9 روش مفید برای جلوگیری از هک موبایل

توسط

همانطور که می دانید هک گوشی موبایل این روز ها بسیار راحت شده است. یکی از دلایل مهم این مسئله نیز بی دقتی افراد در ایجاد امنیت برای جلوگیری از هک موبایل خود می باشد. با توجه به بی دقتی های افراد در امنیت تلفن همراه خود، هکرها هرروز راحت تر از روز قبل به اطلاعات موجود در گوشی آنها دست پیدا می کنند. در واقع دست هکرها برای هک کردن بازتر می شود و با انجام چند ترفند ساده به راحتی هک گوشی اشخاص مختلف را انجام می دهند.


جلوگیری از هک موبایل

جلوگیری از هک موبایل بحثی نیست که بتوان به طور کامل درباره آن صحبت کرد. چرا که بسیار پیچیده می باشد و نیازمند اطلاعات و مهارت خاص خود می باشد. اما اگر می خواهید گوشی موبایل خود را دربرابر هکرهای معمولی و نرم افزارهای آنها ایمن نگه دارید، از همین رو در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را برای جلوگیری از هک موبایل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید با انجام این راهکارها از هک شدن اطلاعات شخصی خود جلوگیری کنید.


تامین ایمنی موبایل خود

این که بخواهید گوشی تلفن همراه خود را به طور کاملا امن نگه دارید کارهای زیادی باید انجام دهید که در اینجا تعدادی از آنها را به طور مختصر توضیح داده ایم:

  1. هنگامی که  ایمیل ناشناس (و مخصوصا ایمیل حاوی لینک) دریافت کردید، روی لینک در ایمیل کلیک نکنید. زیرا هکرها با ارسال یک لینک میتوانند موبایل یا تبلت شما را تحت کنترل در بیاورند.
  2. همیشه یک آنتی ویروس در گوشی خود نصب داشته باشید.
  3. اگر به بازی و یا اپلیکیشن احتیاج دارید، سعی کنید آن ها را از منابع معتبر دریافت کنید.
  4.  اگر علاقمند به عکاسی با موبایل خود هستید و نمی خواهید که اطلاعات موقعیتی و برخی اطلاعات شخصی شما توسط عکس منتشر شود،باید گزینه های مربوط به GPS Camera و Geo Tag را غیر فعال کنید.
  5. رمزگذاری روی گوشی
  6.  بلوتوث و  WiFi  موبایل خود را در مراکز شلوغ خاموش نگه دارید
  7. با گوشی موبایل خود وارد هر سایتی نشوید
  8. به روز کردن  همیشگی تلفن همراه
  9. مراقب استفاده از وای فای های عمومی باشید

XD SPY برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

اپلیکیشن XD SPY برای شما والدین یک فرصت بسیار بزرگ است تا از فرزندانتان مراقبت کنید.

شما با نصب (XD SPY) میتوانید به راحتی زمان آنلاین شدن فرزندتان را کنترل کنید زیرا (XD SPY) فقط با یک کلیک به شما آنلاین بودن یا نبودن فرزندتان را اطلاع میدهد.

شما با (XD SPY)  میتوانید کنترل واتساپ ، کنترل تلگرام و کنترل اینستاگرام فرزندتان را داشته باشید.همچنین شما میتوانید کنترل موقعیت مکانی فرزند را در دست داشته باشید

(XD SPY) فرصت بسیار خوبی برای شما والدین فراهم کرده تا بتوانید از فرزندانتان در برابر خطراتی که در فضای مجازی وجود دارد حمایت کنید.


دسترسی و کنترل موارد زیر در موبایل فرزندتان فقط با نصب و خرید اشتراک های ما :

.ما در تلاشیم تا به بهبود بنیان خانواده کمک و به فرزندان امنیت و مدیریت همیشگی شما والدین عزیز را هدیه دهیم.

برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید