگ های مربوط به عکس یا ویدیو باعث دیده شدن محتوای خود شوند و همچنین کاربران راحت تر به موضوع دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

۲. ذخیره کردن پست در اینستاگرام

در دسامبر سال ۲۰۱۶ اینستاگرام ویژگی ذخیره کردن پست را ایجاد کرد اینگونه کاربران به راحتی می توانند پست های مورد علاقه خود را در یک صفحه خصوصی ذخیره کنند تا هر وقت که خواستند دوباره آنهارا مشاهده کنند.

۳. پرایوت کردن پیج در اینستاگرام

پرایوت کردن پیج در اینستاگرام یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام است.

با این قابلیت کاربران می توانند پیج خود را در حالت خصوصی نگه دارند.این گونه فقط افرادی که می خواهند می توانند آنها را دنبال یا پست هایشان را تماشا کنند.

۴. IGTV در اینستاگرام

IGTV یک قابلیت در اینستاگرام است که در ژوئن سال ۲۰۱۸ ایجاد شد. در IGTV اینستاگرام می توان حداکثر ۱۰ دقیقه ویدیو و حجم ۶۵۰ مگابایت را به اشتراک گذاشت. البته کاربران معتبر می توانند تا ۶۰ دقیقه ویدیو با حجم ۵.۴ گیگابایت را آپلود کنند.

۵. استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام در اوت سال ۲۰۱۶ ایجاد شد. با این قابلیت کاربران می توانند عکس ها و ویدیو های خود را به همراه فیلترها و برچسپ های مختلف و در قالب داستان به اشتراک بگذارند . این محتوا ها پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک می شوند و دیگر قابل دسترس نیستند.


بیشتر بخوانید:

هک شدن و غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام: اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم در مورد اینستاگرام) نکات مهم برای افزایش ویو در اینستاگرام: اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم در مورد اینستاگرام) دیلیت اکانت اینستاگرام و حذف موقت اکانت اینستاگرام: اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم در مورد اینستاگرام)
اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم درباره اینستاگرام)

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن کنترل اینستاگرام فرزند روی دکمه دانلود کلیک کنید.


خانه اپل اینستاگرام چیست؟ (نکات مهم در مورد اینستاگرام)

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید