آیا توییتر می تواند ردیابی و هک شود؟

توسط

آیا توییتر هک میشود؟

توییتر یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر است.به همین دلیل است که این پلتفرم ها سالانه مبالغ زیادی را صرف این می کنند که امنیت بالایی داشته باشند.

یک قدم مهم برای انجام کار با توییتر این است که بدانید امنیت آن چقدر است.

توییتر یک وب سایت امن است. زیرا برای همه کاربرانش نیاز به حساب های محافظت شده با رمز عبور دارد. تا زمانی که از رمز عبور خود محافظت کرده و حریم خصوصی خود را رعایت کنید ، حساب شما ایمن می ماند.

تاکنون ، از نظر طراحی ، توییتر بیشتر از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی جلوگیری کرده است. این مسلم است که هرکسی می تواند توییت های شما را ببیند

توییتر توییت ها ، بازتوییت ها ، موقعیت مکانی و افرادی را که دنبال می کنید تجزیه و تحلیل می کند. تا بفهمد کدام “توییت های تبلیغاتی” را به جدول زمانی شما تزریق می کند. این مسئله ای است که همه می دانند و می پذیرند .

بیشتر اطلاعاتی که توییتر درباره شما جمع آوری می کند در واقع از توییتر نیست. دکمه های کوچک “توییت” را که در وب سایت های سراسر شبکه تعبیه شده اند در نظر بگیرید. آنها همچنین می توانند به عنوان دستگاههای ردیابی عمل کنند.

سال گذشته ، توییتر اعلام کرد که از دانش خود در مورد عادات مرور اینترنت شما استفاده می کند تا به مردم توصیه کند در توییتر دنبال کنند. این یک گام فراتر از رویکرد فیس بوک است. که ادعا می کند دکمه های مانند آن هرگز برای ردیابی استفاده نمی شود.


۷ نکته برای ایمنی بیشتر در توییتر

  1. قبل از انتشار هر توییت خوب فکر کنید.
  2. برای افزایش امنیت توییتر همه  را فالو نکنید.
  3. مراقب کلاهبرداری های پیام مستقیم باشید.
  4. به یاد داشته باشید که هر نمایه ای می تواند یک شکل اشتباه از کاربر باشد.
  5. هرگز اطلاعات شخصی خود را فاش نکنید یا در توییت ارسال نکنید.
  6. بلافاصله تنظیمات حریم خصوصی خود را به روز کنید.
  7. رمز عبور از حساب شما محافظت می کند.

کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.


User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید