حذف کامل اکانت اینستاگرام در 6 مرحله

توسط

این روزها اینستاگرام آنقدر در کشور ما محبوب شده که تقریبا هیچ شخصی نیست آن را نشناسد.
اما ممکن است افرادی باشند که قصد حذف کامل اکانت اینستاگرام خود را داشته باشند.
قبل از هرچیز باید بدانید که پس از حذف کامل اکانت اینستاگرام نه شما و نه هیچکس قادر به ساخت اکانت جدید با همان نام کاربری نخواهد بود. همچنین ایمیلی که از آن برای ایجاد حساب استفاده کرده اید را نمی توانید برای ایجاد حساب جدید در اینستاگرام استفاده کنید.
علاوه بر این تمام اطلاعات اکانت از جمله تصاویر پست شده و … دیگر قابل بازگشت نیستند.


برای حذف کامل اکانت اینستاگرام خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. اینستاگرام بر خلاف دیگر اپلیکیشن ها قابلیت حذف از داخل برنامه را ندارد . برای این کار ابتدا باید به صفحه وب حذف اکانت اینستاگرام بروید.
  2. اطلاعات اکانت خود یعنی نام کاربری و پسورد را در کادر باز شده وارد نمایید و برروی login کلیک نمایید. (چنانچه پسورد خود را فراموش کرده اید با کلیک برروی Forgot password و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید پسوردتان را به دست آورید)
  3. بعد از انجام مراحل بالا وارد صفحه ی حذف کامل اکانت اینستاگرام خواهید شد. در این صفحه دلیل حذف اکانت پرسیده می شود و با ارائه یک سری راهکار سعی می کنند شما را از این کار منصرف کنند.اما اگر شما در تصمیمتان قاطع هستید به این جملات اهمیتی ندهید و گزینه Something Else را انتخاب کنید.
  4. بعد از انتخاب گزینه Something Else مجددا از شما رمز عبور اینستاگرام را درخواست می کنند. که باید در کادر رمز عبورتان را وارد نمایید.
  5. پس از وارد کردن رمز عبور برروی عبارت Permanently delete my account که به رنگ قرمز و در پایین صفحه می باشد ، کلیک نمایید.
  6. در این مرحله دوباره از شما سوال می شود که می خواهید اکانتتان را حذف کنید یا خیر ؟ که با کلیک برروی گزینه تایید اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد.

برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.


User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید