مهم ترین تغییرات اندروید 12 چیست؟

توسط

اندروید 12

اساساً از ابتدا، اندروید تماماً در مورد شخصی سازی و ایجاد حسی شبیه به گوشی شما بوده است. این را با دیدگاه منحصر به فرد اپل برای iOS مقایسه کنید، که اخیراً برخی از ویژگی های شخصی سازی بیشتری را در iOS 14 و iOS 15 اضافه کرده است. بنابراین در این مورد اندروید 12 کمی جلوتر از انواع سیستم عامل پیش رفته است.

گوگل کل سیستم عامل را از ابتدا با زبان طراحی جدید Material You طراحی کرد. تحولی در طراحی که در چندین سال گذشته شاهد آن بوده ایم، این مسیر جدید بر شما تمرکز می کند. اما اندروید 12 همه چیز در مورد یک روکش زیبا نیست. گوگل نیز در مورد حفظ حریم خصوصی موضعی اتخاذ کرده است.

مهم ترین تغییرات اندروید 12

۱ . شخصی سازی تا درجه ای جدید :

ویژگی برجسته اندروید و در واقع جزء اصلی تغییرات اندروید 12، 12 Material You است. یک زبان طراحی که به شما ارائه می دهد. راز این است که سیستم اکنون رنگ های مکمل را بر اساس کاغذدیواری شما بیرون می کشد و خود را با آنها تم می کند. تنظیمات سریع، منوی تنظیمات ، پیام‌ها و بسیاری از برنامه‌های دیگر بهینه‌سازی شده است.

اما اگر رنگی را که اندروید انتخاب کرده دوست ندارید. می‌توانید به Wallpaper & Personalization در تنظیمات بروید و از میان مجموعه‌ای از رنگ‌های دیگر که سیستم انتخاب کرده است، انتخاب کنید. همچنین یک انتخاب از پیش تعیین شده وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.
 Material You با گذشت هفت سال از ساخت، به طور قطع یک طرح طراحی اندروید را ایجاد کرد و چه خوب و چه بد، خود را به طور واقعی به دنبال آن کرد.

۲ . تمرکز بیشتر بر حریم خصوصی :

حفظ حریم خصوصی در سال‌های اخیر به یک موضوع بزرگ تبدیل شده است و اندروید از نظر تاریخی بهترین شهرت را در این زمینه نداشته است. از برنامه‌هایی که دائماً شما را ردیابی می‌کنند تا حجم عظیمی از داده‌هایی که Google از هر دستگاه جمع‌آوری می‌کند، اندروید با یک سیستم خصوصی بسیار فاصله دارد.
هسته محاسباتی خصوصی (PCC) و داشبورد حریم خصوصی در هسته اندروید 12 قرار دارد.

۳ . جستجوی جهانی دستگاه و موارد دیگر :

با تغییرات اندروید 12، گوگل سرانجام این را دریافت کرد که مردم در گوشی های خود بازی می کنند. Android Stock دارای یک حالت بازی اختصاصی است. این بازی که داشبورد بازی نامیده می‌شود، دارای ویژگی های خوبی است. از جمله شمارنده نرخ فریم، میانبر پخش زنده YouTube، بهینه‌سازی برای برخی بازی‌ها و میانبرهایی برای اسکرین‌شات یا ضبط صفحه.

اندروید 12 همچنین جستجوی جهانی دستگاه را مشابه آنچه که اپل در iOS 15 ارائه می دهد معرفی می کند. این با ویجت نوار جستجوی Google متفاوت است.

برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید