آنروت کردن گوشی روت شده (چطورگوشی را آنروت کنیم)

توسط

آنروت کردن گوشی زمانی انجام می شود که شما گوشی خود را روت کرده اید ولی به هر دلیلی قصد دارید آن را به تنظیمات اولیه برگردانیدو از گوشی خود دوباره با ویژگی های قبلی استفاده کنید.

اگر می خواهید درباره روت کردن موبایل و فواید و معایب آن بدانید وبلاگ روت کردن گوشی چه نتایجی دارد؟ (فواید روت کردن) را حتما بخوانید تا درک بهتری از روت کردن گوشی داشته باشید.


دلیل آنروت کردن گوشی

آنروت کردن گوشی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.ولی به طور کلی دلایل معمول برای آنروت کردن گوشی عبارت اند از: استفاده از ویژگی های قبلی ، فروش گوشی ، بازگشت گوشی به گارانتی ، آپدیت کردن موبایل به نسخه های جدید.


آنروت کردن گوشی

روش آنروت کردن گوشی

بهترین روش برای آنروت کردن استفاده از نرم افزار آنروت کردن گوشی است این نرم افزار ها در کم ترین زمان گوشی شما را آنروت می کنند و آن را به تنظیمات قبلی خود باز میگردانند.روش دوم نیز فلش کردن Stock ROM یا رام اصلی موبایل است.

۱. آنروت کردن گوشی با SuperSU

نرم افزار SuperSU یکی از بهترین برنامه ها برای آنروت کردن گوشی است.دلایلی که باعث محبوبیت این نرم افزار شده استفاده آسان از آن است.

برای کار با نرم افزار فقط کافی است به بخش تنظیمات یا Settings بروید و روی گزینه Full Unroot کلیک کنید و بعد از انجام چند مرحله در آخر کمی صبر کنید تا برنامه گوشی شمارا آنروت کند. فقط حتما قبل از آنروت کردن موبایل فایل های خود را به صورت جداگانه در جایی به جز موبایلتان ذخیره کنید تا اگر مشکلی هنگام روت کردن گوشی پیش آمد فایل های خو را از دست ندهید.

وقتی گوشی روت شد موبایل تان را ریستارت کنید تا دوباره گوشی تان به حالت قبلی خود برگردد.

۲. آنروت کردن گوشی با Universal Unroot

یکی دیگر از بهترین برنامه هایی که می توانید با آن گوشی خود را آنروت کنید برنامه Universal Unroot است. استفاه از برنامه Universal Unroot بسیار راحت است و فقط کافی است وارد برنامه شوید روی گزینه Unroot کلیک کنید سپس گزینه Yes را بزنید تا تایید کنید که می خواهید گوشی را آنروت کنید در آخر نیز کمی منتظر بمانید تا عملیات آنروت کردن گوشی انجام شود.

۳. آنروت کردن گوشی با فایل منیجر

شما می توانید بدون استفاده از برنامه یا اپلیکیشن خاصی هم گوشی خود را آنروت کنید.فقط کافی است از برنامه فایل منیجر یا مدیریت فایل خود استفاده کنید و آنروت کردن گوشی به صورت دستی را انجام دهید.نرم افزار مدیرت فایل ES File Explorer بهترین فایل منیجری است که می تواند در آنروت کردن گوشی به شما کمک کند برای آنروت کردن گوشی با نرم افزار مدیریت فایل ها باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ابتدا به درایو اصلی گوشی و سپس به قسمت System بروید و روی پوشه bin کلیک کنید.

اکنون پوشه های busybox و su را پیدا کنید و آنها را حذف کنید.

اگر این دو پوشه را پیدا نکردید به پوشه system بروید و پوشه app بزنید و پوشه apk را حذف کنید و در آخر نیز گوشی خود را ریاستارت کنید.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید