روش کنترل موبایل فرزند با اپلیکیشن

توسط

یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از والدین به وجود می آید کنترل موبایل فرزند با اپلیکیشن است.
اگر یک سرچ کوتاه در اینترنت کنید به سادگی می یابد که اپلیکیشن های مختلفی برای کنترل موبایل فرزندان وجود دارد اما بسیاری از آنها تضمین شده نیستند یا کار با آنها نیاز به مهارت و تجربه دارد.


چرا باید موبایل فرزند را کنترل کنیم؟

با گذشت زمان اینترنت نقش پر رنگ تری در زندگی انسان پیدا کرده است و می تواند به آسانی آرامش روحی و زندگی کودکان را به خطر بیندارد.

با اینکه گوشی همراه همواره تلاش کرده اند تا امنیت را برقرار کنند و محدودیت هایی را برای کودکان ایجاد کنند اما باز هم خطرات روز به روز در حال رشد هستند و با توجه به آسیب پزیر بودن کودکان آنها بیشتر در معرض خطر هستند.
بنابراین شما والدین به راهی احتیاج دارید تا بدون اینکه فرزندتان متوجه شود به صورت نامحسوس موبایلش را مدیریت و از آنها در برابر خطرات محافطت کنید.


XD SPY برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

متاسفانه کنترل موبایل فرزند نیاز به مهارت بسیاری دارد اما اپلیکیشن XD SPY برای شما والدین یک فرصت بسیار بزرگ است تا از فرزندانتان مراقبت کنید.

شما با نصب (XD SPY) میتوانید به راحتی زمان آنلاین شدن فرزندتان را کنترل کنید زیرا (XD SPY) فقط با یک کلیک به شما آنلاین بودن یا نبودن فرزندتان را اطلاع میدهد.

شما با (XD SPY)  میتوانید کنترل واتساپ ، کنترل تلگرام و کنترل اینستاگرام فرزندتان را داشته باشید.همچنین شما میتوانید کنترل موقعیت مکانی فرزند را در دست داشته باشید

(XD SPY) فرصت بسیار خوبی برای شما والدین فراهم کرده تا بتوانید از فرزندانتان در برابر خطراتی که در فضای مجازی وجود دارد حمایت کنید.


دسترسی و کنترل موارد زیر در موبایل فرزندتان فقط با نصب و خرید اشتراک های ما :

.ما در تلاشیم تا به بهبود بنیان خانواده کمک و به فرزندان امنیت و مدیریت همیشگی شما والدین عزیز را هدیه دهیم.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید