هک کردن: معرفی انواع هکر ها و روش های نفوذ هکر ها

توسط

هک کردن چیست ؟

امروزه ، عمل هک به معنی نفوذ یک فرد به سیستم رایانه ای بدون اجازه به آن، است هکر کسی است که می تواند به سیستم شما نفوذ کند و شما را هک کند.

هکرها دو دسته اند درون سازمانی و برون سازمانی. درون سازمانی، با استفاده از امکاناتی که دارند به اطلاعاتی که اجازه دسترسی به آن را ندارند دست یافته و آن را اصطلاحا سرقت می نماید.

هکرهای برون سازمانی بدون داشتن دسترسی،  می توانند از طریق کامپیوترها و شبکه سعی به نفوذ به سازمان کرده و اقدام به سرقت اطلاعات کنند.

عمل هک ، همیشه برای سرقت اطلاعات انجام نمی شود. گاهی ممکن است مدیر امنیتی یک شبکه بزرگ،‌خودش نقش هکر را ایفا کند تا از امنیت سیستم های متصل به شبکه اش اطمینان حاصل نماید.

انواع هکر ها و روش نفوذ هکر ها

هکر کلاه سفید

هکرهای کلاه سفید درواقع به متخصصین امنیتی گفته می شود که وظیفه آنها پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شبکه یا شرکت می باشد. شرکت های مثل مایکروسافت و گوگل دارای بهترین هکرهای کلاه سفید هستند.همچنین هکرهای کلاه سفید معمولا استخدام شرکت های امنیتی بزرگ می شوند.


هکر کلاه خاکستری

این هکرها کارهایشان چیزی بین هکرهای کلاه سفید و کلاه سیاه می باشد. یکی از کارهایی که این گروه از هکرها انجام داده اند هک کردن سایت های تبلیغاتی گروهک داعش است. این کار از آنجایی که با هدف نابودی چنین گروهکی انجام شده است، کاری پسندیده و خوبی محسوب می شود.


هکر کلاه صورتی

هکر های کلاه صورتی به هکرهایی گفته می شود که دانشی ندارند و فقط برای سرگرمی و یا نشان دادن قدرتشان ، اقدام به هک گوشی و یا کامپیوتر دیگران می کنند. این هکرها معمولا سن کمی دارند دارند و تقریبا ۱۵ تا ۲۵ سال سن هستند.


هکرهای کلاه سیاه

هکرهای کلاه سیاه دقیقا در مقابل کلاه سفید ها قرار دارند و کارشان نفوذ و دسترسی به اطلاعات سیستم ها و از کار انداختن آن ها به هر طریقی است. این هکر ها برای این که قدرت برنامه نویسی و دانش بالای خود را درباره هک نشان دهند، سعی می کنند بیشترین صدمه را به سیستم ها برسانند.


کنترل گوشی فرزند با اپلیکیشن

بسیاری از والدین به دنبال راهی برای کنترل نامحسوس گوشی فرزند هستند.

شما با نصب اپلیکیشن XD SPY میتوانید سراسر موبایل فرزندتان را مدیریت کنید.همچنین میتوانید فعالیت های او در پیامرسان هایی مانند اینستاگرام ، واتساپ و تلگرام را بررسی کنید.


دسترسی و کنترل موارد زیر در موبایل فرزندتان فقط با نصب و خرید اشتراک های ما :

.ما در تلاشیم تا به بهبود بنیان خانواده کمک و به فرزندان امنیت و مدیریت همیشگی شما والدین عزیز را هدیه دهیم.

برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید