هک شدن و غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

توسط

هک شدن اکانت اینستاگرام

با توجه به اینکه اینستاگرام یک نرم افزار وپیامرسان بسیار کاربردی و محبوب است پس مطمئنا افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

همین افزایش کاربران باعث ایجاد مشکلاتی برای اکانت های کاربران شده.هجوم بسیاری از هکر ها برای سو استفاده از پیج ها و اکانت های اینستاگرام باعث شد اطلاعات بسیاری از افراد در معرض خطر بیفتد بنابراین افراد به دنبال راهی هستند تا بفهمند آیا اکانت اینستاگرام شان هک شده یا نه؟

ما در اینجا قصد داریم به شما بگوییم آیا اکانت اینستاگرام تان هک شده یا نه پس تا پایان این مقاله را بخوانید.


غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

وقتی اکانت شما غیر فعال می شود معمولا اینستاگرام دلیل غیر فعال شدن را به صورت دقیق به کاربران نمی گوید و فقط می گوید که نقض دستورالعمل های انجمن اینستاگرام صورت گرفته به صورت کلی نقض دستورالعمل های اینستاگرام عبارت انداز فعالیت های غیر قانونی که معمولا از نظر همه نرم افزار های اشتراک گذاری غیر قانونی شناخته می شود.


دلیل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام

وقتی که پیام غیر فعال شدن اینستاگرام را دریافت می کنید به اولین چیزی که احتیاج دارید داشتن راهنما برای پیدا کردن دلیل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام است به همین دلیل بخش راهنما اینستاگرام به شما کمک میکند تا دلیل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام خود را بیابید.

پس حتما راهنما اینستاگرام را به خوبی بخوانید و وقتی که فهمیدید دلیل حذف اکانت اینستاگرام چیست به اینستاگرام ثابت کنید که از نقض دستورالعمل های اینستاگرام متاسف هستید ودیگر این اشتباه را تکرار نمی کنید.


فعال كردن حساب اينستاگرام

یکی از راه های ارسال درخواست استفاده از بخش تماس با اینستاگرام است. در اینجا شما باید تعدادی فیلد را پر کنید و سپس آن را ارسال کنید تا اینستاگرام بررسی کند و تصمیمش را به شما اطلاع دهد.

این فرایند را باید چندین بار انجام دهید تا بلاخره پاسخش را دریافت کنید البته اینستاگرام و همه نرم افزار های اشتراک گذاری قوانین و دلایل خود را دارند و همین ممکن است باعث شود که دیگر نتوانید اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.


روش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

همانطور که می دانید افراد بسیاری مورد هدف هکر ها گرفته اند و اکانت آنها هک شده است.اگر پس از خواندن راهنما اینستاگرام متوجه شدید که هیچ کدام از آنها دلیل غیر فعال شدن اینستاگرام نیست پس ممکن است اکانت شما هک شده است.

برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام ابتدا باید گزارشی مبنی بر اینکه اکانت اینستاگرام شما هک شده است تهیه و برای مسئولین اینستاگرام ارسال کنید.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید