سرعت اینترنت در کامپیوتر

دلیل پایین بودن سرعت اینترنت در کامپیوتر

توسط

پایین بودن سرعت اینترنت در کامپیوتر

اینترنت نقش بسیار مهمی در زندگی همه انسان ها دارد و ضعیف بودن سرعت اینترنت در کامپیوتر باعث ناراحتی افراد می شود و نمی توانند کار های خود را به آسانی انجام دهند و به مشکل بر می خورند. به همین دلیل ما در اینجا مهم ترین دلایل پایین بودن سرعت اینترنت را قرار داده ایم. تا بتوانید راهکار های افزایش سرعت اینترنت را پیدا کنید.


دلیل پایین بودن سرعت اینترنت در کامپیوتر

به طور کلی سرعت اینترنت در کامپیوتر بستگی به مقدار داده هایی دارد که هر لحظه مودم یا مرکز اینترنت شما به کامپیوتر تان انتقال می دهد.

بنابراین هرچه سرعت انتقال داده ها از مودم به کامپیوتر کند تر باشد سرعت اینترنت هم کاهش می یابد.

اما چند دلیل مهم برای پایین بودن سرعت اینترنت وجود دارد که ما در اینجا آنهارا قرار داده ایم.


مهم ترین دلیل ضعیف بودن سرعت اینترنت در کامپیوتر

۱. هزینه خرید اینترنت

مهم ترین دلیل پایین بودن سرعت اینترنت مقدار هزینه ای است که شما برای خریدش صرف می کنید .یعنی هرچه پول بیشتری برای خرید اینترنت صرف کنید اینترنت تان سرعت بیشتری خواهد داشت.

۲. تعداد افرادی که همزمان به اینترنت تان متصل هستند

اینکه چند نفر به صورت همزمان از یک مرکز مشخص و مشترک اینترنت مصرف می کنند خیلی در افزایش سرعت اینترنت تاثیر دارد.

هرچه تعداد افرادی که به اینترنت متصل هستند کمتر باشد سرعت آن بیشتر می شود. پس بهتر است تعداد دستگاه هایی که به اینترنت تان وصل هستند را کمتر کنید.

۳. تعداد دستگاه هایی که به صورت همزمان از یک مودم دانلود می کنند

اینکه چند دستگاه به صورت همزمان در حال دانلود باشند بسیار در سرعت اینترنت دخیل است. هرچه قدر که تعداد دستگاه هایی که از یک مودم دانلود می کنند کمتر باشد سرعت اینترنت بیشتر می شود.

۴. آپدیت های ویندوز

آپدیت های ویندوز معمولا بدون اجازه کاربر انجام می شود و همین هم باعث می شود تا حجم اینترنت مصرفی افزایش داده بیابد و در عین حال سبب کاهش سرعت اینترنت می شود. بنابراین بهتر است آپدیت های خودکار ویندوز را غیر فعال کنید.


سرعت اینترنت در کامپیوتر

روش افزایش سرعت اینترنت

۱. خرید بسته اینترنت پر سرعت

خرید بسته اینترنتی گران اگر چه قیمت بالایی دارد اما سرعت بسیار بالای آن باعث رضایت شما می شود زیرا بزرگترین دلیل کاهش سرعت اینترنت کامپیوتر همین بسته های اینترنتی ارزان قیمت هستند.

۲. غیر فعال کردن به روز رسانی های ویندوز

غیر فعال کردن به روز رسانی های ویندوز باعث می شود تا علاوه بر افزایش سرعت اینترنت ، باعث دیرتر تمام شدن آن می شود.

برای غیر فعال کردن آپدیت های ویندوز فقط کافی است به بخش تنظیمات بروید و روی گزینه Update & Security بزنید و آپدیت خودکار ویندوز را غیر فعال کنید.

۳. غیر فعال کردن نرم افزار هایی که از اینترنت استفاده می کنند

غیر فعال کردن نرم افزار هایی که از اینترنت استفاده می کنند یکی از بهترین راهکار ها برای افزایش سرعت اینترنت است.برای این کار  فقط کافی است به تنظیمات آن برنامه بروید و آن را غیر فعال کنید.

۴. نصب نرم افزار DSL Speed

این نرم افزار با انجام دادن تنظیمات مختلف باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود. فقط کافی است آن را نصب کنید و روی optimize کلیک کنید تا نرم افزار سرعت اینترنت شما را افزایش دهد.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید