گوشی های سامسونگ در چه سطح امنیتی قرار دارند؟

توسط

با توجه به این که تلفن های هوشمند سراسر جامعه را فرا گرفته اند، نیاز است که امنیت این دستگاه ها به نحوی تامین شود که استفاده کنندگان بتوانند با آرامش خاطر فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهند. در این مقاله به سطح امنیت گوشی های همراه برند سامسونگ می پردازیم.

امنیت گوشی های سامسونگ از نظر کمپانی

اگر به وبسایت رسمی سامسونگ مراجعه کنید مشاهده می کنید که موارد زیر برای امنیت گوشی های ساخت این شرکت بیان شده است:

1 . رمز عبور های سامسونگ:

رمز عبورهای ورودی به عنوان یکی از مهمترین بخش های سامسونگ است. شرکت سامسونگ معتقد است که توانسته با استفاده از انواع رمز عبور ها مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، پین کد و… امنیت گوشی های خود را بالا ببرد.

2 . پوشه ی امن در سامسونگ :

شرکت سامسونگ پوشه ی امن را یکی از مهمترین بخش های امنیتی سامسونگ می داند. به عقیده ی شرکت سامسونگ برخی از اطلاعاتی که از لحاظ ماهیت امنیتی بسیار مهمتر هستند و باید در این پوشه قرار بگیرند.

3 . سلامتی و امنیت گوشی های سامسونگ :

اگر در موبایل خود داده هایی مانند وزن و قدتان، یا رژیم های غذایی ای که دارید را قرار دهید در پرونده ای خصوصی قرار می گیرد که هیچکس به آن دسترسی نخواهد داشت. چون این اطلاعات فقط مربوط به شما است و به شخص دیگری مربوط نمی شود.

۴ . ردیابی گوشی های سامسونگ :

این قابلیت تقریبا در بسیاری از گوشی های هوشمند فعال شده است. اما سامسونگ از آن به عنوان یک ویژگی متمایز نام می برد. به نظر می رسد که سیستم ردیابی ای که سامسونگ در اختیار کاربران گذاشته است قوی تر از آن چیزی است که در گوشی های هوشمند دیگر قرار گرفته.


برنامه ی کنترل موبایل از راه دور فرزندان

.برای دانلود و نصب اپلیکیشن روی دکمه دانلود کلیک کنید.


User Review
0 (0 votes)

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید