راه های افزایش امنیت در اینستاگرام چیست؟

توسط

افزایش امنیت در اینستاگرام

اینستاگرام اپلیکیشنی جهانی و با سطح امنیت بسیار بالاست.اما اکانت های کاربران ممکن است با سهل انگاری های خودشان مورد حمله قرار گیرد. بنابراین ما در اینجا راه های افزایش امنیت در اینستاگرام را برای شما قرار داده ایم تا امنیت اینستاگرام خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.


۱.انتخاب پسورد مناسب

 اولین روش برای داشتن امنیت بالا در اینستاگرام انتخاب رمز مناسب و غیر قابل حدس توسط دیگران است.به عنوان مثال فردی که پسورد اینستاگرامش ترکیبی از نام و تاریخ تولدش است به راحتی امنیت اینستاگرام خود را کاهش داده . زیرا فرد هکر فقط با داشتن اطلاعات کمی مانند اسم و تایخ تولد فرد مقابل پسورد او را به راحتی به دست می آورد.


۲.نصب از منابع مطمئن

 اینستاگرام های مشابه که با قابلیت های بیشتر شما را فریب میدهند و قصدشان دریافت پسورد شماست نصب نکنید.همچنین از دانلود و نصب اپلیکیشن ها از منابع نامطمئن خودداری کنید.این اپلیکیشن ها باظاهری فریبنده به پسوردهای شما دسترسی و به راحتی آنهارا کنترل میکنند


۳.خصوصی کردن اکانت اینستاگرام ( Private Account )

سعی کنید اطلاعات شخصی خودرا تا به هیچ عنوان با افرادی که نمی شناسید به اشتراک نگذارید.زیرا فرد مقابل با دریافت این اطلاعات میتواند پسورد شمارا حدس بزند.اما اگر میخواهید در اینستاگرام عکس ، ویدیو و استوری بگذارید ، میتوانید پیج خود را به خصوصی کنید.اینگونه فقط افرادی که شما میخواهید میتوانند پیج و اطلاعات شمارا مشاهده کنند.


۴.قطع دسترسی برنامه های دیگر ( Instagram revoke access )

با این روش اینستاگرام شما از تمام دستگاه های متصل قطع میشود و امکان لاگین کردن با برنامه های دیگر ناممکن میشود.این روش برای افزایش امنیت اکانت اینستاگرام شما بسیار مفید خواهد بود.زیرا گاهی ممکن است اپلیکیشن های نامطمئن درخواست ورود به اکانت شما را داشته باشند که در اینجا اجازه لاگین داده نمیشود. برای این کار ابتدا به قسمت user و بعد به تنظیمات بروید،گزینه Aouthorized Apps را انتخاب کنید.در اینجا تمام برنامه هایی که با اینستاگرام تان وارد آن شدید موجود است.حال روی گزینه Revoke Access کلیک کنید تا دسترسی تمام برنامه ها قطع شود.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.


User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید